À chì serve Metoclopramide Cloridrato (Plasil)?
Cuntenutu
A metoclopramide, ancu cummercializata sottu u nome Plasil, hè un rimediu indicatu per u sollievu di nausea è vomitu d'origine chirurgica, causati da malatie metaboliche è infettive, o secundariu à i medicazione. Inoltre, sta medicina pò ancu esse usata per facilità e procedure radiologiche chì utilizanu raggi X in u tractu gastrointestinale.
A metoclopramide pò esse acquistata in farmacie in forma di compresse, gocce o soluzione per iniezione, per un prezzu chì pò varià trà 3 è 34 reai, secondu a forma farmaceutica, a dimensione di l'imballu è a scelta trà a marca o u genericu. Questa medicina pò esse venduta solu dopu a presentazione di una prescrizione.
Cumu piglià
A dosa di metoclopramide pò esse:
- Soluzione orale: 2 cucchiaini, 3 volte à ghjornu, per via orale, 10 minuti prima di pranzi;
- Gocce: 53 gocce, 3 volte à ghjornu, per via orale, 10 minuti prima di pranzi;
- Pillule:1 compressa 10 mg, 3 volte à ghjornu, per via orale, 10 minuti prima di pranzi;
- Soluzione per iniezione: 1 ampolla ogni 8 ore, per via intramusculare o intravenosa.
Se avete intenzione di aduprà metoclopramide per fà un esame radiologicu di u trattu gastrointestinale, u prufessiunale sanitariu deve amministrà 1 à 2 ampolle, intramuscularmente o in vena, 10 minuti prima di l'iniziu di l'esame.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù metoclopramide sò sonnolenza, sintomi extrapiramidali, sindrome parkinsoniana, ansietà, depressione, diarrea, debolezza è pressione sanguigna bassa.
Quale ùn deve micca aduprà
A metoclopramide ùn deve micca esse usata in e persone chì sò ipersensibili à qualsiasi di i cumpunenti in a formula è in situazioni induve a stimolazione di a motilità gastrointestinale hè periculosa, cume in casi di sanguinamentu, ostruzione meccanica o perforazione gastrointestinale.
Inoltre, ùn deve ancu esse adupratu in e persone cun epilessia, chì piglianu medicinali chì ponu causà reazioni extrapiramidali, persone cun feocromocitoma, cun una storia di discinesia tardiva indotta da neurolettici o da metoclopramide, persone cun a malattia di Parkinson o cun una storia di metemoglobinemia .
Questa medicina hè ancu contraindicata per i zitelli sottu 1 annu di età è ùn hè micca raccomandata per e persone di menu di 18 anni, donne incinte o donne chì stanu allattendu, a menu chì ùn sia direttu da u duttore.
Dumande cumune
A metoclopramide vi face sonnu?
Unu di l'effetti secundarii più cumuni chì ponu accade cù l'usu di metoclopramide hè a sonnolenza, dunque hè probabile chì alcune persone chì piglianu u medicamentu si sentinu sonnolenti durante u trattamentu.
Chì sò l'effetti extrapiramidali?
I sintomi extrapiramidali sò un inseme di reazzioni in u corpu, cume tremori, difficultà à marchjà o stà calmu, sensazione di inquietudine o cambiamenti di muvimentu, chì si presentanu quandu una zona di u cervellu incaricata di coordinà i muvimenti, chjamata Sistema Extrapiramidale, hè influenzatu, tuttu ciò chì accade per l'effetti secondari di i medicinali, cum'è metoclopramide o esse un sintomu di alcune malatie.
Amparate à identificà questi effetti secondari.