U ciucciu interferisce cù l'allattamentu?
Cuntenutu
Malgradu a calmazione di u zitellu, l'usu di una ciuccia impedisce l'allattamentu perchè quandu u zitellu ciucciu nantu à u ciuciu "sdaprende" u modu currettu per ghjunghje nantu à u senu è poi trova difficiule à suchjà u latte.
Inoltre, i zitelli chì succhianu un ciuciu per un bellu pezzu tendenu à allattà menu, ciò chì finisce per cuntribuisce à a diminuzione di u latte maternu.
Cusì chì u zitellu possa aduprà u tettone senza interferisce cù l'allattamentu, ciò chì duvete fà hè di offre solu u tettone à u zitellu dopu ch'ellu sappia dighjà allattà bè. Questa ora pò varià da u zitellu à u zitellu, ma accade raramente prima di u primu mese di vita.
Hè cunsigliatu di aduprà una ciuccia solu per dorme è chì hè adatta à l'età di u zitellu è chì hà una forma chì ùn danneghja micca i denti.
Altri prublemi causati da u ciucciu
Succhendu un ciuciu cume un criaturu diminuisce sempre a frequenza di l'allattamentu, dunque u zitellu pò avè menu pesu di quantu averia è a produzione di latte maternu diminuisce, perchè più alta hè a frequenza di l'allattamentu, più u latte produce u corpu di a mamma.
I zitelli è i zitelli cù una pelle più sensibile ponu diventà allergici à u silicone chì hè prisente in u ciuciu, pruvucendu a zona intornu à a bocca per diventà secca, piccule ferite è sfaldatura, chì ponu esse gravi, chì necessitanu una interruzzione brusca di u ciuciu è l'usu di corticosteroidi in forma di unguentu.
L'usu di una sucetta dopu à 7 mesi d'età impedisce sempre a furmazione di l'arcu dentale stortu, rispettendu a forma di a sucetta. Stu cambiamentu face chì u zitellu ùn abbia micca u morsu currettu, è pò esse necessariu di currege questu anni dopu, aduprendu un apparechju ortodonticu.
U zitellu pò chjappà u ditu?
Succhjendu u ditu pò esse un sboccu apparentemente naturale chì u zitellu è u zitellu ponu truvà per rimpiazzà l'usu di una sucetta. Ùn hè micca cunsigliatu d'insignà à u zitellu à succhjassi u ditu per e listesse ragioni, è perchè ancu se u ciucciu pò esse ghjittatu in a spazzatura, ùn si pò micca fà listessu cù u ditu, chì hè una situazione più difficiule da cuntrullà. Ùn ci hè micca bisognu di punisce u zitellu s'ellu hè "chjappu" succhendu u ditu, ma deve esse scuragitu da questu ogni volta chì hè osservatu.
Cumu cunsulà u zitellu senza ciucciu
Un modu eccellente per cunsulà u zitellu senza aduprà un ciuciu è u ditu hè di tenelu in gambale quandu si piange, per avvicinà l'arechja à u core di a mamma o di u babbu, perchè sta naturale calma u zitellu.
Notoriamente u zitellu ùn si calmerà micca è smetterà di pienghje s'ellu hà fame, fretu, caldu, pannolinu bruttu, ma u fiancu è un "pannu" adupratu solu da u zitellu ponu esse abbastanza per ch'ellu si senti sicuru è pò ripusassi. Alcune butteghe vendenu prudutti cum'è pannolini di stofa o animali in peluche, qualchì volta chjamati 'dudu'.