5 cura di i capelli rittati

Cuntenutu
- 1. Seguitate u calendariu capillare
- 2. Mantene a frequenza di lavatu
- 3. Umiteghja i fili
- 4. Eliminà i cunsiglii dannighjati
- 5. Pigliate a cura di u scalp
Per piglià a cura di i capelli dritti chimicamente, hè necessariu seguità un calendariu capillare di idratazione, nutrizione è ricustruzzione mensilmente, in più di mantene i fili puliti, ùn lascendu micca residui di prudutti nantu à u cuoio capellutu è taglianu regolarmente l'estremità, per prevene a pussibile split finisce da rompe.u filu.
Inoltre, i capelli, è ancu a pelle, ricevenu nutrienti impurtanti chì sò pussibuli solu per una bona idratazione, cù almenu 2 litri d'acqua à ghjornu, è cibu sanu. Vede cumu duvete alimentà per recuperà i capelli danneggiati.

Per tene i capelli dritti chimicamente sani, ci vole à fà casu cume:
1. Seguitate u calendariu capillare
U calendariu capillare hè un modu per ricuperà i capelli attraversu l'idratazione, nutrimentu è ricustruzzione, subitu dopu à u prucessu di raddrizzamentu, è seguita una rutina di 4 settimane secondu ciò chì i capelli anu bisognu. Tuttavia, si pò ancu fà mesi dopu a raddrizzatura se hè necessariu. Capite cumu fà u calendariu capillare.
2. Mantene a frequenza di lavatu
A frequenza di u lavatu hè di primura per mantene a salute di i capelli arritti, ma quandu si face eccessivamente pò caccià l'olii naturali chì a pelle di i capelli stessu produce per prutege i capelli, cusì, u lavatu di shampoo hè indicatu solu 2 à 3 volte à settimana. Inoltre, hè impurtante dà preferenza à i prudutti senza sale, è applicalli solu à a radice à a mità di i capelli.
3. Umiteghja i fili
L'umidificazione hè unu di i tippi di nutrimentu per i capelli, ma solu fatta cù olii vegetali, cum'è oliu d'oliva, oliu d'amanduli dolci o oliu di coccu.
Esse fattu cù l'applicazione di l'oliu in tutta a lunghezza di i capelli digià asciutti, è lascendu 8 à 12 ore, dopu stu periodu i capelli devenu esse lavati in modo chì tuttu l'oliu esca. Questu face chì e cuticule di i capelli si chiudinu, evitendu a secchezza è l'apparenza di crespi.
4. Eliminà i cunsiglii dannighjati
Dopu avè raddrizzatu i fili, hè nurmale chì l'estremità si spartinu in dui o più, allora sì u tagliu ùn hè micca fattu subitu, hè pussibule chì i fili si rompenu è a lunghezza di i capelli diventi irregulare o cù l'aspettu di seccu.
Cusì, hè cunsigliatu chì u tagliu sia fattu ancu se una piccula quantità per quelli chì amanu tene a taglia, ogni trè mesi, o ogni volta chì a radice hè toccata.
5. Pigliate a cura di u scalp
U scalp tende à diventà più sensibile dopu avè raddrizzatu i filamenti, è quandu ùn hè micca curatu diventa più propensu à l'irritazione causendu pruriti è aumentendu a probabilità di caspa.
Per evità chì questu avvenga, dopu adupratu u shampoo, risciacquate duie volte, per assicurà chì ùn resti nisun pruduttu è chì a maschera o u condizionatore sia adupratu trè dite sottu à u scalp, in più di lascià a radice di i capelli. o ligà i filamenti. Vede cumu duveria esse u lavatu di i fili.