Tofacitinib Citrate
Cuntenutu
Tofacitinib Citrate, cunnisciutu ancu cum'è Xeljanz, hè un medicamentu per curà l'artrite reumatoide, chì permette u sollievu di u dolore è l'infiammazione in e articulazioni.
Stu cumpostu agisce in e cellule, inibendu l'attività di certi enzimi, e chinase JAK, chì impedisce a produzzione di citochine specifiche. Questa inibizione riduce a risposta infiammatoria di u sistema immunitariu, riducendu cusì l'infiammazione di e articolazioni.
Indicazioni
Tofacitinib Citrate hè indicatu per u trattamentu di l'artrite reumatoide attiva moderata à severa, in pazienti adulti chì ùn anu micca rispostu à altri trattamenti.
Cumu piglià
Duvete piglià 1 compressa di Tofacitinib Citrate 2 volte à ghjornu, chì pò esse presa sola o in cumbinazione cù altre droghe per l'artrite reumatoide, cum'è metotrexatu, per esempiu.
I comprimi di Tofacitinib Citrate devenu esse inghjuttiti sani, senza rumpitura nè masticazione è inseme cù un bichjeru d'acqua.
Effetti secondari
Alcuni di l'effetti secondari di Tofacitinib Citrate ponu includere infezioni in u nasu è faringe, pneumonia, herpes zoster, bronchite, influenza, sinusite, infezioni urinarie, infezione faringe, cambiamenti di risultati di analisi di sangue è aumento di enzimi epatici, aumento di peso, dolore abdominale , vomitu, gastrite, diarrea, nausea, povera digestione, cambiamenti di grassu sanguinu è di colesterolu, dolore à i musculi, tendini o ligamenti, dolori articulari, anemia, frebba, stanchezza eccessiva, gonfiori in l'estremità di u corpu, mal di testa, difficoltà à dorme, pressione alta, mancanza di respiru, tosse o urticaria nantu à a pelle.
Contraindicazioni
Tofacitinib Citrate hè contraindicatu per i zitelli è l'adulescenti sottu à l'età di 18 anni, i pazienti cù malatie epatiche gravi è per i pazienti cun un'allergia à u Tofacitinib Citrate o altri cumpunenti di a formula.
Inoltre, ùn deve micca esse adupratu da e donne incinte o da e donne chì allattanu senza a raccomandazione di un duttore.