Coco Gauff si ritira da l'Olimpiadi di Tokyo Dopu Pruvatu Pusitivu per COVID-19
Cuntenutu
Coco Gauff mantene a testa alta dopu à a nutizia "deludente" di dumenica chì ùn serà micca capaci di cumpete à l'Olimpiadi di Tokyo dopu avè datu pusitivu per COVID-19. (Assuciatu: I sintomi più cumuni di Coronavirus da circà, secondu l'esperti).
In un missaghju publicatu in i so cunti suciali, a sensazione di tennis di 17 anni hà offrittu i so auguri à l'atleti americani è hà aghjustatu cumu sperava per l'opportunità olimpiche future.
"Sò cusì dispiacitu di sparte a nutizia chì aghju pruvatu pusitivu per COVID è ùn puderà micca ghjucà à i Ghjochi Olimpichi di Tokyo", hà scrittu Gauff in una publicazione Instagram. "Hè sempre statu u mo sognu di rapprisintà i Stati Uniti à l'Olimpiadi, è speru chì ci sarà parechje più chance per mè di fà questu realtà in u futuru.
"Vogliu auguri à u Team USA a bona furtuna è un ghjocu sicuru per ogni Olimpicu è tutta a famiglia olimpica", continuò.
Gauff, chì hà intitulatu u so postu cù un emoji di mani in preghiera, inseme cù cori rossi, bianchi è turchini, hà ricevutu un soffiu di supportu da cumpagni atleti, cumpresa a so stella di tennis Naomi Osaka. (Assuciatu: Ciò chì Esce Naomi Osaka da l'Open Francese puderia significà per l'Atleti in u Futuru)
"Spergu chì vi sentite megliu prestu", hà cummentatu Osaka, chì competerà per u Giappone à i Ghjochi di Tokyo. A tennista americana Kristie Ahn hà ancu rispostu à u missaghju di Gauff, dicendu: "Vi mandendu boni vibrazioni è vi augurendu una ricuperazione sicura è rapida".
L'Associu di Tennis di i Stati Uniti si hè ancu purtatu nantu à e rete suciale per sparte cumu "u core spezzatu" hè l'organizazione per Gauff. In una "dichjarazione" publicata in Twitter, l'USTA hà scrittu: "Semu stati tristi à amparà chì Coco Gauff hà datu testi pusitivi per COVID-19 è dunque ùn serà micca capaci di participà à i Ghjochi Olimpichi di Tokyo 2020. Tuttu u cuntingente olimpicu di Tennis USA hè cun core afflittu per Coco. "
"Li auguremu u megliu postu ch'ella tratta di sta sfurtunata situazione è speremu di vedela torna prestu in i tribunali", hà continuatu l'organizazione. "Sapemu chì Coco s'unirà à tutti noi in u rooting di l'altri membri di Team USA chì viaghjanu in Giappone è cumpete in i ghjorni à vene."
Gauff, chì hà cumpetitu à Wimbledon prima di u mese, perdendu à a Germania Angelique Kerber in u quartu round, avia prima espressu quantu era entusiasta di cumpete in i so primi ghjochi olimpichi. Hè stata apposta per unisce Jennifer Brady, Jessica Pegula è Alison Riske in Singles femminili.
In più di Gauff, u ghjucadore americanu di pallacanestro Bradley Beal mancherà ancu l'Olimpiadi per via di prublemi COVID-19, secondu UWashington Post, è Kara Eaker, un membru alternativu di a squadra di ginnastica femminile di i Stati Uniti hà pruvatu pusitivu per u virus u luni. Eaker, chì hè statu vaccinatu contr'à COVID-19 dui mesi fà, hè statu messu in isolamentu, inseme cù u so cumpagnu olimpico alternativu, Leanne Wong, secondu u Associated Press. Ancu se Eaker è Wong ùn sò micca specificati da USA Gymnastics, l'urganizazione hà dichjaratu chì i dui seranu sottumessi à restrizioni supplementari di quarantena. Intantu, a campione olimpica Simone Biles ùn hè micca stata influenzata, USA Gymnastics hà cunfirmatu u luni, secondu u AP.(Relativu: Simone Biles hà appena fattu a storia di a ginnastica una volta - è hè cusì casuale).
In fattu, u luni, Biles è i so cumpagni di squadra, Jordan Chiles, Jade Carey, Mykayla Skinner, Grace McCallum è Sunisa (alias Suni) Lee anu publicatu ritratti da u Villaggio Olimpicu di Tokyo. Cù Gauff avà alluntanatu da i Ghjochi di Tokyo, a stella di tennis sarà prubabilmente acclasciata per Biles, Lee è altri atleti americani da luntanu.