Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 17 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
โรสฮิปสรรพคุณดีงามพระรามแปดจริงหรือ Rosehip, good properties, is Rama Eight true?
Video: โรสฮิปสรรพคุณดีงามพระรามแปดจริงหรือ Rosehip, good properties, is Rama Eight true?

Cuntenutu

Semi di Chia, chì sò derivati ​​da u Salvia hispanica pianta, sò super nutritivi è divertenti da manghjà.

Sò usati in una varietà di ricette, cumprese pudding, frittelle è parfaits.

I semi di Chia anu a capacità unica di assorbe u liquidu è di piglià una cunsistenza gelatinosa. Per questa ragione, sò spessu aduprati cum'è agente spessente è ponu ancu esse aduprati cum'è sustitutu veganu di l'ova in certi prudutti à fornu ().

Oltre à e so proprietà di gelificante è di spessimentu, i semi di chia sò ben cunnisciuti per a so impressionante gamma di nutrienti è i benefici potenziali per a salute.

Tuttavia, mentre i semi di chia ponu esse un aghjuntu dieteticu nutritivu per a maggior parte, manghjà ancu pò causà alcuni effetti secondari.

Questu articulu esamina l'effetti secondari di manghjà troppu semi di chia.

I Semi Chia Anu Tanti Benefici

Una ragione maiò chì a ghjente manghja semi di chia hè perchè sò assai nutritive. Offrenu una bona quantità di fibre, proteine, grassi sani è micronutrienti.


In fattu, solu 1 oncia (28 grammi) di semi di chia furnisce finu à u 42% di e vostre fibre raccomandate ogni ghjornu, in più di dosi abbondanti di fosforu, magnesiu, calciu è acidi grassi omega-3 (2).

I semi di Chia sò ancu ricchi in antioxidanti, chì sò cumposti chì furniscenu prutezzione da u stress ossidativu è riducenu u risicu di malatie croniche ().

Grazie à u so eccellente profilo nutrizionale, i semi di chia sò stati associati à parechji benefici per a salute.

In un studiu, una dieta chì include cactus nopal, proteine ​​di soia, avena è semi di chia hè stata trovata per diminuisce u pesu di u corpu, i trigliceridi in sangue è l'infiammazione ().

Inoltre, i semi di chia sò una di e migliori fonti vegetali di acidi grassi omega-3, chì sò stati dimustrati per aiutà à aumentà u colesterolu HDL "bonu", à diminuisce u colesterolu LDL "cattivu", à riduce i trigliceridi di u sangue è à alleviare l'infiammazione (,).

Quandu si cunsuma cun moderazione, i semi di chia ponu benefiziu a vostra salute.

Riassuntu: I semi di Chia sò ricchi di fibre, proteine, acidi grassi omega-3, antioxidanti è micronutrienti. Puderanu aiutà a perdita di pesu è aiutà à riduce l'infiammazione, u colesterolu di u sangue è i trigliceridi.

Manghjà Troppu Chia Seeds Pò Cause Problemi Digestivi

I sementi di Chia sò una bona fonte di fibra, chì furnisce 11 grammi di fibra in ogni 1-once (28-gram) chì serve (2).


A fibra hè essenziale per a vostra salute, prumove a regularità è sustene i batteri benefichi in u vostru intestinu, trà altri roli impurtanti. Tuttavia, troppu fibra pò causà prublemi per alcune persone (,).

Un ingressu eccessivu di fibre pò causà prublemi cum'è u dolore addominale, stinzia, diarrea, gonfiore è gasu ().

Questu pò ancu accade quandu un assunzione alta di fibre hè abbinata à una idratazione inadeguata, postu chì l'acqua hè essenziale per aiutà a fibra à passà per u sistema digestivu.

Inoltre, quelli chì anu malatie infiammatorie di l'intestinu cum'è a colite ulcerosa o a malattia di Crohn pò avè bisognu di monitorà a so assunzione di fibre è di limità i semi di chia durante i flare-ups.

Queste malatie croniche causanu infiammazione è un restringimentu di u trattu gastrointestinale, chì pò purtà à sintomi cum'è dolore addominale, sanguinamentu, diarrea è perdita di pesu (,).

I studii indicanu chì un assunzione alta di fibre pò aiutà à prutezzione contra e malatie infiammatorie di l'intestinu à longu andà. Dittu chistu, quelli chì sperimentanu flare-ups anu da limità a so ingestione di fibre per brevi periodi per riduce i sintomi ().


Tuttavia, per a maggior parte di e persone, i sintomi negativi da un assunzione alta di fibre ponu esse prevenuti aumentendu lentamente l'ingestione di fibre è bevendu molta acqua per aiutallu à passà per u corpu.

Riassuntu: Un ingaghjamentu altu di fibre pò esse assuciatu cù sintomi digestivi negativi cum'è u dolore addominale, gasu è gonfiore. Quelli chì anu malatie infiammatorie di l'intestinu ponu avè bisognu di limità a so assunzione di fibre durante i flare-ups.

Manghjà Semi Chia Pò esse un Risicu di Soffocamentu

Ancu sì sò sicuri per a maiò parte di a ghjente, e sementi di chia ponu causà un risicu aumentatu di soffocamentu. Allora assicuratevi di cunsumalli cun cura, soprattuttu se avete difficoltà à inghiottire.

Stu risicu aumentatu hè perchè e sementi di chia secche si gonfianu è assorbenu circa 10-12 volte u so pesu in liquidu quand'elli sò esposti à l'acqua (13).

Queste proprietà gelificanti ponu esse utili quandu si tratta di cucinà o di panificà, ma anu u putenziale di esse periculosi, chì e sementi di chia si ponu facilmente gonfia è allughjassi in gola.

Un studiu di casu hà discusitu un omu di 39 anni chì hà avutu un incidente periculosu cù e sementi di chia quandu hà manghjatu una cucchiaia di semi secchi è poi hà bevutu un bichjeru d'acqua.

I sementi si sò sviluppati in u so esofago è anu causatu un bloccu, è hà avutu à visità a sala d'urgenza per fassi rimuovere (14).

Assicuratevi sempre di bagnà e sementi di chia per almenu 5-10 minuti prima di manghjalli. Quelli chì anu difficultà à ingoiare ponu avè bisognu di fà una prudenza in più quandu li manghjanu.

Riassuntu: I semi di Chia sò capaci di assorbe 10-12 volte u so pesu in liquidu. Se ùn sò micca bagnati prima di manghjalli, si ponu allargà è causà un bloccu, aumentendu u risicu di soffocà.

Alcuni Studii anu Trovatu chì l'entrata ALA Pò esse Associata à u Cancer di Prostata

I semi di Chia cuntenenu una bona quantità di acidu alfa-linolenicu (ALA), un tipu di acidu grassu omega-3 chì si trova principalmente in l'alimenti vegetali (2).

L'acidi grassi Omega-3 sò una parte essenziale di a dieta è sò stati dimustrati per sustene parechji aspetti di a salute, cumprese a funzione cognitiva è a salute di u core ().

L'acidi grassi ALA sò particularmente impurtanti per quelli chì ùn manghjanu micca pesci, chì ponu esse cunvertiti in acidu docosahexaenoic (DHA) è acidu eicosapentaenoic (EPA) in piccule quantità ().

Queste sò e duie forme attive di acidi grassi omega-3, è si ponu truvà in frutti di mare.

Ancu se l'acidi grassi omega-3 sò generalmente ricunnisciuti cum'è benefichi per a salute, certi studii anu trovu una associazione trà l'ingestione ALA è u cancheru di prostata.

In fattu, un grande studiu osservativu cumpresu l'omi 288,268 hà mostratu chì l'ingestione ALA era associata à un risicu aumentatu di cancru di prostata avanzatu ().

Un altru studiu osservativu hà mostratu chì quelli chì anu a più alta concentrazione sanguigna di acidi grassi omega-3 avianu un risicu più elevatu di cancru di prostata, paragunatu à quelli chì anu cuncentrazioni di sangue inferiori ().

Tuttavia, studii nantu à questu sò cunflitti. Altre ricerche anu trovu ancu chì l'acidi grassi ALA ponu prutegge contra u cancheru di prutata.

Una rivista di cinque studii hà trovu chì e persone chì manghjavanu almenu 1,5 grammi di ALA per ghjornu avianu un risicu diminuitu di cancru di prostata, paragunatu à quelli chì manghjavanu menu di 1,5 grammi per ghjornu ().

Similmente, un altru grande studiu in 840.242 persone hà dimustratu chì un ingaghjamentu ALA più altu era assuciatu cù un risicu più bassu di cancheru di prutata ().

Hè impurtante di ricurdà chì sti studii anu guardatu solu à l'associu trà l'ingestione ALA è u cancheru di prostata. Ùn anu micca pigliatu in contu altri fattori chì averianu pussutu ghjucà un rollu.

Ulteriori studii sò necessarii per esaminà a pussibile relazione trà assunzione ALA è u cancheru di prostata.

Riassuntu: Alcuni studii anu trovu chì un aumentu di assunzione di ALA pò esse assuciatu cù un risicu aumentatu di cancru di prostata, mentre chì altri anu trovu chì ALA pò esse protettiva. Ulteriori ricerche sò necessarie.

Alcune Persone Pò Esse Allergicu à i Semi Chia

Alcune persone ponu sperimentà una reazione allergica dopu avè manghjatu semi di chia, ancu se questu hè pocu cumunu.

I sintomi d'allergia alimentaria ponu include vomitu, diarrea è prurito di e labbra o di a lingua.

In i casi severi, l'allergii alimentarii ponu ancu purtà à l'anafilassi, una cundizione periculosa per a vita chì face difficultà à respirà è strettezza in a gola è in u pettu ().

L'allergii à a semente di Chia sò rari ma sò stati ducumentati.

In un casu, un omu di 54 anni hà cuminciatu à manghjà semi di chia per aiutà à calà u so colesterolu. Tuttavia, solu pochi ghjorni dopu, hà cuminciatu à sperimentà vertigini, mancanza di respiru, urticaria è gonfiore ().

Se pruvate semi di chia per a prima volta è sperimentate qualsiasi sintomi di una allergie alimentaria, discontinuate l'usu immediatamente è cunsultate u vostru duttore.

Riassuntu: Alcune persone sò allergiche à i semi di chia è ponu avè sintomi cum'è angoscia gastrointestinale, pruriti, orticaria è gonfiore dopu avè manghjatu.

Manghjà Troppu Semi Chia Pò Cause Interazzione Cù Alcuni Medicamenti

Mentre i semi di chia sò sicuri per a maiò parte di a ghjente, pudete vulete moderà a vostra assunzione se pigliate zuccheri in sangue o medicazioni per a pressione sanguigna.

Hè perchè manghjà troppu semi di chia puderia interagisce potenzialmente cù l'effetti di alcuni di sti medicamenti.

Medicazioni per u Diabete

Alcuni studii anu dimostratu chì e sementi di chia ponu abbassà significativamente i livelli di zuccheru in sangue ().

Questu hè probabilmente dovutu à l'alta quantità di fibra in i semi di chia, chì rallenta l'assorbimentu di zuccheru in u sangue è pò diminuisce i livelli di zuccheru in sangue ().

In a maiò parte di i casi, manghjà quantità moderate di semi di chia pò aiutà e persone cun diabete à mantene i so livelli di zuccheru in sangue.

Tuttavia, i dosaggi per l'insulina sò persunalizati è accuratamente regolati per prevene dips è picchi in zuccherinu in sangue ().

Manghjà una quantità eccessiva di semi di chia puderia causà a diminuzione di i livelli di zuccheru in sangue è pò esse necessariu aghjustamenti in a dosa di u vostru medicamentu per a diabete.

Medicazioni per a Pressione Sangue

Oltre à abbassà u zuccherinu in sangue, i semi di chia sò efficaci per riduce a pressione sanguigna.

In un studiu, manghjà semi di chia per 12 settimane hà diminuitu a pressione sanguigna, cù marcatori di zuccheru in sangue è infiammazione ().

Questu hè perchè e sementi di chia sò ricche di acidi grassi omega-3, chì sò stati dimustrati chì funzionanu cum'è un diluente di sangue è ponu diminuisce a pressione sanguigna.

Un studiu in 90 persone cun pressione sanguigna alta hà trovu chì l'assunzione di supplementi di acidi grassi omega-3 per ottu settimane diminuì a pressione sanguigna sistolica di 22,2 mm Hg è a pressione diastolica di 11,95 mm Hg, in media.

Tuttavia, e persone in stu studiu eranu ancu in dialisi, dunque questi risultati ponu micca esse applicabili à a populazione generale ().

Quelli chì anu pressione sanguigna alta puderebbenu truvà a capacità di sementi di chia di diminuisce a pressione sanguigna desiderabile. Tuttavia, i semi di chia ponu arricchisce l'attività di i medicinali per a pressione sanguigna, chì puderebbenu portà à ipotensione, o à pressione bassa.

Riassuntu: I semi di Chia ponu abbassà u zuccherinu è a pressione sanguigna. E persone chì piglianu medicazione per a pressione sanguigna alta o u diabete anu da moderà e so dimensioni di porzioni per prevene l'interazzione.

U Bottom Line

I semi di Chia sò assai nutritivi, vantanu una longa lista di benefici per a salute è ponu esse un aghjuntu dieteticu sanu per a maiò parte.

Tuttavia, a moderazione hè fondamentale, chì manghjà troppu pò causà effetti secondari.

Per prevene questu, cuminciate cù 1 once (28 grammi) ogni ghjornu è valutate a vostra tolleranza prima di aumentà lentamente a vostra assunzione.

Inoltre, rimanete idratatu mentre aumentate a vostra assunzione di fibre, è inzuppate i semi di chia per 5-10 minuti prima di manghjalli.

Se i manghjate cun moderazione, i semi di chia ponu esse un eccellente aghjuntu à una dieta sana è equilibrata.

Tuttavia, se avete sintomi negativi dopu avè manghjatu semi di chia, smette di manghjalli è cunsultate un prufessiunale sanitariu.

Interessante

Primosiston: à chì serve è cumu piglià

Primosiston: à chì serve è cumu piglià

Primo i ton hè un medicamentu adupratu per piantà u anguinamentu da l'utru, hè ancu ampiamente adupratu per anticipà o ritardà a men truazione è pò e e acqui tat...
Prostata allargata: cause, sintomi è trattamentu

Prostata allargata: cause, sintomi è trattamentu

A pro tata allargata hè un prublema a ai cumunu in l'omi di più di 50 anni, è pò generà intomi cum'è un flu u di urina debule, en azione co tante di ve cica piena...