Co-Parenting: Imparà à travaglià inseme, sì sì o micca inseme
Cuntenutu
- Truvate un pianu chì funziona (per tutti voi)
- Fate sapè à i picculi chì site una squadra
- Verificate regularmente
- Sparte a carica
Ah, co-parenting. U terminu vene cun una supposizione chì, se site co-genitori, site separatu o divorziati. Ma questu ùn hè micca necessariamente veru!
Sia sì site felice felice, solu, o in qualchì parte di u mezu, sè parente cun qualchissia altru, site un co-parente - periodu.
Site una metà di un gruppu di travagliu parental per i prossimi 18+ anni. E quantunque a vostra situazione pare (o puderebbe in l'avvene), hè di 50 per centu nantu à voi per falla travaglià per u bè di i vostri chjuchi.
Nisuna pressione o nunda.
Forse chì corre a metà di u spettaculu vi vene faciule, o forse sì un scruccone di cuntrollu chì crede chì sia a vostra strada o l'autostrada. Ùn sò micca quì per ghjudicà.
Indipendentemente da u vostru stile, a co-parentatura hè una cumpetenza stabilita tutta a soia - una chì ùn si pò micca sviluppà veramente finu à chì ùn abbiate micca figlioli.
Benintesa, ci sò manere di preparassi per a paternità, cume cresce in concerti di babysitter o curà i fratelli minori. Pudete uttene un mini-gustu di ciò chì aspetta.
Ma co-parenting? Duvete esse in questu cun qualcunu altru tutti. unicu. ghjornu. capisce.
È una volta chì site in questu, diventa chjaru chì avete da truvà modi per fà u travagliu.
I vostri figlioli sò nati da duie persone chì ponu avè o ùn avè idee simule nantu à cumu si deve cresce l'allevu di un zitellu. Avete diverse sperienze, visioni, è aspettative per cume vulete chì e cose fussinu. L'affari diventanu ancu più cumplicati quandu ùn ci sò micca solu filosofie parentali separate, ma famiglie separate in u ritrattu.
Hè u mondu di co-parenting in u quale campu. È mentre pò esse sfida, per dì u minimu, u mo ex-maritu è sò sempre d'accordu nantu à a cosa più impurtante - mette i nostri dui masci prima.
È quandu entremu in u nostru terzu annu di scumbatte per capisce tuttu què inseme, aghju qualchì fattu-quì-fattu-chì cunsiglii da sparte, ùn importa ciò chì pare u vostru impegnu di co-parenting.
Eccu sperendu chì aiutanu u vostru viaghju à diventà più felice, più sanu è più armuniosu.
Truvate un pianu chì funziona (per tutti voi)
Ch'ella campi inseme à 100 per centu di u tempu o micca, a co-parenting principia è si basa nantu à un pianu pianu.
Benintesa, avete orarii è routine di ghjornu à ghjornu prima chì un criaturu venga, allora pensate à ciò chì sembranu, è chì parti di elli ti piace u più. Aduprate quella intel per creà un prugramma di co-parenting chì si adatta à a vostra vita esistente, tenendu in mente e vostre abitudini è preferenze.
Se funziona per voi, hè più probabile di attaccà.
U vostru prugramma cumunu probabilmente cambierà da stagione à stagione è da annu à annu, ma stabilisce è ristabilisce unu chì funziona intornu hè un must.
Forse unu di voi hè previstu à u travagliu nanzu, è l'altru hè incaricatu di a colazione è di a tramuntana di a guarderia. Forse unu hà più flessibilità è pò gestisce quelli appuntamenti di u duttore di meziornu. I civetti di notte ponu vulè piglià manghjami di notte, ecc.
A cunsistenza hè impurtante per sviluppà i zitelli è a pace di a mente di i dui genitori.
Fate sapè à i picculi chì site una squadra
Presentà vi cum'è un fronte unitu hè assolutamente chjave in u mondu di a co-parentalità.
Mustrate à i vostri figlioli chì cumunicate, discute è accunsentite u più spessu pussibule è chì e decisioni sò trasmesse da voi dui. Mustrateli chì site una squadra.
Anu da capisce chì ùn ponu micca scappà qualcosa di passatu un genitore senza chì l'altru sappia - o ancu peghju - pruvate à mette vi contru unu à l'altru.
Vale à dì chì ci seranu punti di appiccicamentu è disaccordi longu à a strada, cum'è in ogni relazione. Ma travaglialli daretu à e quinte, fora di u colpu di l'arechja, è senza implicà i vostri chjuchi à alcuna età.
Più venenu à vede è rispettavvi, avete u spinu di l'altru, più liscia hè a strada di co-parenting per tutti.
Verificate regularmente
Ancu sottu à u stessu tettu, hè impurtante di ritruvà u vostru parente prestu è spessu. Da e tappe di u natu è ancu, i ghjorni sò pieni è di più in più impegnati, per dì u menu.
E cose cambianu constantemente, da l'umori à e tappe, preferenze, tappe, è tuttu u mezu. Dunque quandu dicu di ritruvà, chì include ... bè ... à praticamente tuttu ciò chì pudete pensà.
U zitellu hà sputatu più di l'abitudine? U vostru zitellu hè statu assai ansiosu à u ritornu? Cumu si sente u vostru parente, è ci sò frustrazioni o osservazioni chì sparte?
Arricurdatevi chì sperimentate solu a metà di questu. Esprimi te, è siate pronti à ascultà ancu voi. Sapete megliu sì i check-in previsti o e basi di toccu improvvisate funzionanu megliu. Heck, ancu un testu rapidu pò fà u truccu in un pizzicu.
Qualunque sia u vostru check-ins, assicuratevi chì accadenu - per l'amore di tutti.
Sparte a carica
Ié, pò esse sfida à esse co-parente, ma hè ancu una benedizione gigante d'avè u co-creatore di i vostri figlioli chì volenu piglià un rolu attivu è significativu in a so vita.
Nuddu pò capisce ciò chì hè di esse u genitore di i vostri figlioli eccettu per u vostru co-genitore. Ancu i ghjorni i più difficiuli, i più frustranti, tenitelu à mente!
Avè un co-parente impegnatu hè una occasione di sparte u viaghju - è e responsabilità.
Ci sò appuntamenti medichi è dentali. Extracurriculari. Lavanderia. Prudutti. Medicazioni. Feste d'anniversariu. Guarderia. Preschool. Scola regulare. Ghjorni malati.
A lista di l’obligazioni ùn finisce mai, è mentre simu felici di fà li, ùn ci hè dubbitu chì avè aiutu hè una cosa maravigliosa. Appughjate nantu à l'altru per fà tuttu è diventa assai più faciule per voi dui.
Kate Brierley hè un scrittore senior, freelance è mamma residente di Henry è Ollie. Vincitrice di u premiu editoriale di l'Associu stampa Rhode Island, hà guadagnatu un diploma di bacheloru in ghjurnalismu è un master in bibliuteca è studii d'infurmazioni da l'Università di Rhode Island. Hè un amante di l'animali domestici di salvataggio, ghjorni di spiaggia in famiglia, è note scritte à a manu.