Celebrate Hanukkah cù 8 Lazy Nights of Self Care
Cuntenutu
- Notte 1: #Treatyoself à sufganiyot.
- Notte 2: Ghjucate à dreidel-micca cù u vostru telefunu.
- Notte 3: Stà in e uttene hygge.
- Notte 4: Celebrate u miraculu di l'oliu cù qualchi trattamenti di bellezza d'oliu d'aliva.
- Notte 5: Truvate una spinta di benessere dendu in daretu.
- Notte 6: Torah apre un libru.
- Notte 7: Mette i vostri matzels à travaglià cù un pocu di yoga.
- Notte 8: Evviva i ghjorni sfida.
- Rivista per
I carolers di Natale ponu uttene i 12 Days of Fitmas, ma i celebratori di Hanukkah ottenenu l'infami ottu ~ folli notti ~. Ma quandu avete toccu tutte e feste di vacanze, cumpratu tutti i rigali, è betu tutte e bevande di l'ora felice, vulete un pocu fà una sunnita. Hè per quessa chì avemu un pianu alternativu: ottu pigri notti di oh-so-dolce self-care. (Micca chì avete mai veramente bisognu di una scusa per l'autocura.) Avanzate è indulgete. Dopu tuttu, chì megliu rigalu di vacanze vi pudete dà?
Notte 1: #Treatyoself à sufganiyot.
Perchè l'ultimu modu per curassi (è a vostra sanità di e vacanze) hè di andà avanti, manghjate u sufganiyot freaking (aka ciambella) è goditi ogni morsu. Arricurdatevi: L'equilibriu hè una parte cruciale di custruisce una rutina di salute è fitness degna per a vita. (BTW, latkes restante facenu u spuntinu perfettu di pre-allenamentu.)
Notte 2: Ghjucate à dreidel-micca cù u vostru telefunu.
Ch'ella sia dreidel, dreidel, dreidel tutta a notte o passate à altri ghjochi analogichi (What Do You Meme, qualcunu?), Pigliendu un pocu di tempu per staccà u vostru smartphone, a fila Netflix, è notifiche incessanti pò esse un ottimu modu per mette in terra di novu. Ghjucate cù a famiglia o l'amichi, pruibite a tecnulugia da a stanza, è fighjate quantu hè meravigliosu quandu nimu ùn feghja un schermu invece di socializà.
Notte 3: Stà in e uttene hygge.
ICYMI, hygge hè a tradizione danese di cunfortu, cunghjunzione è accoglienza. Sì avete digià a menorah accesa, site a mità di strada. I candele è l'illuminazione suave sò una parte impurtante di a cultura hygge, cum'è a creazione di un "hyggekrog", o un locu accogliente per rilassate. (Coprimu tuttu questu è più in a nostra guida à tutte e cose hygge.) Pigliate a vostra squadra, alcuni elementi essenziali di hygge (cum'è più candele, coperte calde è calzini di lettura fuzzy), è turnate a comodità in tuttu. Bonus: Hygge include indulging troppu, vai avanti è nom ddi muniti cioccolatu cù abbandunà.
Notte 4: Celebrate u miraculu di l'oliu cù qualchi trattamenti di bellezza d'oliu d'aliva.
In u 2u seculu aC, chì l'oliu d'aliva puru era a raghjoni di u miraculu di Hanukkah. In l'era d'oghje di abbondanti EVOO, perchè ùn celebrà micca cù una maschera facciale d'oliu d'oliva fatta in casa è una machja di u corpu d'oliu d'oliva di zuccheru brunu?
Notte 5: Truvate una spinta di benessere dendu in daretu.
'Hè a stagione è, iè, cuntene sempre cum'è autocura quandu aiutate l'altri. Perchè? Andate à fà qualcosa di bellu per qualcunu altru, riservate una data per vuluntarii, o donate à una causa chì hè vicinu à voi. Promettemu chì vi sentite abbastanza bè dopu. (O forse ancu riservà un viaghju di fitness / vuluntarisimu).
Notte 6: Torah apre un libru.
Quandu hè l'ultima volta chì vi pusate cun un libru vulia per leghje-senza u vostru smartphone in manu, a TV in u fondu, o mentre multitasking in generale? Riservate 30 minuti solu per voi (iè, in forma di lettura). Garantitu vi sentirete più rializatu dopu ch'è sì avete appena lanciatu un altru episodiu di L'Uffiziu.
Notte 7: Mette i vostri matzels à travaglià cù un pocu di yoga.
Vulete sempre fà qualchì autocura, ma sentitevi un pocu fastidiosu? FYI, l'esercitu pò ancu cuntà cum'è cura di sè stessu, è u yoga hè l'entrenamentu perfettu. Hè una forma di meditazione muvente chì, assucendu u muvimentu cù u soffiu, trasforma u vostru focusu in tuttu. (Per quessa, pudete vulete fà u yoga settimanale una di e vostre risoluzioni di l'annu novu di cura di sè stessu).
Notte 8: Evviva i ghjorni sfida.
Chì hè a stagione di e vacanze senza alcunu vinu rossu chì scalda u core? (Dopu tuttu, u vinu hà benefici per a salute.) Sparte una buttiglia trà l'amichi o assaghjate un bichjeru per voi stessu dopu una longa ghjurnata, veramente, ottu ghjorni è notte longu.