Posizione per cacà a strada bona
Cuntenutu
- Chì hè a pusizione curretta
- Cumu stà in questa pusizione
- U video seguente mostra in dettu ciò chì hè a pusizione curretta per facilità u passaghju di feci:
- Perchè a pusizione hè impurtante per fà coccu
- Più trucchi per finisce l'intestinu attaccatu
- Alimentazione per curà a stinzia
- Vede a ricetta di tè di prugna per stinzia.
Per fà a noce di coccu in u modu currettu, duvete pusà nantu à u bagnu cù e so ghjinochje sopra à a linea di l'anca, chì rilassa u musculu puborettale, rendendu più faciule per u sgabellu passà per l'intestinu.
Dunque, sta pusizione hè ideale per quelli chì soffrenu di stinzia, chì hè caratterizata da feci secche, dure è difficiule da eliminà. A stinzia pò causà gonfiori, dolori addominali è emorroidi, è di solitu hè causata da una dieta bassa in fibra è acqua, è una mancanza di attività fisica.
Scuprite alcuni alimenti chì devenu esse aghjuntu à a dieta per luttà contr'à l'intestinu intrappulatu.
Chì hè a pusizione curretta
A pusizione curretta per fabricà a noce di coccu hè di pusà nantu à u bagnu cù e ghjinochje elevate, sopra a linea di l'anca, cum'è se fussi sedutu in terra cù i vostri archi accesi. Stà in questa pusizione permette di rilassà u musculu puborettale è di liberà u passaghju di l'intestinu, facilitendu a surtita di e feci.
Cumu stà in questa pusizione
Per pudè stà in questa pusizione in u bagnu, pudete aduprà un poggiapiede cum'è un picculu sgabellu, una scatula di scarpi, un secchettu o un canistrellu à capu in ghjò.
U video seguente mostra in dettu ciò chì hè a pusizione curretta per facilità u passaghju di feci:
Perchè a pusizione hè impurtante per fà coccu
A pusizione per fà coccu hè impurtante perchè pò facilità o impedisce u passaghju di e feci. Quandu site à pusà nantu à u bagnu cum'è se site in una sedia, cù i vostri ghjinochji à a stessa altezza cum'è i vostri fianchi, u musculu puborettale afferra l'intestinu è impedisce u passaghju di feci, cum'è mostratu in a figura seguente.
U listessu ùn accade micca quandu a noce di coccu hè fatta in pusizione di copricapu, perchè u musculu hè più rilassatu è rilascia l'intestinu, permettendu u passaghju di e feci.
Più trucchi per finisce l'intestinu attaccatu
U megliu tempu per furmà l'intestinu per evacuà hè dopu à un pastu, postu chì tuttu u tubu gastrointestinale hè stimulatu, favurendu u muvimentu di e feci da esse espulsi, evitendu cusì a siccatura di u pasticcellu fecale chì ùn face micca male à l'anu è hè faciule da esse eliminatu.
Un altru cunsigliu per finisce u cunfortu di stinzia, chì pò ancu rende difficile a perdita di pesu, hè di andà à u bagnu ogni volta chì vi vene u piacè è ùn tene micca e vostre feci per un bellu pezzu. D’altronde, ùn si deve micca aduprà a forza quandu ùn si sente micca, pò causà emorroidi.
Alimentazione per curà a stinzia
I picculi cambiamenti in l'abitudini alimentari aiutanu à curà a stinzia, cum'è:
- Bei 2 litri d'acqua à ghjornu, cum'è l'acqua idrata i feci, ciò chì facilita u so passaghju per l'intestinu;
- Manghjà frutti è ligumi cù buccia è bagassa, quandu hè pussibule, chì aumenta u cunsumu di fibra;
- Aghjunghje semi cum'è u linu di linu è a chia in suchji è i yogurt;
- Manghjà cibi sani, cum'è u pane, u risu, a pasta è a farina;
- Manghjà yogurt cun probiotici, chì sò batteri chì migliuranu a salute intestinale;
Manghjà 2 noci in a colazione.
In più di l'alimentariu, hè ancu essenziale per praticà attività fisica almenu 3 volte à settimana, chì l'eserciziu face l'intestinu più attivu è aiuta à luttà contripazione.