10 Omi Ci Dicenu Ciò Chì Desideranu L'altri Omi Sapianu Di Salute Mentale
Cuntenutu
- 1. A sucietà dice à l'omi chì ùn hè simplicemente micca accettabile d'avè troppu sentimenti.
- 2. Ci sò parechje ragioni per chì l'omi ùn cercanu micca aiutu, ancu s'elli ne anu bisognu.
- 3. A volte, ancu se sapete chì avete bisognu d'aiutu, pò esse difficiule sapè da induve cumincià.
- 4. È mentre truvà un terapeuta hè difficiule è pò piglià qualchì prova è errore, vale à pena a pena.
- 5. In più, "uttene aiutu" pò piglià parechje forme.
- 6. A ghjente sente spessu un tamantu sensu di sollievu dopu avè finalmente fattu sapè à l'altri ciò chì stanu passendu.
- 7. I prublemi di salute mentale sò assai più cumuni di ciò chì pudete pensà, ma parlendu, alcuni omi cercanu di sensibilizà.
- 8. I prublemi di salute mentale ponu esse difficiuli à capì veramente se ùn li avete micca sperimentati voi stessi.
- 9. U fattu chì e celebrità parenu esse di più in più asgiati à parlà di a so salute mentale hè ancu incuragente, qualchì volta ancu mettendu un giru umuristicu à ciò chì hè di campà cù una malattia mentale.
- 10. Tutti i scherzi da parte, l'esperti in questu campu anu una prospettiva speranza.
A nostra cultura ùn lascia micca sempre spaziu per l'omi per sprime a lotta interiore. Questi omi cercanu di cambià ciò.
Per tutti quelli chì campanu cù prublemi di salute mentale, ne parlanu cun chiunque - ancu menu un prufessiunale di salute mentale - pò sembra spaventosu è difficiule. Ancu intimidante.
Per l'omi in particulare, chì sò stati detti tutta a so vita à "man up" è "esse forti", l'accessu à e risorse di salute mentale pò sembra andà contr'à e aspettative culturali.
Ma in l'ultimi parechji anni, ci hè statu un attivismu è un interessu crescente intornu à u sughjettu di a salute mentale maschile, in parte grazie à quelli in i riflettori di i media chì sò stati vocali nantu à e so proprie esperienze.
Hè cusì impurtante di parlà è di luttà contr'à l'estigma. Eccu ciò chì l'esperti di a salute mentale, e celebrità è l'omi chì si occupanu di i so prublemi di salute mentale volenu chì l'altri sappianu, cumpresu ciò chì significa avè un diagnosticu di salute mentale, cumu dumandà aiutu, è ciò chì pensanu u futuru di a salute mentale di l'omi parè.
1. A sucietà dice à l'omi chì ùn hè simplicemente micca accettabile d'avè troppu sentimenti.
"L'omi sò insegnati da chjucu, sia da riferenze culturali intornu ad elli sia da genitori diretti, à esse duri, à ùn pienghje, è à" schjattà ", dice u Duttore David Plans, CEO di BioBeats, chì hà fattu assai ricerca in questa zona. "Furmemu i suldati è i guerrieri prufessiunali, è dopu aspettemu ch'elli sianu abbastanza emozionalmente intelligenti da apre quandu anu bisognu d'aiutu. Peggiu, li aspettemu * mai * avè bisognu d'aiutu. Duvemu purtà a vulnerabilità, cum'è principiu fundamentale di a forza emotiva, in u quadru di a masculinità ".
Essenzialmente, dicenu i sperti, i missaghji chì l'omi ricevenu da zitelli è finu à l'età adulta li scoraggianu di fà mai sapè à qualcunu chì anu bisognu d'aiutu. Ancu se per fortuna, questu cumincia à cambià.
2. Ci sò parechje ragioni per chì l'omi ùn cercanu micca aiutu, ancu s'elli ne anu bisognu.
"Pò esse assai difficiule à ammette chì site in lotta cum'è omu", dice à Healthline Alex MacLellan, terapeuta è coach d'ansietà. «Logicamente, sapete chì tutti scendenu, anu un prublema di tantu in tantu, o trovanu difficiule à trattà, ma spessu si sente cum'è sì l'unica persona chì ùn pò micca trattà lu. Stà svegliu solu di notte, dumandendusi perchè ùn pudete micca esse in u cuntrollu cum'è si deve esse è pruvendu disperatamente di ùn lasciare à nimu vede cumu stai davveru ".
3. A volte, ancu se sapete chì avete bisognu d'aiutu, pò esse difficiule sapè da induve cumincià.
"Aghju campatu assai omi chì ùn volenu micca dumandà aiutu perchè anu paura di parè debuli o scemi", dice Timothy Wenger, prufessiunale di salute mentale di l'omi è blogger di The Man Effect.
"Questu hè qualcosa chì sto travagliendu assai per cambià. Vogliu chì l'omi sappianu chì e so lotte interne sò valide quant'è qualsiasi altra lotta, è queste ùn li rendenu micca menu un omu. Ciò chì trovu, però, hè chì parechji omi ùn sanu micca cumu dumandà aiutu ".
4. È mentre truvà un terapeuta hè difficiule è pò piglià qualchì prova è errore, vale à pena a pena.
"Cum'è l'unicu figliolu è figliolu di un cunsiglieru prufessiunale autorizatu, puderete pensà chì a ricerca di a terapia serà faciule", dice A.D. Burks, autore di "I 4 PASSI: Una Guida pratica per rompe u ciclu di dipendenza".
«Tuttavia, era ghjustu u cuntrariu! Aghju pensatu: «Chì mi dicerà un terapeuta chì ùn la sò digià?» Dopu à una sollecitazione considerableu da dui amichi cari, aghju decisu di pianificà u mo primu appuntamentu. Sfurtunatamente, quellu terapeuta particulare ùn era micca un bonu adattatu - cunfirmendu prematuramente in a mo mente chì a sapia tuttu. Eppuru, stava sempre luttendu cù a dipendenza. Per furtuna, u mo mentor mi hà sfidatu à visità un terapeuta specificu. A mo visita iniziale à quellu terapeuta hà cambiatu a mo vita è infine m'hà aiutatu à formulà i 4 PASSI ".
5. In più, "uttene aiutu" pò piglià parechje forme.
"Hè bè di tene à mente chì" dumandà aiutu "ùn hè micca sempre un travagliu difficiule è difficiule", dice Matt Mahalo, autore è oratore chì hà trattatu e so propie lotte di salute mentale.
"Certe volte, qualcosa di semplice cum'è qualchì ora trawling storie di ricuperazione è cunsiglii nantu à YouTube pò esse abbastanza per inizià a strada per a recuperazione. Certe volte basta un semplice viaghju in biblioteca. Per esempiu, u mo primu passu significativu in avanti hè accadutu mentre a lettura "L'arte di a felicità". "
6. A ghjente sente spessu un tamantu sensu di sollievu dopu avè finalmente fattu sapè à l'altri ciò chì stanu passendu.
Ciò include u cantante Zayn Malik, chì hè statu recentemente publicu nantu à e so sperienze cun ansietà è un disordine alimentariu.
"Sò sicuramente cuntentu chì l'aghju pigliatu da u mo pettu, cum'è qualcunu hè quandu avete a sensazione di tene qualcosa da qualcunu. Duvete parlà à quessa è schjarisce l'aria ", hà dettu à Us Weekly in una intervista.
7. I prublemi di salute mentale sò assai più cumuni di ciò chì pudete pensà, ma parlendu, alcuni omi cercanu di sensibilizà.
«Ti possu dì, aghju avutu probabilmente almenu una mezza duzina di incantesimi di depressione chì aghju passatu. È quellu in 2014, ùn vulia micca esse vivu ", hà dettu Michael Phelps OGGI.
Cunsidendu chì 1 in 5 adulti di i Stati Uniti sperimentanu una situazione di salute mentale in un annu datu, hè cruciale chì sti prublemi sianu nurmalizzati - ed hè per quessa chì Phelps hà fattu un puntu per sparte a so sperienza cù l'altri.
"A sapete, per mè, aghju purtatu in fondu à pocu pressu ogni emozione negativa chì pudete forse portà per 15-20 anni è ùn l'aghju mai parlatu. È ùn sò micca perchè quellu ghjornu aghju decisu d'apre solu. Ma dapoi quellu ghjornu, hè ghjustu statu assai più faciule da campà è assai più faciule da gode di a vita è hè qualcosa chì mi ringrazia assai ", hà dettu Phelps.
8. I prublemi di salute mentale ponu esse difficiuli à capì veramente se ùn li avete micca sperimentati voi stessi.
In a so canzone "In My Blood", a stella pop Shawn Mendes cunfronta e so sperienze persunali cun ansietà, cantendu: "Aiutami, hè cum'è chì i muri si spinghjenu. Certe volte mi vene di rinuncià".
Parlendu à Beats 1 nantu à a canzone, hà dettu: "Hè stata qualcosa chì m'hà toccu in l'ultimu annu. Nanzu à questu, crescendu, eru un zitellu abbastanza calmu, super stabilu ".
Hà rimarcatu ancu chì pò esse difficiule di capisce veramente ciò chì e persone chì campanu cun ansietà passanu finu à chì sperimentate voi stessi. "Cunnosce e persone chì avianu suffertu d'ansietà è l'anu trovu un pocu difficiule à capì, ma allora quandu vi tocca, site cum'è" Oh mio Diu, chì hè questu? Questu hè pazzu ", hà dettu.
9. U fattu chì e celebrità parenu esse di più in più asgiati à parlà di a so salute mentale hè ancu incuragente, qualchì volta ancu mettendu un giru umuristicu à ciò chì hè di campà cù una malattia mentale.
In 2017, Pete Davidson di Saturday Night Live hà apertu nantu à e so sperienze cù a depressione cronica è a so recente diagnosi di disordine di personalità di cunfine.
"A depressione tocca à più di 16 milioni di persone in questu paese è ùn ci hè nisuna cura per se, ma per tutti quelli chì ne trattanu, ci sò trattamenti chì ponu aiutà. Prima di tuttu, sè pensate chì site depressu, vedi un duttore è parlate cun elli di medicazione. È ancu esse sanu. Manghjà bè è fà eserciziu pò fà una sfarenza tamanta ", hà cunsigliatu Davidson.
Ellu cuntinua cù un surrisu: "Finalmente, se site in u cast di un spettaculu di cumedia di notte, puderia aiutà se elli, sapete, facenu più di i vostri sketches di cumedia".
10. Tutti i scherzi da parte, l'esperti in questu campu anu una prospettiva speranza.
"Quandu più omi (in particulare quelli in l'ochju pùbblicu) parlanu di e so lotte è di sperienze cù difficultà di salute mentale, altri omi ponu vede chì a lotta hè vera è ùn site micca solu", dice Adam Gonzalez, PhD, un psicologu clinicu autorizatu è direttore fundatore di u Centru di Ricerca Clinica Mente-Corpu in Stony Brook Medicine.
"Pudemu cuntinuà à sparghje a cuscenza è nurmalizà u fattu chì pò esse difficiule à gestisce u stress è e dumande d'ogni ghjornu", rimarca.
"U più impurtante, ci vole à cuntinuà à fà esce u missaghju di speranza", dice Gonzalez. "Ci hè trattamenti di psicoterapia efficace è medicazione chì ponu aiutà à gestisce u stress, l'ansietà, a depressione, è altri prublemi di salute mentale".
Julia hè un anzianu redattore di riviste diventata scrittore di salute è "furmatore in furmazione". Basata in Amsterdam, viaghja in bicicletta ogni ghjornu è viaghja intornu à u mondu in cerca di sessioni di sudore dure è di a più bona tariffa vegetariana.