Da vicinu cù Smash Star Katharine McPhee
Cuntenutu
Forte. Determinatu. Persistenti. Inspiring. Quessi sò solu uni pochi di e parolle chì unu puderia aduprà per discrive l'incredibbilmente talentu Katharine McPhee. Da Idol americanu subcampione di bona fide enorme stella TV cù u so successu show, Smash, L'attrice ispiratrice hè l'esempiu perfettu di ciò chì ci vole per vive u Sognu Americanu.
"L'America hè un paese cun tanta opportunità. Vivu e benedizioni di ciò chì offre stu paese ", dice McPhee. "Micca tutti i sogni sò faciuli, ma almenu campemu in un paese chì ci dà l'uppurtunità di andà per ellu".
Cum'è un mudellu cusì pusitivu, ùn hè micca surprisa chì u so novu prughjettu irradia u listessu tipu d'ispirazione! McPhee s'hè culligatu di recente cù Tide in una eccitante campagna "A mo storia. A nostra bandera" per celebrà u patriottisimu mentre andemu in i Ghjochi Olimpichi di Londra di u 2012.
Avemu parlatu cù a stella stupenda per parlà più di stu prughjettu patriotticu, u viaghju à a stardom, è i so sicreti per stà in una forma cusì smashing. Leghjite per più!
FORMA: Prima di tuttu, congratulazioni per tuttu u vostru successu stupendante! Chì hè stata a parte più gratificante personalmente di a vostra carriera finu à avà?
Katharine McPhee (KM): A parte più gratificante hè veramente di pudè arrizzà è di fà ciò chì mi piace ogni ghjornu. Amu andà à ambientà, mi piace esse in studio. Hè a parte migliore ... u travagliu.
FORMA: Cuntateci di u travagliu chì fate cù Tide è l'Olimpiadi. Cumu avete participatu à stu prughjettu ispiratore?
KM: Per preparà mi per l'Olimpiadi d'Estate, sò in partenariatu cù Tide per un prughjettu eccitante "A mo storia. A nostra bandera". Dumandemu à a ghjente di andà à Facebook.com/Tide per sparte e so storie persunali di ciò chì significa per elli u Rossu, u Biancu è u Blu.
U 3 di lugliu, seraghju in Bryant Park in New York City per fà è svelà una grande interpretazione artistica di a bandiera americana. I storii chì a ghjente hà sparte seranu stampati nantu à campioni di tela chì saranu cuciti per fà una Bandiera Americana.
FORMA: Chì significanu per voi Rossu, Biancu è Turchinu?
KM: L'America hè un paese cù tante opportunità. Dopu vultatu da un recente viaghju in Africa Occidentale, aghju acquistatu una nova perspettiva nantu à ciò chì i culori di u nostru paese significanu per mè. Ancu in i nostri pessimi tempi, avemu tantu di più è demu tantu. In ogni locu ch'e aghju andatu, a ghjente vulia sapè cumu puderianu ghjunghje in l'America. In u mo ritornu à a casa, aghju capitu chì avà guardava a nostra bandera diversamente. Pensu à quelli chì anu luttatu cusì duru per a nostra indipendenza; per dà u dirittu di perseguite i nostri sogni.
FORMA: A strada per u stardom è una medaglia d'oru hè assai dura è piglia una tonna di perseveranza. Cumu si raportanu à un atleta olimpicu quandu si tratta di andà dopu à i vostri sogni?
KM: U spettaculu [Smash] è a natura ininterrotta di questu (chì mi piace) m'anu datu assai più rispettu per l'atleti olimpichi è u so calendariu di furmazione. Hè per quessa chì sò super entusiasta di sustene questi atleti fantastichi.
Ùn aghju micca daveru d'aspittà per scuntrà alcune di e persone chì anu furnitu e storie per a bandiera. Aghju sempre amatu l'Olimpiadi d'estate. Eru un natatore cumpetitivu in u liceu è u liceu. M'arricordu chì a furmazione era stupente, ma sò sicuru chì ùn hè nunda in paragunà à a manera chì questi atleti si furanu.
FORMA: Vi amemu assolutamente Smash. Chì ci hè u megliu di travaglià in u spettaculu?
KM: A più bona parte di travaglià nantu à u spettaculu hè chì cambia sempre da settimana à settimana. Ci hè sempre qualcosa di novu per amparà ... ùn hè micca solu l'aprenu linee cum'è in un spettaculu regulare. Hè amparatu novi rutini di ballu, canzoni, o currendu versu un adattatu per un novu vestitu d'epica chì devu purtà.
FORMA: Sempre riesci à vede cusì in forma è favulosa in tuttu ciò chì porti. Chì fate per stà in una forma cusì grande?
KM: Grazie! Facciu u mo megliu per manghjà cun sensu, ma liberu l'alimentu. Amu i carboidrati ma ùn amanu micca i mo fianchi. Allora cercu di esse cusciente di ciò chì aghju messu in bocca. Pruvate almenu trè volte à settimana per fà 20 à 30 minuti di cardio è dopu altri 30 minuti di pesi cù movimenti attivi.
FORMA: Chì manghjate tipicamente ogni ghjornu?
KM: Tipicamente manghju a maiò parte di i mo carboidrati prima. Cum'è a mattina mi piace sempre avè un pane tostatu o un muffin cun qualchì proteina cum'è ova o pancetta di tacchinu. Per u pranzu hè una insalata è cena ricca di proteine - Amu pesci è verdure.
FORMA: Cumu trattà a pressione di u corpu in Hollywood?
KM: Ancu se ùn eru micca in Hollywood, mi senteria pressione per guardà un certu modu. Hè menu pressione in i mo ochji, chì ghjè ciò chì mi face sente u megliu. Mi sentu u megliu quandu sò magru è forte.
Ùn vi scurdate di sparte e vostre storie di ciò chì l'America significa per voi, cù McPhee visitendu Facebook.com/Tide. Per tutte e cose Katharine, fighjate u so situ ufficiale è assicuratevi di seguitala in Twitter.