Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 6 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Cume Dite a Differenza trà COVID-19 è Allergii Stagionali - Vita Di Vita
Cume Dite a Differenza trà COVID-19 è Allergii Stagionali - Vita Di Vita

Cuntenutu

Sè vo site svegliatu ultimamente cù un sollichju in gola o un sintimu di congestione, ci hè una probabilità chì vi siate dumandatu "aspettate, sò allergie o COVID-19?" Sicura chì puderia micca necessariamente esse stagione di allergie stereotipate (leghje: primavera). Ma, cù i casi di coronavirus in crescita in tuttu u paese in gran parte in parte da a variante Delta altamente trasmissibile, i sintomi chì forse ùn avete mai pensatu prima puderebbenu avà sentesi cum'è causa di preoccupazione.

Ma prima di sunà l'alarma, sapete chì mentre certi sintomi COVID-19 è allergii si sovrappunenu, allora uni pochi di differenze chjave chì ponu aiutà à calculà i futuri passi.

COVID-19 vs. Sintomi di Allergia

Sapete ciò chì dicenu: A cunniscenza hè u putere. È questu hè veru s'è vo circate di capisce se ciò chì una volta hà cunsideratu cum'è sintomi d'allergii di u mulinu sò in realtà segni di COVID-19. Dunque, prima, hè impurtante di capisce e differenze di basa trà allergie è COVID-19.


L'allergii stagiunali sò a culminazione di i sintomi causati da una risposta immune infiammatoria. Questu accade quandu u vostru corpu reagisce eccessivamente à sostanze ambientali cum'è polline o muffa, secondu u College Americanu di Allergia, Astma è Immunologia. Di solitu si verificanu quandu e piante impollinanu, chì hè durante a primavera, l'estate è u vaghjimu mesi in i Stati Uniti.

COVID-19, cum'è prubabilmente sapete ormai, hè una malatia infettiva causata da SARS-CoV-2, un virus chì pò causà à quelli infettati potenzalmentu difficultà di respirazione o mancanza di respirazione, frà altri sintomi, secondu i Centri per a Malattia. Cuntrollu è Prevenzione. Aghjunghjite à u mischju chì i sintomi di a variante Delta avà dominante sò ligeramente sfarenti di e ceppe COVID-19 precedenti, hè capiscitoghju se e campane di sveglia cumincianu à sunà in a vostra testa à u primu segnu di sintimu sottu à u clima, spiega Kathleen Dass, MD, un immunologu à u Michigan Allergy, Asthma & Immunology Center. (Assuciatu: Cosa Fà Se Pensate chì Avete COVID-19)


Allora, chì sò i sintomi di allergii staghjunali è COVID-19? "A variante Delta hè diversa da e ceppe precedenti in quantu i sintomi sò principalmente mal di gola, rinorrea (nasu seccu), febbre è mal di testa", dice u Duttore Dass. "Cù ceppi precedenti di COVID-19, pudete avè questi sintomi, ma a ghjente puderia ancu avè nausea predominante, vomitu, diarrea, perdita di l'odore (anosmia) è tosse. Questi sintomi ponu sempre accade cù a variante Delta, ma sò ". sò menu cumuni. " (Leghjite più: I sintomi più cumuni di Coronavirus da guardà, secondu l'esperti)

"I sintomi cumuni di l'allergii staghjunali - cumprese l'allergii di caduta - sò, sfurtunatamente, simili à [quelli causati da] a variante Delta", dice. "Puderanu cumprende un mal di gola, congestione nasale (nasu stufatu), rinorrea (nasu seccu), starnuti, prurito in l'ochji, ochji acquosi, è gocciolamentu postnasale (una gola grattosa, pruriginosa per via di mucus chì gocciola in u fondu di a gola). Se sviluppate una infezione sinusale, pudete avè febbre assuciata, mal di testa è perdita di l'olfattu. "


L'allergii staghjunali è u COVID-19 sò tramindui in crescita

Più nutizie cattivi: Ci hè una bona probabilità chì i malati di allergie sperimenteranu (o sperimentanu dighjà) sintomi peghju chè in l'ultimi anni per via di livelli alti record di polline in tuttu u paese, nota u Duttore Dass. U tempu in più passatu in casa sprucendu u vostru spaziu o appiccicatu cù i vostri animali domestici pandemichi ùn puderebbe ancu aiutà e cose, aghjusta. "E persone anu aumentatu l'esposizione allergenica à l'internu aduttendu animali domestici ch'elli ponu esse allergici o aumentati di pulizia cunducendu à una successiva esposizione à l'acari di polvere", dice u Duttore Dass. Eek.

Ci hè ancu una bona chance chì sta stagione di u friddu è a gripe serà particularmente dura, postu chì più persone tornanu à l'attività in persona, cum'è a scola, u travagliu è i viaghji. "Avemu avutu un aumentu di u numeru di casi di virus respiratoriu sinciziale o RSV [un virus respiratoriu cumuni chì generalmente provoca sintomi simili à u friddu è pò esse seriu per i zitelli è l'adulti anziani] in u Midwest è i Stati Meridionali", dice Dr. Dass. "Mentre avemu avutu una stagione di gripe bassa record in 2020 per via di distanzamentu suciale, ordine di stà in casa, è maschere, questu puderia aumentà drasticamente cù menu maschera, vultà à u travagliu, vultà à a scola, è viaghji aumentati". (Relativu: Hè un friddu o allergii?)

TL; DR - Pruteghje si contra tuttu e malatie sò particularmente impurtante, chì significa uttene sia un colpu di rinfurzamentu COVID-19 quandu site eligibile (circa ottu mesi dopu avè ricevutu a vostra seconda dose di un vaccinu mRNA) sia una vaccina antinfluenzale prestu. "Perchè l'influenza pò cresce à u principiu di questu annu, u CDC raccomanda à chiunque abbia 6 mesi o più di piglià l'influenza da a fine d'ottobre", dice u Duttore Dass. (Assuciatu: U Shot di Influenza Pudete Protegevi da Coronavirus?)

Cume Allergii è COVID-19 Differ

Fortunatamente, alcuni fattori differenziali impurtanti esiste chì pò aiutà à determinà ciò chì travagliate, è ancu e vostre opzioni di trattamentu. "Un segnu chì i vostri sintomi sò secondarii à COVID-19 è micca allergii hè a frebba", dice u duttore Dass. "A frebba pò esse assuciata à una infezzione sinusale, ma ùn serà micca prisente cù l'allergii. Se avete avutu allergie in u passatu, questu pò esse più faciule da distingue soprattuttu se e vostre allergie stagionali coincidenu cù una stagione particulare". I sintomi di l'ochji (pensate: ochji acquosi, pruriginosi) sò ancu più cumuni cù l'allergii cà COVID-19, aghjusta.

Inoltre, "l'allergii ùn causanu micca ganglii linfatichi gonfii o distressi respiratorii severi cum'è COVID," sparte Tania Elliott, M.D., un medico internu è immunologu certificatu da u cunsigliu. Secunnu a Clinica Mayo, i nodi linfatici ponu gonfiarsi cum'è u risultatu di una infezzione da batteri o da un virus. È ricordate, i nodi linfatici sò situati in tuttu u vostru corpu, ma pudete sentu tipicamenti - soprattuttu quandu s'inflate - in u collu o sottu à i vostri braccia.

Opzioni di Trattamentu

Prima di tuttu, tramindui sperti cunsiglianu di chjamà u vostru duttore se avete preoccupazioni. U duttore Elliott cunsiglia una visita di telehealth se crede o preoccupa chì site potenzialmente esposto à COVID-19. "Ju ricumanderaghju esse testatu per COVID-19 per fà definitivamente u diagnosticu", aghjusta u Duttore Dass. "Se site preoccupatu di aggravà i sintomi di l'allergia, vi ricumanderaghju fermamente una valutazione cun un allergistu per aiutà à cuntrullà i vostri sintomi." (Eccu a vostra guida infallibile per suppurtà i sintomi di l'allergia à a caduta.)

Per furtuna, a stessa misura preventiva pruvata per aiutà à riduce u risicu di cuntrae COVID-19 - purtendu una maschera - pò aiutà à riduce ancu a gravità di i sintomi allergici. "E ricerche anu dimustratu chì e maschere aiutanu à allevà i sintomi d'allergia filtrendu e particule allergeniche, chì sò più grandi di COVID-19", dice u duttore Dass.

"Se teste pusitivu à COVID-19 è soffre ancu di sintomi d'allergii, ùn sapemu micca necessariamente chì site in un risicu aumentatu di malatie severi", nota Dr Dass. "Tuttavia, i pazienti cun asma più pocu cuntrullata sò più probabili di avè un cursu più severu di COVID". (FYI - L'allergie è l'asma ponu accade inseme è l'asma pò ancu esse scatenata da alcune di e stesse sostanze cum'è polline, acari di polvere è caspa, secondu a Clinica Mayo).

Se site in lotta per un doppiu scempiu, "ùn avete bisognu di cambià e vostre opzioni di trattamentu", dice u Duttore Dass. "Se avete asma, assicuratevi di parlà cù u duttore chì gestisce u vostru asma nantu à l'ottimisazione di u trattamentu. Curiosamente, l'antihistaminici (cum'è Claritin, Allegra, Zyrtec, Xyzal) sò opzioni di trattamentu cumuni per i sintomi allergici è sò stati dimustrati per riduce possibbilmente l'intensità di COVID-19 in certi studii ". (È se avete COVID-19, assicuratevi di leghje ciò chì deve fà per mantene sè stessu è i so amati sicuri.)

In casu d'avè COVID-19 (sì avete ancu allergie o micca), stà in cuntattu cù u vostru duttore hè di primura per assicurà chì i vostri sintomi ùn peghju micca. Si capisce se site in alerta massima quist'annu, ma u vostru duttore pò aiutà à mette vi à a tranquillità è uttene nantu à a strada per sente megliu in pocu tempu.

L'infurmazioni in sta storia sò precise à tempu di stampa. Quandu l'aggiornamenti nantu à u coronavirus COVID-19 continuanu à evoluzione, hè pussibule chì alcune informazioni è raccomandazioni in sta storia sianu cambiate dapoi a publicazione iniziale. Vi incuraghjemu à verificà regularmente cù risorse cum'è u CDC, l'OMS, è u vostru dipartimentu di salute publica lucale per i dati è raccomandazioni più aggiornati.

Rivista per

Publicità

Populari

Sò Olii Essenziali per l'Endometriosi una Opzione Viabile?

Sò Olii Essenziali per l'Endometriosi una Opzione Viabile?

Chì hè l'endometrio i?L'endometrio i hè una cundizione pe u doloro a chì i verifica quandu u te utu chì hè imile à u rive timentu di u vo tru utru cre ce fo...
Caring for Your Nephrostomy Tube

Caring for Your Nephrostomy Tube

PanoramicaI vo tri reni facenu parte di u vo tru i tema urinariu è travaglianu per pruduce urina. Nurmalmentu, l'urina chì hè prodotta corri da i reni in un tubu chjamatu ureteru. ...