8 modi per alleviare u dolore durante u travagliu
Cuntenutu
- 1. Avè un cumpagnu
- 2. Cambia a pusizione
- 3. Camminendu
- 4. Fate una terapia cù acqua calda
- 5. Applica u calore o u fretu
- 6. Cuntrolla a respirazione
- 7. Fate musicoterapia
- 8. Eserciziu durante a gravidanza
- Quandu hè necessariu aduprà anestesia
U dulore di u travagliu hè causatu da e cuntrazioni di l'utru è di a dilatazione di u cervice uterinu, è hè simile à un intensu crampu menstruale chì vene è vene, cuminciendu più debule è aumentendu gradualmente in intensità.
In u travagliu, u dolore pò esse allevatu per mezu di risorse naturali, vale à dì, senza piglià medicazione, cù forme di rilassamentu è di respirazione. L'ideale hè chì a donna, è quellu chì a và à accumpagnà, duveria cunnosce ste pussibilità durante u periodu prenatale, affinch'elli sianu megliu aduprati durante u travagliu.
Ancu se u dulore ùn hè micca eliminatu cumpletamente, parechji istruttori prenatali suggerenu di aduprà alcune di queste risorse per fà chì e donne si sentenu più comode durante u travagliu.
Ci hè qualchì metudu alternativu accessibile, accessibile è pussibule in a maiò parte di i posti induve u parturimentu pò accade per alleviare u dolore in u partitu:
1. Avè un cumpagnu
A donna hà u dirittu di avè un cumpagnu à u mumentu di a consegna, sia u cumpagnu, i genitori o una persona cara.
Una di e funzioni di u cumpagnu hè di aiutà a donna incinta à rilassassi, è unu di i modi per fà questu hè per mezu di massaggi cù movimenti circolari in i bracci è indietro durante u travagghiu.
Postu chì e cuntrazioni sò sforzi musculari chì lascianu a donna cumpletamente tesa, u massaghju trà e cuntrazioni aumenta u cunfortu è u rilassamentu.
2. Cambia a pusizione
Evità di chjinà si cù u spinu drittu è di stà in a stessa pusizione per più di 1 ora pò aiutà à alleviare u dolore durante u partu. Esse chjinatu hè una pusizione chì forza a donna à fà più forza addominale di quella ch'ella faria seduta o in piedi, per esempiu, aumentendu u dulore.
Cusì, a donna incinta pò sceglie una pusizione di corpu chì permette un alleviamentu di u dolore, cum'è:
- Ghjinochje cù u corpu inclinatu nantu à cuscini o palle di nascita;
- Stand è appughjate nantu à u to cumpagnu, abbraccendu u collu;
- 4 pusizione di sustegnu nantu à u lettu, spinghjendu cù i vostri bracci, cum'è se stessi spinghjendu u materasso in giù;
- Pusate nantu à u pavimentu cù e gambe sparse, curvendu u spinu versu i pedi;
- Aduprà palla pilates: a donna incinta pò pusà nantu à a palla è fà picculi muvimenti di rotazione, cum'è s'ella stessi disegnendu un ottu nantu à a palla.
Oltre à queste pusizioni, a donna pò aduprà una sedia per pusà in pusizioni diverse, identificendu quale puderebbe aiutà à rilassassi più facilmente durante a cuntrazione. L'istruzzioni ponu esse viste in l'immagine sottu.
3. Camminendu
Mantene in muvimentu durante a prima fase di u travagliu, in più di stimulà a dilatazione, allevia ancu u dolore, soprattuttu in pusizione permanente, postu chì aiutanu u zitellu à falà per u canale di nascita.
Cusì, camminendu intornu à u locu induve a nascita averà pussutu riduce u disagiu è aiutà à rinfurzà è regulà e cuntrazioni.
4. Fate una terapia cù acqua calda
Assicurà sottu à una duscia cù un getto d'acqua nantu à a vostra schiena o chjinatu in una vasca calda sò opzioni chì ponu rilassate è alleviare u dolore.
Micca tutti i ospedali di maternità o ospedali anu una vasca o una doccia in stanza, dunque per aduprà stu metudu di rilassamentu durante u partu, hè impurtante urganizà in anticipu per fà nasce in una unità chì hà questu equipagiu.
5. Applica u calore o u fretu
Mettendu una cumpressa d'acqua calda o un pacchettu di ghiacciu nantu à a vostra schiena pò riduce a tensione musculare, migliurà a circolazione è ammuglia u dolore.
L'acqua cù temperature più estreme dilata i navi periferichi è ridistribuisce u flussu di sangue, prumove a relaxazione musculare.
6. Cuntrolla a respirazione
U tippu di respirazione cambia secondu u mumentu di a consegna, per esempiu, durante e contrazioni hè megliu respirà pianu è prufondu, per ossigenà megliu u corpu di a mamma è di u criaturu. À u mumentu di l'espulsione, quandu u zitellu parte, u respirazione più corta è più rapida hè indicata.
Inoltre, a respirazione prufonda diminuisce ancu l'adrenalina, chì hè l'hormone rispunsevule per u stress, aiutendu à cuntrullà l'ansietà, chì spessu intensifica u dolore.
7. Fate musicoterapia
Ascultà a vostra musica preferita in un auriculare pò distrae l'attenzione da u dolore, diminuisce l'ansietà è aiutà à rilassate.
8. Eserciziu durante a gravidanza
L'attività fisica regulare migliora a respirazione è a musculatura di u ventre, dendu à a donna più cuntrollu à u mumentu di a consegna quandu si tratta di sollievu di u dolore.
Inoltre, ci sò allenamenti per i musculi di u perineu è di u pelvicu chì prumove u sollievu è diminuiscenu e probabilità di ferite à u mumentu di a partenza di u zitellu, postu chì rinfurzanu a regione di i musculi di a vagina, per renderli più flessibili è forti .
Vede esercizii per facilità u partitu nurmale.
Quandu hè necessariu aduprà anestesia
In certi casi, quandu e risorse naturali ùn sò micca abbastanza, a donna pò ricorre à anestesia epidurale, chì consiste in l'amministrazione di un anesteticu in a spina, capace di eliminà u dolore da a vita in ghjò, senza cambià u livellu di cuscenza di a donna à u travagliu. partu è, permettendu à a donna di participà à u partitu senza sente u dulore di cuntrazzioni.
Vede ciò chì hè l'anestesia epidurale è cumu si face.