Chirurgia Neuroma di Morton
Cuntenutu
A chirurgia hè indicata per eliminà u Neuroma di Morton, quandu l'infiltrazioni è a fisioterapia ùn eranu micca abbastanza per diminuisce u dolore è migliurà a qualità di vita di a persona. Questa prucedura deve caccià cumpletamente u pezzu chì si hè furmatu, è pò esse eseguita in i seguenti modi:
- Tagliate in cima o in fondu à u pede per caccià u neuroma o solu caccià i ligamenti per fà cresce u spaziu trà l'osse di u pede;
- Criochirurgia chì cunsiste à applicà temperature trà 50 à 70ºC negativi, direttamente nantu à u nervu influenzatu. Questu porta à a distruzzione di una parte di u nervu chì impedisce di generà dolore è sta prucedura genera menu complicazioni postoperatorie.
Qualunque sia u tippu di chirurgia, pò esse effettuata in ambulatoriu, sottu anestesia lucale è l'individuu pò andà in casa u listessu ghjornu.
Cumu hè a recuperazione da a chirurgia
A recuperazione hè relativamente rapida, subitu dopu à a prucedura u pede serà gonfiu è u duttore li fascherà u pede in modu chì a persona possa camminà cù solu u taccu in terra è cù una stampella. Ùn hè micca sempre necessariu di caccià i punti di a cirurgia, lascendu à u duttore a scelta. In circa 1 settimana a persona deve tornà à a fisioterapia per pudè recuperà più rapidamente da a chirurgia, riducendu u disagiu è u gonfiore di u pede.
A persona ùn deve micca mette u collu in terra per i primi 10 ghjorni o finu à chì a ferita sia completamente guarita, chì questu pò piglià più tempu in alcune persone. Durante questu periodu a persona deve rimanere cù u pede innalzatu u più longu pussibule, hè impurtante di stà cù a gamba appughjata in una sedia ogni volta chì hè seduta, è di mette cuscini sottu à a gamba è i pedi quandu hè stesu.
In una basa di u ghjornu, duvete purtà una scarpa baruk, chì hè un tipu di stivale chì sustene u taccu in u pavimentu, rimuendu solu per bagnassi è dorme.
Ancu se a ricuperazione hè megliu quandu a cirurgia hè fatta nantu à a cima di u pede, in circa 5 à 10 settimane a persona puderà portà i so scarpi è deve esse recuperata cumpletamente.
Possibili complicazioni di a chirurgia
Quandu a chirurgia hè fatta da un chirurgu ortopedicu sperimentatu, ci hè menu probabilità di complicazioni è a persona si riprende rapidamente. Tuttavia, alcune complicazioni chì ponu sorgere sò l'implicazione di u nervu chì genera alterazione di sensibilità in a regione è in i diti, u dolore residuale per a presenza di u ceppu di u neuroma o a guarigione di a zona, è in l'ultimu casu , un novu neuroma, è per impedisce chì questu accada hè impurtante di fà sessioni di fisioterapia prima è dopu a chirurgia.