Perchè u Vergogna à u Corpu hè un Problema Tantu Grande (è Cosa Pudete Fà per Falla)
Cuntenutu
- L'Impattu Reale di u Body-Shaming
- Perchè a ghjente a face
- Innò, ùn ti importa micca a so "salute"
- Chì ci vole à cambià
- Rivista per
Ancu se i movimenti di pusitività di u corpu è di amore per sè stessi anu guadagnatu una trazione incredibile, ci hè ancu assai di u travagliu da esse fattu, ancu in a nostra propria cumunità. Mentre vedemu più cumenti pusitivi è di sustegnu nantu à i nostri messaghji in i social media di quelli negativi, vergugnosi, ancu un esempiu di vergogna di u corpu hè unu troppu. È chjaremu, ci hè più di unu. Avemu vistu i cumenti chì dicenu chì e donne chì vedemu nantu à u nostru situ è e plataforme di e social media sò troppu fitte, troppu grande, troppu chjuca, u nome.
È si ferma avà.
Forma hè un locu sicuru per e donne di tutte e forme, dimensioni, culori è livelli di capacità. Dapoi anni, travagliemu assai per incuragisce e donne à abbraccià u so corpu è esse fieru di quale sò. E mentre simu tutti di quellu amore internu (verificate #LoveMyShape per più nantu à questu), e nostre osservazioni ci mostranu chì avemu bisognu di favurizà per piglià sti stessi principii di accettazione, amore è tolleranza è applicà. esternamente, ancu. Traduzzione: Mentre chì duvete 100 per centu continuà à travaglià per amà u vostru corpu, hè altrettantu impurtante di ùn esse micca un scherzu per quelli chì parenu diversi di voi. Quest'ultima parte hè cruciale, allora leghjila torna se avete bisognu di: Ùn hè più un scherzu nantu à i corpi di altre donne.
Avà, sapemu ciò chì pensate: mè ?! Ùn averia mai. A cosa hè, ùn avete micca bisognu di esse un troll chì vive in un sotano per fà un cumentu rude nantu à u corpu di qualcunu altru. Avemu vistu assai cumenti apparentemente "innocenti" tuttu u tempu. Cose cum'è "Sò solu preoccupatu per a so salute" o "Vogliu solu ch'ella ùn porti micca quellu". Eccu perchè hè sempre un prublema:
L'Impattu Reale di u Body-Shaming
"Sò stata vergugnosa in i media suciali è in persona", dice Jacqueline Adan, difensore di a pusitività di u corpu chì hà persu 350 chilò. "Sò statu signalatu è ridutu di mè, è mi dumandanu tuttu u tempu ciò chì ùn va in u mo corpu; perchè pare cusì" male è cusì bruttu ". Mi dicenu di coprillu perchè hè disgustu è nimu ùn vole vede ".
I cumenti nantu à a nostra recenti sfida di video di Facebook di Kira Stokes, allenatrice di celebrità è creatore di u Metudu Stoked, anu fattu capisce chì i prufessiunali di fitness anu dettu chì ci hè qualcosa di male in i so corpi, troppu - chì ùn facenu micca e cose "bè" manera o piglià cura di sè stessu "correttamenti". Chì ùn vede micca in u video o in i cumenti ? Stokes ùn s'aspetta micca chì l'altri parenu o esse in forma cum'è ella hè - hè stata forte è coherente cù a fitness per tutta a so vita, è sà chì tutti l'altri sò in u so propiu viaghju persunale. "Usu spessu l'hashtag #doyou nantu à i mo messaghji suciali, perchè ùn dicu micca chì questu sia voi o avete bisognu di parè mi. Dicu fà ciò chì funziona per voi."
Morit Summers, un furmatore persunale certificatu è un coach CrossFit, hà ancu sperimentatu a vergogna."E persone chì facenu cumenti nantu à a salute di l'altri in Internet supponenu sempre chì, perchè una persona pesa più di a prossima persona, sò malsane", dice Summers. Summers spessu riceve cumenti chì interruganu a so forma fisica ancu s'ellu hè un allenatore qualificatu.
Perchè a ghjente a face
"Ci hè una gamma di dimensioni per e donne chì u publicu hà cunsideratu accettabile, è tuttu ciò chì sopra o sottu sta gamma hè aperta per a vergogna publica", dice Katie Willcox, u mudellu daretu à u muvimentu suciale Healthy Is the New Skinny, è CEO di Natural Model Management . "Avia vendutu costumi da bagno è aghju publicatu una maghjina di me stessu in un costume da bagno chì hà ricevutu solu cummenti pusitivi. Dopu, aghju publicatu unu di i nostri mudelli da Modelli naturali chì hè 2 taglie più grande è più curvu cà mè in u listessu costume da bagno esattamente, è ella hè statu strappatu in i cumenti. Tuttu da "Hè malsana" à "L'obesità hè a nova magra?" è "Ùn duverebbe micca purtalla".
Ci hè ancu qualcosa chjamata teoria di l'attribuzione chì fattori quì. In modu simplice, a ghjente tendenu à culpisce l'altri per e cose chì vedenu cum'è in u so cuntrollu. "Quandu si tratta di vergugnà u corpu, questu significa chì a ghjente prova à identificà se e cause di a non conformità di u corpu si trovanu cù l'individuu o qualcosa fora di u cuntrollu di l'individuu", dice Samantha Kwan, Ph.D., sociologu è autore di Resistenza incarnata: Sfidendu e Norme, Rumpendu e Regule. "Allora, se una donna hè percepita per esse" sovrappeso "perchè ùn manca a forza di vuluntà per manghjà" bè "è eserciziu regularmente, serà evaluata menu positivamente cà una donna chì hè percive cum'è" sovrappeso "per via di una cundizione glandular".
Chistu significa chì u prucessu di pensamentu di u corpu-shaming una persona in sovrappeso va qualcosa di cusì: Prima, u shamer pensa: "Va bè, sta persona hè grassa è hè probabilmente a so culpa perchè facenu qualcosa di male". Allora - è questu hè a parte più effed-up-inveci di ghjustu à pusà cù quellu pensamentu è di mente u so propiu affari, decidenu di "fà" qualcosa. Perchè? Perchè l'America odia e donne grasse. Pigliate troppu spaziu è ùn vi scusate micca? A sucietà in generale dice chì vi meritate d'esse abbattutu, perchè e donne sò supposti "avè tuttu" mentre si facenu u più chjucu è discretu pussibule.
In altri palori, se a manera chì u vostru corpu inconformu pare hè percivutu cum'è "a vostra culpa", allora a ghjente vede i cumenti di vergogna di u corpu cum'è una manera di mantene "rispunsevuli" di e vostre azzioni. E mentre e donne chì sò cunsiderate "grasse" portanu innegabilmente u pesu di a vergogna di u corpu, nisun corpu femminile hè immune da a vergogna, precisamente per a stessa ragione. "U stessu puderia esse dettu di a vergogna magre", puntu Kwan. "Anu anch'elli anu fattu scelte suppostamente pessime, ancu se, per esempiu, anorexia nervosa hè un disordine seriu è ùn si tratta micca solu di fà scelte alimentari povere ".
Infine, avemu rimarcatu chì a cunfidenza pare serve cum'è un invitu per a vergogna di u corpu. Pigliate a Jessamyn Stanley, completamente badass. Avemu prisentatu sta foto per mostrà un influenzatore di fitness forte, focu, chì amemu, ma avemu sempre vistu uni pochi di cumenti chì si lamentanu di l'aspettu di u so corpu. Questu ci hà fattu dumandassi: Chì ci hè esattamente di una donna stupefacente è sicura chì a ghjente ùn pò mancu trattà? "E donne si suppone chì agiscenu è si comportanu in un certu modu", dice Kwan. Cusì più una donna hè fiducia, più vergugnosi sentenu u bisognu di rimette la in u so locu, dice. Per ùn esse docile, servitore, è più impurtante vergogna di i so corpi, e donne sicure sò obiettivi principali per a critica.
Innò, ùn ti importa micca a so "salute"
Unu di i temi più cumuni chì vedemu in i cumenti di vergogna di u corpu hè, irònicamente, a salute. Pigliate a foto chì avemu presentatu pocu fà da Dana Falsetti, scrittore, prufessore di yoga è attivista. Quandu avemu decisu di ripostà a so foto (sopra), avemu vistu una donna forte è fantastica chì mostrava e so capacità incredibili di yoga, è avemu vulutu sparte cù a nostra cumunità. Sfortunatamente, micca tutti eranu in a stessa pagina. Avemu vistu cumenti nantu à a linea di "Sò bè cù corpi più grossi, ma sò solu preoccupatu per a so salute". Mentre chì parechji altri cummentatori anu prestu à difende à Falsetti, simu stati delusi di vede a ghjente ferita, in particulare in nome di "salute".
Prima di tuttu, hè scientificamente dimustratu chì a vergogna di u corpu ùn hè micca fà a ghjente più sana. E ricerche mostranu chì a fat-shaming rende in realtà a ghjente più prubabile di sviluppà abitudini malsane intornu à l'alimentu, è studii anu dimustratu chì ùn aiuta micca e persone à perdere pesu.
E veramente-chi scherzi? Tù veramente cura di a salute di un stranieru cumpletu quellu assai? Esse reale, vulete dì qualcosa perchè sì inconfortable. Fighjendu e persone chì sò felici, cunfidenti, è chì ùn si adattanu micca à u vostru standard apprendu di ciò chì hè sanu o bellu ti fa sentu stranu. Perchè? E donne chì ùn anu paura di occupà u spaziu rende e persone pazze perchè và contr'à tuttu ciò ch'elli sò stati insegnati nantu à ciò chì hè accettabile sia in termini di comportamentu sia di apparenza. Dopu tuttu, si tù ùn pò micca permette di esse grassu è felice, perchè qualcunu deve esse permessu? Newsflash: Ancu voi, pudete esse felice è cunfortu cù u vostru propiu corpu è una varietà di altri tippi di corpi se sfidate e vostre idee preconcevute nantu à ciò chì sembranu "sani" è "felici".
In realtà, u magru ùn hè micca uguale automaticamente à a salute, è u grassu ùn hè micca uguale automaticamente à i malsani. Alcune ricerche suggerenu ancu chì e donne in sovrappesu chì esercitanu sò più sane chè e donne magre chì ùn la facenu micca (iè, hè pussibile esse grasse è in forma). Pensate cusì: "Ùn pudete micca fighjulà à mè è cunnosce una sola cosa di a mo salute", dice Falsetti. "Pudete esse sicuru chì qualcunu hè un fumatore, bevitore, hà un disordine di l'alimentazione, si tratta di MS, o hà u cancru solu fighjendu à elli? No. Allora ùn pudemu micca deduce a salute basatu nantu à ciò chì pudemu vede, è ancu s'ellu ci hè. disa persona hè malsana, meritanu sempre u vostru rispettu ".
Hè u puntu più impurtante di tutti : "Ùn aghju micca bisognu à esse sanu per esse rispettatu", dice Falsetti. "Ùn aghju micca bisognu di esse sanu per dumandà esse trattatu cum'è umanu, cum'è uguali. Tutti i pirsuni meritanu rispettu ch'elli sò sani o micca, s'ellu anu un disordine di l'alimentazione o micca, s'ellu soffrenu di malatie silenziose o micca. "
Chì ci vole à cambià
"A vergogna di u corpu si ferma solu quandu l'affrontemu strutturalmente", dice Kwan. "Ùn si tratta micca solu di un cambiamentu di cumportamentu individuale, ma di un cambiamentu istituzionale à grande scala, culturale è suciale". Trà e cose chì devenu accade ci sò una diversità più grande in l'imaghjini media, in e categurie di tonalità di pelle, altezza, dimensione di u corpu, caratteristiche facciali, trame di capelli, è ancu di più. "Avemu bisognu di una nova" nurmale "in quantu à i nostri ideali di bellezza culturale. Altrettantu impurtante, avemu bisognu di travaglià versu l'uguaglianza in tutte e forme induve i corpi, in particulare i corpi di e donne, ùn sò micca oggetti di cuntrollu è induve a ghjente si sente sicura per sprimà u so sessu è sessuale identità ", dice Kwan.
À u listessu tempu, vedemu cum'è a nostra rispunsabilità di furnisce articuli d'azzione per a nostra cumunità in modu chì tutti pudemu travaglià per finisce a vergogna di u corpu. Avemu dumandatu à u nostru pannellu di esperti di vergogna di u corpu ciò chì i membri di a nostra comunità ponu fà per luttà contr'à e vergogerie à u livellu individuale. Eccu ciò ch'elli anu dettu.
Difende e vittime. "Se vedi chì qualchissia hè vergugnatu, pigliate dui sicondi per mandalli un pocu d'amore", dice Willcox. "Semu donne è l'amore hè a nostra superpotenza, allora ùn abbiate paura di usalla".
Verificate u vostru preghjudiziu internu. Forse ùn lascià micca un cumentu bruttu annantu à u corpu di qualcunu altru, ma qualchì volta vi chjappà à pensà penseri chì perpetuanu a vergogna di u corpu. Sì avete mai truvatu qualcosa di ghjudiziale nantu à u corpu di l'altru, abitudini alimentari, esercitazione di routine, o qualsiasi altra cosa-verificate voi stessi. "U megliu modu per tene i vostri ghjudizii sottu cuntrollu hè di favurisce l'empatia", dice Robi Ludwig, Psy.D. "Se avete un pensamentu di ghjudiziu, pudete sceglie di dumandà sè stessu da induve vene stu pensamentu".
Tratta i vostri cumenti cum'è i vostri posti. "A ghjente passa tantu tempu à filtrà e so foto, ma ùn sò micca filtrati in i so cumenti", dice Stokes. È se avemu tutti adupratu stu tipu di cura quandu avemu lasciatu cumenti nantu à i posti di l'altri? Prima di pubblicà un cummentariu, fate una lista di cuntrollu internu di e motivazioni daretu à questu, è pudete evità di dì qualcosa chì puderia ferisce qualcunu altru.
Continuate à fà ti. Per dura chì sia, se sì quellu chì hè vergugnatu di u corpu, ùn lasciate micca chì l'odi ti abbattinu. "Trovu chì cuntinuà à esse tù stessu è cuntinuà à campà a to vita cum'è vulete vulete face u più grande impattu", dice Adan. "Site bravu, site forte, site bella, è cumu si sente per voi stessu hè tuttu ciò chì conta. Ùn puderete mai fà piacè à tutti, allora perchè micca fà solu ciò chì vi rende felice?"