Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 2 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Infezioni Urinarie
Video: Infezioni Urinarie

Cuntenutu

L'infezioni urinarii sò generalmente causate da cambiamenti in u bilanciu di u microbiota genitale, favurendu u sviluppu di microorganismi è purtendu à l'apparizione di segni è sintomi di infezioni di l'urinariu, cume u dolore è a brucia quandu urinanu, urge frequente di urinare, ma in piccule quantità è urina torbida.

A microbiota currisponde à l'inseme di microorganismi prisenti naturalmente in l'organisimu è u so equilibriu pò soffre interferenze da certi fattori semplici, cume una igiene intima incorretta, tene pipì per un bellu pezzu è beie poca acqua durante u ghjornu, per esempiu.

Spessu sta infezzione passa inosservata è u corpu riesce à luttà naturalmente, ma quandu i sintomi di dolore o brusgiatura quandu urinanu, per esempiu, hè necessariu vede un medicu generale o urologu è cumincià u trattamentu adattatu, chì pò esse fattu cù antibiotici o antifungali. Sapete ricunnosce i sintomi di l'infezzione di e vie urinarie.

E cause principali di l'infezzione di e vie urinarie includenu:


1. Tenendu a pipia per un bellu pezzu

Oltre à eliminà i fluidi in eccessu è e tossine da u corpu, l'urina aiuta à pulisce i muri di l'uretra, eliminendu i batteri chì ponu cullà finu à a vescica. Dunque, tene u pipì impedisce chì stu prucessu naturale di pulizia accada, facilitendu u sviluppu di i batteri.

Inoltre, quandu si accumula troppu urina, a vescica diventa più dilatata è ùn pò micca cuntrattà cumpletamente quandu finalmente si usa u bagnu. Quandu accade, una poca urina pò stà in a vescica, aumentendu u risicu di crescita di microorganismi è u sviluppu di infezioni.

2. Fà l'igiene intima in modu incorrettu

Unu di i lochi chì hà più batteri capaci di causà un'infezzione urinaria hè l'intestinu, dunque per pulisce a zona intima, duvete sempre asciugà a carta igienica da davanti à daretu, evitendu di portà batteri chì si trovanu in a zona di u culo, soprattuttu dopu l'usu u bagnu. Vede 5 altre regule per fà una igiene intima è evità e malatie.


Ancu se questa hè una di e più grandi cause di infezioni di l'urinaria in e donne, pò accade ancu in l'omi, soprattuttu durante u bagnu, quandu a regione gluteale hè prima lavata prima di u pene, per esempiu.

3. Bei pocu acqua durante u ghjornu

In u listessu modu chì tene u pipì per un bellu pezzu pò facilità u sviluppu di funghi è batteri in uretra è in a vescica, beie poca acqua durante u ghjornu pò ancu avè u listessu effettu. Hè perchè u corpu smette di pruduce abbastanza urina per aduprà u bagnu parechje volte durante a ghjurnata, permettendu à i microorganismi chì saranu eliminati da l'urina di cuntinuà à cullassi finu à a vescica.

Cusì, hè cunsigliatu di beie almenu circa 2 litri d'acqua à ghjornu per mantene u sistema urinariu sanu.

4. Usendu assorbenti per un bellu pezzu

I tamponi, è ancu i prutettori di mutandine, sò un ottimu modu per mantene l'igiene durante u vostru periodu mestruale. Tuttavia, quandu si sporcanu facilitanu u sviluppu di batteri chì ponu ghjunghje à u sistema urinariu, causendu infezioni urinarie.


Per evità stu prublema, duvete rimpiazzà l'assorbente o u prutettore spessu, preferibilmente ogni 4 ore o quandu sò dighjà sporchi, lavendu a zona prima di cambià.

5. Avè pietre à u rene

E persone cù calcoli renali di solitu sperimentanu attacchi frequenti di infezioni di e vie urinarie, chì a presenza di e pietre pò fà chì e vie urinarie diventanu più intasate è, dunque, l'urina ùn pò esse eliminata cumpletamente. Quandu accade, i batteri chì ponu cresce in l'urina, in a vescica, anu più tempu per sviluppà è causà una infezzione.

In questi casi, u passu u più impurtante hè di pruvà à evità l'apparizione di pietre novi è pruvà à eliminà quelli chì esistenu dighjà. Cunnosce alcune alternative naturali à a petra renale.

Quale hè u più à risicu per l'infezzione di e vie urinarie

In più di e cause principali, ci sò ancu alcuni fattori chì aumentanu u risicu di avè una infezzione di e vie urinarie, chì includenu:

  • Prublemi di vezica chì impediscenu u so svuotamentu currettu;
  • Utilizazione di un cateteru per urinate;
  • Infezzione di u sangue;
  • Sistema immunitariu debilitatu, cum'è durante u trattamentu di u cancheru o malatie cum'è u SIDA;
  • Alterazione anatomica di e vie urinarie.

Inoltre, e donne sò più propensi à sviluppà infezioni urinarii perchè l'uretra, u canale per chì scorre l'urina, hè più vicinu à l'anu ch'è in l'omi, ciò chì facilita a culunizazione da i batteri da un locu à l'altru, principalmente per via di l'igiene biancheria intima scorretta.

Inoltre, e donne anu ancu un risicu più grande quandu sò incinte o quandu usanu un diafragma cum'è metudu contraccettivu, preservativi cun spermicida è durante e relazioni intime in generale, per facilità a contaminazione da microorganismi da u cumpagnu.

In u casu di l'omi, l'infezzione di e vie urinarie hè più frequente quandu ci sò prublemi cù a crescita di a prostata, postu chì pressa a vescica è impedisce l'eliminazione cumpleta di l'urina.

L'infezzione urinaria hè contagiosa?

L'infezzione di e vie urinarie ùn hè micca contagiosa è dunque ùn ci hè manera per una persona di trasmette à un'altra, ancu durante u cuntattu intimu. Tuttavia, i rapporti sessuali ponu prumove u so sviluppu per via di u cuntattu cù u lattice di preservativi, spermicidi o ghjoculi sessuali chì ponu alterà a flora vaginale, pruvucendu a batteria chì face chì l'infezzione urinaria si multiplichi, dendu origine à a malattia.

Ciò chì pò causà infezioni frequenti di e vie urinarie

Certi donne anu una predisposizione per avè episodi frequenti di infezioni di l'urinariu. Ancu s'elli piglianu tutte e precauzioni, evitendu di stà più di 3 ore senza beie liquidi, pulendusi currettamente è mantenendu l'area genitale sempre pulita è secca, ponu avè più di 6 infezioni urinarie in u stessu annu.

A spiegazione principale per questu hè a questione anatomica, perchè più a vostra uretra hè vicina à l'anu, più grande sò e probabilità di batteri da a regione perianale chì ghjunghjenu à l'uretra è causanu infezioni in i tratti urinarii.

Inoltre, e donne diabetiche è ménopause sò ancu più à risicu di avè una infezzione di l'urinariu, dunque l'adopru di una dieta bassa in carboidrati hè ancu una strategia eccellente per prevene a crescita di batteri dannosi in e vie urinarie, evitendu cusì a ricurrenza di l'infezioni urinarii . Eccu alcuni consiglii nantu à cumu manghjà ogni ghjornu per evità infezioni:

Publicazioni Fresche

Malatia di Ménière

Malatia di Ménière

A malatia di Ménière hè un di ordine di l'arechja interna chì affetta l'equilibriu è l'uditu.A vo tra arechja interna cuntene tubi pieni di fluidi chjamati labirin...
Iniezione di Aciclovir

Iniezione di Aciclovir

L'iniezione di Aciclovir hè aduprata per trattà a prima volta o ripetere focolai di herpe implex (una infezione da u viru di l'herpe di a pelle è di e muco e) è per tratt&#...