Cumu hè a cirurgia per Incontinenza Urinaria è Postoperatoriu
Cuntenutu
A chirurgia per l'incontinenza urinaria femminile hè di solitu fatta piazzendu una cinta chirurgica chjamata TVT - Tape Vaginal Tape Free o TOV - Tape and Trans Obturator Tape, chjamata ancu chirurgia Sling, chì hè posta sottu à l'uretra per sustene, aumentendu a capacità di tene u piscia. U tippu di chirurgia hè generalmente sceltu cù u duttore, secondu i sintomi, l'età è a storia di ogni donna.
A cirurgia hè realizata sottu anestesia lucale o epidurale è hà una probabilità di successu di 80%, essendu indicata per i casi di incontinenza urinaria da u stress chì ùn anu avutu u risultatu previstu dopu più di 6 mesi di trattamentu cù esercizii Kegel è fisioterapia.
A chirurgia per l'incontinenza urinaria in l'omi, invece, pò esse fatta cù l'iniezione di sostanze in a regione di sfintere o u piazzamentu di un sfintere artificiale, per aiutà à chjude l'uretra, impedendu u passaghju involuntariu di urina. In casi più rari, l'incontinenza urinaria maschile pò ancu esse trattata cun piazzamentu Sling.
Cumu hè a recuperazione da a chirurgia
A recuperazione dopu a chirurgia per l'incontinenza urinaria hè relativamente rapida è indolora. In a maiò parte di i casi, hè necessariu solu stà in l'uspidale per 1 à 2 ghjorni è dopu pudete turnà in casa, cù solu cura di seguità alcune precauzioni cum'è:
- Evite di fà sforzi per 15 ghjorni, ùn pudendu micca esercitassi, piegassi, piglià pesu o arrizzassi bruscamente;
- Manghjate cibi ricchi di fibre per evità a stinzia;
- Evite di tossisce o starnutisce in u 1u mese;
- Lavate a zona genitale cù acqua è sapone dolce sempre dopu avè urinatu è evacuatu;
- Purtate mutandine di cotone per prevene l'iniziu di infezioni;
- Ùn aduprate micca tampone;
- Ùn avè relazioni intime per almenu 40 ghjorni;
- Ùn bagnate micca in una vasca, piscina o mare per evità u cuntattu cù l'acqua contaminata.
Queste cure post-operative devenu esse seguitate strettamente per prevene u risicu di cumplicazioni, ma secondu u tippu di chirurgia u duttore pò dà altre indicazioni, chì devenu ancu esse seguitate.
Dopu à 2 settimane, l'esercizi di Kegel ponu esse iniziati per aiutà à rinfurzà i musculi intornu à a vescica, accelerendu a recuperazione è assicurendu risultati migliori. Tuttavia, prima di inizià stu tippu di eserciziu hè assai impurtante parlà cù u duttore, postu chì, secondu u gradu di guarigione, pò esse raccomandatu d'aspittà uni pochi di ghjorni in più. Verificate cumu fà l'esercizii Kegel currettamente.
Cumu l'alimentu pò aiutà
U cunsumu d'acqua in a misura curretta è evitendu di beie caffè sò uni pochi di cunsiglii chì ponu aiutà à cuntrullà u pipì, ancu dopu a chirurgia, vedi chì altru pò esse fattu in stu video:
Possibili rischi di chirurgia
Ancu sì relativamente sicura, a chirurgia di incontinenza pò causà alcune complicazioni, cume:
- Difficultà à urinà o à sviutà cumpletamente a vescica;
- Aumentata voglia di urinare;
- A maiò parte di e infezioni urinarii recurrenti;
- Dolore durante a relazione intima.
Cusì, prima di optà per una chirurgia hè impurtante pruvà altre opzioni di trattamentu per l'incontinenza urinaria, dunque hè impurtante parlà cun un urologu. Vede tutte l'opzioni di trattamentu.