Chirurgia PRK: cumu si face, postoperatoriu è cumplicazioni

Cuntenutu
- Cumu hè fatta a cirurgia
- Cumu hè a recuperazione in u periodu postoperatoriu
- Rischi di chirurgia PRK
- Differenza trà PRK è chirurgia Lasik
A cirurgia PRK hè un tipu di chirurgia refrattiva di l'ochji chì aiuta à curregge u gradu di prublemi di vista cum'è miopia, iperopia o astigmatismu, cambiendu a forma di a córnea cù un laser chì curregge a curvatura di a córnea, chì hè capace di migliurà a visione .
Questa chirurgia hà parechje similitudini cù a chirurgia Lasik, tuttavia, alcune tappe di a procedura sò diverse in ogni tecnica, è ancu se sta chirurgia hè apparsa prima di a chirurgia Lasik è hà un periodu postoperatoriu più longu, hè sempre aduprata in parechji casi, in particulare in e persone cù un cornea magra.
Malgradu esse una cirurgia sicura è purtendu ottimi risultati à a visione, hè ancu pussibule d'avè cumplicazioni in u periodu postoperatoriu, cum'è infezioni, lesioni corneali o cambiamenti di vista, per esempiu, è per evità hè necessariu piglià alcune precauzioni cumu per aduprà e gocce prescritte, dorme cù occhiali speciali è evità di nuà in i lochi publichi per 1 mese.

Cumu hè fatta a cirurgia
A chirurgia PRK hè fatta senza anestesia generale è, dunque, a persona hè sveglia durante tuttu u trattamentu. Tuttavia, per riduce u dolore è l'inconfortu, gocce anestetiche sò aduprate per annullà l'ochju per pochi minuti prima di inizià a procedura.
Per fà a chirurgia, u duttore mette un dispositivu per tene l'ochju aperto è poi usa una sostanza chì aiuta à rimuovere u stratu più finu è superficiale di a cornea. Dopu, si usa un laser cuntrullatu da urdinatore chì manda impulsi di luce à l'ochju, aiutendu à curregge a curvatura di a córnea. À questu puntu hè pussibule di sente un ligeru aumentu di pressione in l'ochju, tuttavia, hè una sensazione rapida perchè a procedura dura circa 5 minuti.
Infine, e lenti di cuntattu sò applicate sopra l'ochji per rimpiazzà temporaneamente u magru stratu di cornea chì hè statu cacciatu da l'ochju. Queste lenti, in più di prutegge i vostri ochji da a polvere, aiutanu à prevene infezioni è acceleranu a recuperazione.
Cumu hè a recuperazione in u periodu postoperatoriu
Dopu a chirurgia, hè assai cumunu d'avè u disagiu in l'ochju, cù una sensazione di polvere, brucia è pruritu, per esempiu, essendu cunsideratu nurmale è una cunsequenza di l'infiammazione di l'ochju, migliurendu dopu à circa 2 à 4 ghjorni.
Per prutege l'ochju, à a fine di a cirurgia, sò messe lenti di cuntattu chì funzionanu cum'è vestimentu è, dunque, si raccomanda di piglià alcune precauzioni durante i primi ghjorni, cume micca strofinà l'ochji, riposà l'ochji è indossà occhiali da sole fora.
Inoltre, in e prime 24 ore dopu a chirurgia, si consiglia di evità di apre i vostri ochji sottu à a doccia, di ùn cunsumà bevande alcoliche, micca di guardà a televisione o di aduprà l'urdinatore sì i to ochji sò secchi. Oftalmologu. Altre precauzioni durante u periodu di recuperu sò:
- Purtate occhiali speciali per dorme, per u tempu raccomandatu da l'oftalmologu, per evità di graffià o ferisce l'ochji durante u sonnu;
- Aduprate i rimedii antiinflamatori prescritti, cum'è Ibuprofen, per alleviare i mal di testa è u dolore in l'ochju;
- Dopu à e prime 24 ore, duvete lavà a testa durante u bagnu cù l'ochji chjusi;
- A guida deve esse ripresa solu dopu chì u duttore l'hà indicatu;
- U trucco pò esse adupratu torna circa 2 settimane dopu a chirurgia, è deve esse applicatu cun cura;
- Ùn duverete micca natà per 1 mese è evità l'usu di jacuzzis per 2 settimane;
- Ùn duverete mai pruvà à caccià e lenti poste nantu à i vostri ochji durante a chirurgia. Queste lenti sò rimosse da u duttore circa 1 settimana dopu a chirurgia.
L'attività di u ghjornu pò esse ripresa lentamente dopu à 1 settimana, in ogni modu, quelli chì anu u più grande impattu, cum'è l'sporti devenu esse ripresu solu cù l'indicazione di u duttore.

Rischi di chirurgia PRK
A chirurgia PRK hè assai sicura è, dunque, e complicazioni sò rare. Tuttavia, unu di i prublemi più cumuni hè l'apparizione di cicatrici nantu à a córnea, chì aggrava a visione è crea una maghjina assai sfocata. Stu prublema, ancu sè raru, pò esse facilmente correttu cù l'usu di gocce di corticosteroidi.
Inoltre, cum'è cù qualsiasi chirurgia, ci hè un risicu d'infezzione è, dunque, hè assai impurtante di aduprà sempre e gocce d'ochji antibiotici prescritti da u duttore è di curà l'igiene di l'ochji è di e mani durante u periodu di recuperu. Verificate chì sò e 7 preoccupazioni essenziali per prutegge a visione.
Differenza trà PRK è chirurgia Lasik
A differenza principale trà sti dui tipi di chirurgia hè in i primi passi di a tecnica, perchè, mentre in chirurgia PRK u stratu più finu di a córnea hè eliminatu per permette u passaghju di u laser, in chirurgia Lasik, solu una piccula apertura hè fatta (flap) in u stratu superficial di a córnea.
Cusì, ancu se anu risultati assai simili, a chirurgia PRK hè raccomandata per quelli chì anu una cornea più sottile, perchè in sta tecnica, ùn hè micca necessariu fà un tagliu più profondu. Tuttavia, cum'è una strata fina di a córnea hè eliminata, a recuperazione hè più lenta per permettà à quellu stratu di cresce naturalmente.
Inoltre, mentre u risultatu di a cirurgia hè più veloce per appare in Lasik, in PRK u risultatu previstu pò piglià un pocu di più per via di a più grande probabilità di una guarigione aggravata. Scuprite più infurmazioni nantu à a cirurgia Lasik.