Autore: Christy White
Data Di Creazione: 11 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Figlia piange di continuo, quando la mamma le cambia il pannolino trova una scoperta terrificante...
Video: Figlia piange di continuo, quando la mamma le cambia il pannolino trova una scoperta terrificante...

Cuntenutu

A cura di i seni durante a gravidanza deve esse iniziata appena a donna scopre chì hè incinta è hà per scopu di riduce u dolore è u disagiu per via di a so crescita, preparà i so seni per allattà è prevene l'apparizione di strie.

Durante a gravidanza, i seni cambianu per preparà l'allattamentu, diventendu più grossi, più pesanti è dolorosi. Inoltre, l'areola diventa più scura è più sensibile è e vene in i seni diventanu più prominenti, è hè impurtante piglià parechje precauzioni.

I cambiamenti principali è a cura necessaria sò:

1. I petti diventanu dolorosi o sensibili

Cù l'aumentu di pesu, a crescita di u ventre è l'iniziu di a produzzione di latte maternu, hè normale chì i seni diventinu più grossi è un pocu dolorosi o più sensibili. Questa sensazione di solitu cumencia trà a 6a è a 7a settimana di gravidanza, ma in alcune donne pò appare dopu, secondu a crescita di u senu.


Cosa da fà per alleviare: Una bella soluzione hè di mette un braccialettu di sustegnu durante u ghjornu è a notte, perchè aiuta à sustene u pesu è u vulume di i seni. U bra deve esse preferibbilmente fattu di cuttone, avè cinture larghe, sustene bè i petti, ùn anu micca ferru di sustegnu è hè impurtante chì, cume i seni crescenu, a donna incinta aumenta a dimensione di u bra.

À partesi da u terzu trimestru, a donna incinta puderà aduprà un braccialettu da allattà per abituassi, postu ch'ella a deve mette dopu à a nascita di u zitellu. Scuprite altri cunsiglii per diminuisce l'inconfortu di a crescita di u senu durante a gravidanza.

2. Halo hè più foscu

A causa di cambiamenti ormonali è di vascularità aumentata di u sangue in i seni hè normale chì l'areole sianu più scure di u normale. Stu novu culore duveria stà per tuttu l'allattamentu, ma ritorna à a normalità dopu chì u zitellu fermi l'allattamentu esclusivamente.

3. I pois à u circondu di l'areola sò più impurtanti

Alcune donne anu piccule palline intornu à l'areola. Queste palline sò in realtà tuberi di Montgomery, un tippu di ghiandola chì produce grassu chì hè assai necessariu in allattamentu per prutege a pelle di a mamma. Durante a gravidanza è l'allattamentu hè nurmale chì ste piccule ghiandole sianu più prominenti, ciò chì ùn hè nunda da inchietassi.


4. Stretch marks ponu appare

L'ingrandimentu rapidu di i seni in gravidanza pò purtà à l'apparizione di vergeture chì provoca ancu una prurigazione di a pelle.

Cosa da fà per evità e smagliature: Duvete appiicà una crema per e smagliature nantu à i seni, almenu duie volte à ghjornu, evitendu l'areola è u capezzolu. Ci sò boni marchi chì ponu esse truvati in farmarii o farmacie, ma ancu applicà oliu d'amanduli dolci hè una bona strategia. Amparate à fà è aduprà a crema casalinga di vergeture.

5. Appare u calostru

In u 3u trimesteru di gravidanza, in particulare in l'ultime settimane o ghjorni di gravidanza, se a donna pressa u capezzolu currettamente, puderà osservà a presenza di piccule goccioline di latte, chì hè in realtà u calostru, un latte assai riccu chì hà tuttu ciò chì avete bisognu. u criaturu nascutu hà bisognu à nutrisce per i primi ghjorni. Dopu qualchì ghjornu u latte diventa più forte è vene in più quantità, diventendu più biancu è menu acquosu. Capite ciò chì hè u calostru.


6. E vene diventanu più evidenti

A vascularizazione di i seni diventa più evidente perchè cù a crescita di i seni a pelle si stende assai è lascia e vene più evidenti, chì ponu avè un culore verdi o turchinu, essendu cumpletamente nurmale.

Cumu preparà i seni per allattà

Per preparà i petti per l'allattamentu, a donna incinta deve:

  • Pigliate 15 minuti di sole à ghjornu nantu à i vostri capezzoli: A donna incinta deve piglià u sole finu à 10 ore di matina o dopu à 4 ore di sera, mette una crema solare nantu à i so seni, eccettu nantu à l'areole è i capezzoli, aiutendu à prevene a crepa di i capezzoli è rende a pelle più resistente à e crepe durante l'allattamentu. Una bella alternativa per e donne incinte chì ùn ponu micca piglià u sole hè di aduprà una lampada 40 W à 30 cm da i capezzoli;
  • Lavate i capezzoli è l'areole solu cù l'acqua: e donne incinte devenu evità i prudutti d'igiene, cum'è i saponi, mentre eliminanu l'idratazione naturale di i capezzoli, aumentendu u risicu di crepe in u capezzolu;
  • Lasciate i capezzoli esposti à l'aria u più longu pussibule: hè impurtante perchè a pelle hè più sana è sana, prevenendu e fessure è e infezioni fungose ​​chì ponu sorte durante l'allattamentu.

Un altru cunsigliu per preparà i seni per allattà hè di massà i seni 1 o 2 volte à ghjornu, da u 4u mese di gravidanza, chì u massaggio aiuta à fà u capezzolu più impurtante per allattà, facilitendu l'aspirazione di u latte da u zitellu. Per fà u massaggio, basta à tene u pettu cù e duie mani, una da ogni latu, è applica pressione da a basa à u capezzolu, circa 5 volte, è poi ripete, ma cù una manu in cima è l'altra sottu à u pettu. Verificate altri cunsiglii per preparà i vostri seni per allattà.

Pubblicazioni Interessanti

Elonva

Elonva

L'alfa corifolitropina hè u cumpunente principale di a droga Elonva da u laboratoriu chering-Plough.U trattamentu cù Elonva deve e e iniziatu ottu a upervi ione di un duttore chì h&...
Sinusitis fungosa

Sinusitis fungosa

A inu iti Fungale hè un tipu di inu iti chì i verifica quandu i funghi i allughjanu in a cavità na ale furmendu una ma a fungica. ta malatia hè carattarizata da una infiammazione c...