11 Modi per fermà un attaccu di panicu
Cuntenutu
- Attacchi di panicu
- 1. Aduprate una respirazione profonda
- 2. Ricunnosce chì avete un attaccu di panicu
- 3. Chjudite l'ochji
- 4. Pratica a mente
- 5. Truvate un ughjettu di focu
- 6. Aduprate tecniche di rilassamentu musculare
- 7. Figurate u vostru locu felice
- 8. Impegnatevi in un eserciziu leggeru
- 9. Mantene a lavanda à manu
- 10. Repetite un mantra internamente
- 11. Pigliate benzodiazepine
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Attacchi di panicu
L'attacchi di panicu sò improvvisi, intensi picchi di paura, panicu o ansietà. Sò abulienti, è anu sintomi fisichi è emotivi.
Parechje persone cun attacchi di panicu ponu avè difficoltà à respirà, sudanu assai, tremanu, è sentenu u core batte.
Alcune persone sperimenteranu ancu u dolore toracicu è un sintimu di staccamentu da a realtà o da elli stessi durante un attaccu di panicu, allora facenu pensà di avè un infartu. D'altri anu segnalatu di sentesi d'avè un colpu.
L'attacchi di panicu ponu esse spaventosi è ponu colpisce subitu. Eccu 11 strategie chì pudete aduprà per pruvà à piantà un attaccu di panicu quandu ne avete unu o quandu ne sentite unu chì vene:
1. Aduprate una respirazione profonda
Mentre l'iperventilazione hè un sintomu di attacchi di panicu chì ponu aumentà a paura, a respirazione profonda pò riduce i sintomi di panicu durante un attaccu.
Se sì capace di cuntrullà a respirazione, hè menu prubabile di sperimentà l'iperventilazione chì pò fà altri sintomi - è l'attaccu di panicu stessu - peghju.
Focus nantu à piglià respirazioni profondi in e fora per a bocca, sintendu chì l'aria riempie lentamente u vostru pettu è u vostru ventre è poi li lascia lentamente di novu. Respira per un conte di quattru, tene per un secondu, è poi respira per un conte di quattru:
2. Ricunnosce chì avete un attaccu di panicu
Ricunnoscendu chì avete un attaccu di panicu invece di un attaccu di core, pudete ramintà chì questu hè temporanea, passerà, è chì site OK.
Cacciate a paura di pudè esse mortu o chì una cundanna imminente imminisca, tramindui sintomi di attacchi di panicu. Questu pò permette di concentrà nantu à altre tecniche per riduce i vostri sintomi.
3. Chjudite l'ochji
Alcuni attacchi di panicu venenu da scatenatori chì vi strappanu. Sè vo site in un ambiente veloce cù assai stimuli, questu pò alimentà u vostru attaccu di panicu.
Per riduce i stimuli, chjude l'ochji durante u vostru attaccu di panicu. Questu pò bloccà qualsiasi stimuli in più è rende più faciule di focalizà nantu à a vostra respirazione.
4. Pratica a mente
A Cuscenza pò aiutà à fondallu in a realità di ciò chì ci hè intornu. Postu chì l'attacchi di panicu ponu causà un sintimu di staccamentu o di separazione da a realtà, questu pò cumbatte u vostru attaccu di panicu quandu si avvicina o accade in realtà.
Focus nantu à e sensazioni fisiche chì avete familiarità, cum'è scavà i vostri pedi in terra, o sentite a tessitura di i vostri jeans nantu à e vostre mani. Queste sensazioni specifiche vi fondanu fermamente in a realità è vi danu qualcosa d'ughjettivu per fighjà nantu à. SONDAGGIO DI LETTORE Aiutaci à risponde à e vostre dumande nantu à COVID-19.
Sparte e vostre dumande è prublemi cù Healthline per pudè furnisce infurmazioni utili per voi. RISPOSTA SONDAGUE RAPIDA
5. Truvate un ughjettu di focu
Alcune persone trovanu utile truvà un oggettu unicu per focalizà tutta a so attenzione durante un attaccu di panicu. Sceglite un ughjettu à vista chjara è nutate conscientemente tuttu ciò chì hè pussibule.
Per esempiu, pudete nutà cumu a manu nantu à u riloghju si scherza quandu si ticchja, è chì hè leggermente sfocata. Descrivi i mudelli, u culore, e forme è a dimensione di l'ughjettu per te. Fighjate tutta a vostra energia à questu oggettu, è i vostri sintomi di panicu ponu calà.
6. Aduprate tecniche di rilassamentu musculare
Assai cum'è a respirazione profonda, e tecniche di rilassamentu musculare ponu aiutà à piantà u vostru attaccu di panicu in u so parcorsu cuntrullendu a risposta di u vostru corpu u più pussibule.
Rilassate conscientemente un musculu à a volta, cuminciendu cù qualcosa di simplice cum'è e dita in a manu, è avanzate per u vostru corpu.
E tecniche di rilassamentu musculare seranu e più efficaci quandu l'avete praticatu prima.
7. Figurate u vostru locu felice
Chì hè u locu u più rilassante in u mondu chì pudete pensà? Una spiaghja assulanata cù onde chì rotulanu pianu pianu? Una cabina in muntagna?
Immaginatevi quì, è pruvate à fighjà nantu à i dettagli u più pussibule. Immaginate di scavà i vostri dita in a sabbia calda, o di puzzulà u prufumu acutu di i pini.
Stu locu duverebbe esse tranquillu, calmu è rilassante - senza strade di New York o Hong Kong, ùn importa ciò chì amate e cità in a vita vera.
8. Impegnatevi in un eserciziu leggeru
L'endorfine mantenenu u sangue chì pompi esattamente subitu. Pò aiutà à inundà u nostru corpu cù endorfine, chì ponu migliurà u nostru umore. Perchè site stressatu, sceglite un eserciziu leggeru chì hè dolce nantu à u corpu, cum'è camminà o nuà.
L'eccezione à questu hè se site iperventilante o luttate per respirà. Fate ciò chì pudete per piglià prima u fiatu.
9. Mantene a lavanda à manu
A lavanda hè cunnisciuta per esse calmante è per alleviare u stress. Pò aiutà u vostru corpu à rilassassi. Se sapete chì site propensu à attacchi di panicu, tenite qualchì oliu essenziale di lavanda à a manu è mette un pocu nantu à i vostri avambracci quandu sperimentate un attaccu di panicu. Respira in u prufume.
Pudete ancu pruvà à beie tè di lavanda o di camomilla. Tramindui sò rilassanti è rilassanti.
Lavanda ùn deve esse cumminata cù benzodiazepine. Questa cumminazione pò causà una sonnolenza intensa.
10. Repetite un mantra internamente
Ripetisce un mantra internamente pò esse rilassante è rassicurante, è pò dà qualcosa da capisce durante un attaccu di panicu.
Ch'ella sia simpliciamente "Anch'ellu passerà", o un mantra chì vi parla personalmente, ripetitelu in ciclu in a vostra testa finu à sente chì l'attaccu di panicu cumencia à calà.
11. Pigliate benzodiazepine
E benzodiazepine ponu aiutà à trattà l'attacchi di panicu se ne pigliate una appena sentite chì vene un attaccu.
Mentre altri approcci per u trattamentu di u panicu ponu esse preferenziali, u campu di a psichiatria hà ricunnisciutu chì ci hè una manata di persone chì ùn risponderanu micca pienamente (o in tutti i casi in certi casi) à l'altri approcci elencati sopra, è cume tali, serà dipendente da approcci farmacologichi à a terapia.
Queste approcci spessu includeranu benzodiazepine, alcune di e quali portanu l'approvazione FDA per u trattamentu di sta situazione, cume l'alprazolam (Xanax).
Perchè e benzodiazepine sò un medicamentu di prescription, averete probabilmente bisognu di un diagnosticu di disordine di panicu per avè u medicamentu à a manu.
Questu medicamentu pò esse assai dipendente, è u corpu si pò adattà cun u tempu. Deve esse adupratu solu cù parsimonia è in casi di estrema necessità.
Leghjite stu articulu in spagnolu