Cume luttà per l'ochju seccu
Cuntenutu
Per luttà contr'à l'ochju seccu, chì hè quandu l'ochji sò rossi è brucianti, si consiglia di aduprà gocce idratanti o lacrime artificiali da 3 a 4 volte à ghjornu, per mantene l'ochju umidu è riduce i sintomi.
Inoltre, hè impurtante cunsultà un oculistu per identificà a causa di l'ochju seccu è inizià u trattamentu adattatu, se necessariu.
Cumu evità l'ochju seccu
Alcuni modi per luttà contr'à l'ochju seccu, mentre aspettanu un appuntamentu da un duttore, includenu:
- Lampa i vostri ochji più spessu durante u ghjornu o ogni volta chì vi n'arricurdate;
- Evite esse esposti à u ventu, climatizazione o ventilatori, quandu hè pussibule;
- Purtate occhiali da sole quandu surtite à u sole, per prutege i vostri ochji da i raghji di u sole;
- Manghjate cibi ricchi in omega 3, cume u salmone, u tonu o e sardine;
- Bei 2 litri d'acqua o tè à ghjornu per mantene l'idratazione;
- Fate una pausa ogni 40 minutiquandu aduprate l'urdinatore o fighjate a televisione;
- Mettendu nantu à una cumpressa d'acqua caldu à l'ochju chjosu;
- Usendu un umidificatore internu, in particulare in l'invernu.
U sindromu di l'utilizatore di l'informatica pò ancu esse cunnisciutu cum'è sindromu di l'ochju seccu perchè causa sintomi cum'è gonfi, ochji rossi, cù brusgiu è cunfortu. Amparate più nantu à a sindrome di l'ochju seccu.
Questa cura pò esse fatta ancu da quelli chì portanu occhiali o lenti di cuntattu è aiutanu à prevene a secchezza di l'ochji, è ancu a disidratazione di u corpu, riducendu u risicu di l'ochju seccu.
Quandu andà à u duttore
Hè impurtante d'andà subitu à l'oftalmologu o a sala d'urgenza quandu i sintomi piglianu più di 24 ore à sparisce, difficultà à vede o dulore severu in l'ochju o gonfiore.
U sindromu di l'ochju seccu hè curabile per mezu di l'usu di gocce d'ochji corticosteroidi è di chirurgia, in particulare in i casi più mudi induve i sintomi si presentanu solu cù l'usu di un urdinatore.
Cusì, secondu u casu, hè cumunu per l'oftalmologu cumincià raccomandendu l'usu di corticosteroidi gocce anti-infiammatorie, cum'è Dexamethasone, 3 à 4 volte à ghjornu è, se i sintomi ùn diminuiscenu, pò cunsigliallu cirurgia per migliurà l'idratazione naturale di l'ochju.