Cumu curà a stinzia
Cuntenutu
- 1. Bei 2 litri d'acqua à ghjornu
- 2. Consuma più fibra
- 3. Cunsuma più grassu
- 4. Fate attività fisica di modu regulare
- 5. Andate à u bagnu appena avete a voglia
- 6. Cunsuma cibi probiotici
- 7. Evite aduprà lassativi
- Ricetta naturale per stinimentu
Per curà a stinzia, ci vole à fà alcuni cambiamenti di stile di vita, cume manghjà più alimenti ricchi di fibre, beve assai liquidi, cunsumà più alimenti ricchi di boni grassi, è esercitassi regolarmente.
Queste attitudini aumentanu i muvimenti naturali di l'intestinu è facilitanu a furmazione di u bulu fecale, facendu chì u passaghju di e feci si faci rapidamente è efficacemente.
Vede una tecnica insignata da u nostru nutrizziunistu per facilità u passaghju di e feci:
1. Bei 2 litri d'acqua à ghjornu
Bevi molta acqua aiuta à idratà e feci, soprattuttu quandu ci hè una aportazione adatta di fibre in a dieta. E feci disidratate viaghjanu attraversu l'intestinu cù più difficoltà, chì ponu causà ferite è prublemi cum'è emorroidi, polipi è sanguinanti.
2. Consuma più fibra
E fibre sò prisente soprattuttu in frutti freschi è cù pelle è bagassa, in ligumi è semi cum'è chia, semi di lino, sesamu è semi di girasole. A fibra hè un tipu di carboidrati resistenti à a digestione, servendu da alimentu per a flora intestinale, essendu chjamati prebiotici.
Tuttavia, hè impurtante ricurdà chì u cunsumu di fibre deve sempre esse accumpagnatu da una bona quantità d'acqua per tutta a ghjurnata, chì l'eccessu di fibre senza acqua pò aggravà a stinzia. Vede u listinu cumpletu di alimenti ricchi di fibre.
3. Cunsuma più grassu
I grassi funzionanu cum'è lubrificante in l'intestinu, facilitendu u passaghju di e feci. Cusì, si deve aumentà u cunsumu di cibi ricchi in grassi cum'è avocado, noce di coccu, oliu di coccu, oliu d'oliva, noci, castagne, arachidi è semi cum'è chia, semi di lino è sesamu. Sapete i tippi di grassu è chì cibi preferite.
4. Fate attività fisica di modu regulare
L'attività fisica regulare aiuta à rinfurzà i musculi addominali, chì preme l'intestinu è facilita u passaghju di e feci. Inoltre, u muvimentu di u corpu stimula ancu u muvimentu di l'intestinu stessu, aiutendu à cumbatte a stinzia. Cusì, hè impurtante di praticà esercizii fisichi almenu 3 volte à settimana.
5. Andate à u bagnu appena avete a voglia
Hè impurtante d'andà à u bagnu appena vi sentite, chì prevene è espelle e feci pò purtà à più stinzia. Hè perchè u sfintere involuntariu, un musculu chì controlla u passaghju di e feci in l'intestinu, pò diventà pigro è finisce per impedisce l'evacuazione. Vede e cause principali di stinzia.
6. Cunsuma cibi probiotici
I cibi probiotici sò quelli ricchi di batteri chì sò boni per l'intestini, cum'è yogurt semplice, kombucha è kefir. I batteri di a flora intestinale aiutanu à trasfurmà e fibre di l'alimentu è favuriscenu a furmazione di e feci, aiutendu contr'à a stinzia. L'ideale hè di cunsumà probiotici almenu 3 volte à settimana, è pò ancu esse necessariu aduprà pillule probiotiche chì ponu esse prescritte da u duttore o nutrizionista. Amparate nantu à altri benefici è altri alimenti probiotici.
7. Evite aduprà lassativi
L'usu frequente di lassativi pò aggravà a stinzia, chì l'intestinu si face irrità è infiamma, alterendu u so funziunamentu currettu senza l'usu di medicazione. Inoltre, i lassativi alteranu a flora intestinale, chì peggiora ancu a stinimentu è a digestione. Cunnosce altri rischi di l'usu continuu di lassativi.
Un altru cunsigliu impurtante hè di sapè chì u mumentu u megliu per pruvà à andà in bagnu hè dopu à i pasti, chì l'intestinu hè attivu in a digestione è questu muvimentu facilita u passaghju di e feci.
Ricetta naturale per stinimentu
Un bonu rimediu naturale per curà a stinzia hè a seguente vitamina di frutti:
Ingredienti:
- 1 vetru di yogurt simplice;
- 1 cucchiaia di granola;
- 1 fetta di papaia;
- 2 prugne.
Modu di preparazione: Battite tutti l'ingredienti in un frullatore è beie dopu, preferibilmente a mane.
Per a stipsia di i zitelli, una bona ricetta hè di fà u suchju d'aranciu frustatu cù a papaia è di dà lu à u zitellu per beie ogni ghjornu. Vede altri esempi di rimedii casani per a stinzia.