Trattamentu in casa per alleviare i sintomi di trichomoniasi
Cuntenutu
- Per eliminà u parasite
- 1. Succu di melagrana
- 2. Lavatu cù l'acitu di sidru di mela
- Rinfurzà u sistema immunitariu
- 1. Acqua di sumenti di fenu
- Alleghje pruritu
- 1. Aloe vera o aloe vera
- 2. Basiliu
- 3. Timu
- 4. Zecca
U suchju di melagrana è l'acitu di sidru di mela sò boni esempi di rimedii casani chì ponu cumplementà u trattamentu medicu di a trichomoniasi, postu chì anu pruprietà antiparasitiche, chì ponu aiutà à eliminà u parassita rispunsevule di a tricomoniasi, chì provoca infiammazione, scarichi è pruriti.
Tuttavia, ancu s'ellu hè efficace per riduce i sintomi, u trattamentu naturale ùn rimpiazza micca l'antibiotici, cum'è u metronidazole, chì pò esse indicatu da u ginecologu, in u casu di e donne, è da l'urologu, in u casu di l'omi. I rimedii casani sò un cumplementu per accelerà a recuperazione è allevà i sintomi, micca una cura, perchè solu cù l'usu di rimedi indicati da u duttore u parassita pò esse eliminatu cumpletamente. Vede cumu si face u trattamentu di tricomoniasi cù i medicinali.
Alcuni rimedii casani chì ponu esse aduprati per trattà a trichomoniasi sò:
Per eliminà u parasite
1. Succu di melagrana
U suchju di a melagrana pare avè pruprietà antiparasitarie chì ponu aiutà à eliminà u parassita rispunsevule di a trichomoniasi, rinfurzendu l'effettu di l'antibiotici è allevendu più rapidamente i sintomi cum'è secrezione è prurite.
Ingredienti
- ½ graneddi di granata;
- ½ vetru d'acqua.
Modu di preparazione
Pone i graneddi è l'acqua in un frullatore è poi batte finu à ottene un mischju cù i semi ben macinati. Infine, filtrate u suchju prima di beie. L'ideale hè di beie 2 à 3 bichjeri di stu suchju à ghjornu, per almenu 1 settimana.
2. Lavatu cù l'acitu di sidru di mela
L'acitu di sidru di mela hà ancu una bona azzione antiparasitaria chì aiuta à eliminà parechji tippi d'infezioni. Inoltre, in u casu di e donne, pò ancu diminuisce a quantità di scaricamentu, postu chì permette di equilibrà u pH vaginale.
Ingredienti
- 1 picculu bacinu cù acqua calda;
- 1 picculu bichjeru d'acitu di sidru di mela.
Modu di preparazione
Imbulighjate l'ingredienti è poi lavate a zona genitale cù l'acqua, prima di bagnassi, per esempiu. Stu lavatu pò esse fattu 2 à 3 volte à ghjornu, secondu l'intensità di i sintomi.
Rinfurzà u sistema immunitariu
1. Acqua di sumenti di fenu
U fienu grecu, cunnisciutu ancu cum'è fienu grecu, hè una pianta medicinali chì pò rinfurzà assai u sistema immunitariu, soprattuttu durante a lotta contr'à e infezioni è, dunque, pò aumentà l'effettu di l'antibiotici, facilitendu l'eliminazione di u parasite trichomoniasis.
Ingredienti
- 1 manata di semi di fenu;
- 1 vetru d'acqua.
Modu di preparazione
Pone i graneddi in un bichjeru d'acqua per a notte è poi stende u mischju in a mattina è beie l'acqua residuale à stomacu vacante.
I sementi di fieno grecu ponu ancu esse aghjuntu à vari tippi di alimenti, cume i yogurt o insalate, per esempiu.
Alleghje pruritu
1. Aloe vera o aloe vera
L'Aloe vera hà cumpunenti chì riducenu significativamente l'inconfortu di prurigine, puru idratendu profondamente i tessuti è cuntrullendu i sintomi cum'è rossi, scaling è brucia. Scuprite più benefici di l'aloe vera per a pelle.
Ingredienti
- 1 foglia di aloe vera;
- 150 mila acqua.
Modu di preparazione
Tagliate a foglia di aloe à a mità, cacciate u gelu da l'internu di a foglia, solu a parte trasparente di a pianta è lavatelu per 5 minuti.
Dopu avè preparatu u gelu, impastate è appiccate a pasta nantu à l'area induve u pruritu hè prisente, lasciate 30 minuti è lavate cù acqua corrente.
2. Basiliu
E foglie di basilicu sò ricche fonti di canfora, eugenol è timolo, sostanze anestetiche è antiparasitiche chì sò agenti potenti contr'à u pruritu, è cusì aiutanu à alleviare u principale disagiu di a tricomoniasi.
Ingredienti
- 1 manata di basilicu;
- 10 ml d'acqua.
Modu di preparazione
Dopu avè lavatu e foglie di basilicu, macinate le cù l'acqua è appiccicate a pasta à u locu prurigatu. Lasciate accende per 15 minuti è lavate mentre fate a doccia.
3. Timu
Questa erba hà pruprietà anestetiche, cum'è u timolu chì aiutanu à calmà u pruritu.
Ingredienti
- Timu;
- 1 tazza d'acqua.
Modu di preparazione
Fate bollire 1 tazza d'acqua, è dopu à spegne, aghjunghjite dui cucchiaini di timu, lasciate riposà per 20 minuti è filtrate. Infine, inumidite un pezzu di cotone in u tè è applica in a regione.
4. Zecca
A menta hè ricca in mentolu chì hà un'azzione antiinfiammatoria è antisettica cù proprietà di raffreddamentu è astringenti, dunque pò esse aduprata per calmà a regione colpita, offrendu un sollievu immediatu.
Ingredienti
- 3 cucchiai di menta;
- 50 ml d'acqua.
Modu di preparazione
Sfracicà e foglie di menta lavate in precedenza cù acqua è aduprà stu suchju per appiccicà à u locu prurigatu.