Tè di camomilla per u diabete
Cuntenutu
U tè di camomilla cù cannella hè un bon rimediu casanu per prevene cumplicazioni di u tippu 2 di diabete, cume a cecità è i danni à i nervi è à i reni, perchè u so cunsumu abituale diminuisce a concentrazione di l'enzimi ALR2 è sorbitol chì, quand'elli sò aumentati, ponu causà queste malatie .
I bastoncini di cannella anu ancu pruprietà benefiche in relazione à u diabete, rendendu più faciule u cuntrollu di u glucosiu in sangue è dunque stu rimediu casanu hè assai utile per aiutà à cuntrullà u glucosiu in sangue.
Ingredienti
- 1 tazza di foglie secche di camomilla
- 3 bastoncini di cannella
- 1 litru d'acqua bullente
Modu di preparazione
Aghjunghjite e foglie di camomile in u contenitore cù acqua bollente è copre per 15 minuti. Quandu hè caldu, strain è beie dopu. Preparate un novu tè ogni ghjornu è pigliate 2 tazze di tè di camomilla ogni ghjornu.
Per preparà stu rimediu casanu ponu ancu esse usati i sacchetti di camomilla venduti in farmarii è supermercati. In questu casu, per preparallu, seguitate e istruzioni d'usu di u fabbricante.
Stu tè di camomilla cù cannella hè ottimu per cuntrullà u diabete, tuttavia, a cannella ùn deve micca esse cunsumata durante a gravidanza è dunque in casu di diabete gestazionale, duvete piglià solu tè di camomilla, senza cannella, è sta pianta medicinale sola aiuta ancu à cuntrullà u zuccheru in sangue livellu.
Vede ciò chì altri tè ponu esse preparati cù camomilla secca in Benefici di Tè di Camomilla