Cerclage uterinu: Cosa hè è cumu si face a chirurgia per tene u zitellu
Cuntenutu
- Cumu hè fatta a cirurgia
- Cumu hè a recuperazione dopu u cerclage
- Segnali di periculu per vultà à u duttore
- Cumu hè u partitu dopu u cerclage
U cerclaghju uterinu hè una prucedura realizata per mezu di chirurgia, in cui si cusce u cervice per prevene a nascita prima di u tempu previstu, è hè indicatu per e donne chì anu una insufficienza cervicale, chì hè una dilatazione chì pò iniziare sempre in u primu o in u secondu trimesteru di gravidanza, chì pò anticipà a nascita o purtà à l'uccurrenza di un abortu.
Questa chirurgia minore hè fatta in ospedale è a donna hà solu bisognu di stà in ospedale per solu 1 o 2 ghjorni. A cirurgia hè fatta vaginalmente è pò esse fatta urgentemente o in una basa pianificata, da l'ostetricu.
A recuperazione da questa chirurgia hè rapida è a donna pò generalmente tornà à u travagliu in 3 à 5 ghjorni, è deve evità di fà troppu sforzu. A chirurgia hè di solitu riesciuta è impedisce a consegna prematura. Amparate più nantu à l'insufficiency cervical.
Cumu hè fatta a cirurgia
A cirurgia hè relativamente simplice, dura circa 20 minuti è cunsiste à suturà u cervice cù qualchi punti. U cerclaghju uterinu pò esse effettuatu trà 12 è 16 settimane di gestazione, per mezu di anestesia epidurale, è di solitu hè effettuatu vaginalmente, tuttavia, in certi casi, u duttore pò decide di fà la laparoscopia.
A prucedura hè sicura per a donna è u zitellu, ma ci sò ancu alcuni risichi, cum'è u sviluppu di l'infezzione uterina, a rottura di e membrane aminotiche, u sanguinamentu vaginale o a lacerazione di u cervice, per esempiu.
Quandu a donna hè incinta per a prima volta è scopre chì u so col uterinu hè insufficiente per ultrasuoni, u duttore pò fà cerclagiu urgente, ma quandu a donna hà avutu una altra gravidanza è hà avutu insufficienza uterina, hà avutu un abortu o hà fattu cunizazione di l'utru , l'ostetricu pò suggerisce chì un cerclage uterinu pianificatu sia effettuatu, perchè ci hè una alta probabilità di dighjà esse effettuata.
Cerclage pò esse realizatu solu durante a gravidanza è ùn hè micca indicatu per e donne chì ùn sò ancu state incinte, ancu s'elle anu avutu aborti precedenti.
Cumu hè a recuperazione dopu u cerclage
Dopu à cerclage, u duttore pò prescrive analgesici è medicinali cum'è Utrogestan, per prevene e cuntrazioni uterine. Pocu dopu, u duttore pò fà un ultrasuone per vede cumu eranu i punti è per verificà se u zitellu hè bè è per verificà u successu di a prucedura.
A donna deve ripusà è evità u cuntattu intimu per i primi ghjorni. Inoltre, ùn hè ancu micca cunsigliatu per esercità, elevà pesi o fà grandi sforzi, almenu per i primi 3 ghjorni dopu a chirurgia.
Segnali di periculu per vultà à u duttore
I segni d'avvertimentu cum'è a frebba, u dolore addominale severu, i crampi, i sanguinamenti vaginali o una scarica puzzulente ponu apparì in i primi ghjorni è ponu indicà infezioni, è in questi casi, l'aiutu medicu deve esse cercatu u più prestu pussibule, cum'è l'infezione mette in periculu a vita di a mamma è di u zitellu.
Cumu hè u partitu dopu u cerclage
Generalmente, u cerclage hè eliminatu intornu à 37 settimane di gravidanza, tuttavia, se a persona sà dighjà chì a consegna serà effettuata per cesareana, ùn hè micca necessariu di rimuovere u cerclage, perchè pò esse utile in una prossima gravidanza.
A decisione nantu à u tippu di consegna deve esse discusso trà a donna è u duttore, osservendu l'indicazioni, vantaghji è svantaghji di ognuna.