Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 22 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Dente di saviezza: quandu piglià è cumu hè a recuperazione - Salute
Dente di saviezza: quandu piglià è cumu hè a recuperazione - Salute

Cuntenutu

U dente di a saviezza hè l'ultimu dente à esse natu, intornu à l'età di 18 anni è pò piglià parechji anni per ch'ellu sia natu cumpletamente. Tuttavia, hè cumunu per u dentistu di indicà a so ritirata per mezu di una chirurgia minore perchè ùn pò avè abbastanza spaziu in a bocca, appughjendu nantu à l'altri denti o ancu esse danneggiati da cavità.

L'estrazione di i denti di a saviezza deve sempre esse fatta in un cabinet dentale è dura pochi minuti cù anestesia locale, dopu a quale sò dati alcuni punti. In u periodu postoperatoriu, hè cunsigliatu di evità di manghjà o di beie per almenu 2 ore è se ci hè assai dolore dopu a chirurgia, duvete piglià un analgésicu ogni 4 ore è ripusassi per almenu 1 ghjornu.

A recuperazione cumpleta di l'estrazione di i denti di saviezza pò piglià finu à 1 settimana, ma questu periodu pò varià secondu a cumplessità di a chirurgia è u numeru di denti rimossi, per esempiu. Tuttavia, ci sò alcune precauzioni chì ponu accelerà a guarigione.

Denti di saviezza chì devenu esse cacciati

Quandu a saviezza deve esse estratta

Generalmente, u dentistu raccomanda l'estrazione di u dente di saviezza quandu:


  • U dente ùn pò micca esce da a gomma è hè appiccicatu;
  • U dente cresce in un angulu sbagliatu, mette pressione annantu à l'altri denti;
  • Ùn ci hè abbastanza spaziu in l'arcu per riceve u novu dente;
  • U dente di saviezza hà cavità o ci hè una malattia di a gomma.

Inoltre, se durante a nascita di u dente di saviezza u dulore diventa assai intensu è insuppurtevule, u duttore pò cunsigliallu ancu chì u dente sia eliminatu, per ùn causà più discomfort. Eccu alcuni modi naturali per alleviare u malu di denti.

Dopu l'estrazione di i denti di saviezza, a guarigione dura circa 1 settimana è, dunque, certi dentisti preferiscenu caccià più di un dente di saviezza à tempu, se hè necessariu, per evità d'avè da passà u prucessu di guarigione parechje volte. Volte in fila.

Cumu a saviezza di saviezza hè estratta

Prima di estrarre u dente, u dentistu valuterà se l'antibiotici anu da esse presi per 8 ghjorni prima di a chirurgia, se ci sò segni di carie o infiammazione in i denti di a saviezza per prevene infezioni è chì l'anestesia sia efficace.


U ghjornu di l'estrazione u dentistu anestesierà a parte di a bocca necessaria per caccià u dente, è dopu cù i so strumenti stirà a saviezza di l'altri è a tirerà fora, a toglie. In casu chì u dente ùn sia ancu natu cumpletamente, si pò fà un tagliu in a gomma induve si trova u dente, da pudè esse cacciatu.

Una volta cacciatu, u dentistu chjuderà a zona cù punti, se hè necessariu, è mette una cumpressa sterile in u locu in modu chì a persona possa muzzicà per piantà u sanguinamentu.

I denti più faciuli da caccià sò quelli chì ùn sò nè infiammati nè inclusi, cù estrazione più rapida è recuperazione più faciule. U dente di saviezza inclusu pò piglià più tempu in a cirurgia per a so estrazione è a recuperazione pò esse un pocu più lenta per via di a dimensione di u tagliu in bocca.

Cariu dente di saviezza

Segni di dente di saviezza infiaratu

Quandu un dente di saviezza hè decadutu hè normale avè u rispiru cattivu, ma quandu u dente di saviezza hè infiammatu, altri segni apparsu, cum'è:


  • Mal di denti acutu cù una sensazione palpitante;
  • Dolore in faccia, vicinu à a mascella;
  • Mal di testa;
  • Rossu in u locu di nascita di u dente di saviezza.

Sti sintomi ponu accade quandu u dente di a saviezza nasce, ma sò più sopportabili. Quandu u dente di a saviezza ùn hà micca abbastanza spaziu per nasce, pò cumincià à nasce tortu, smette di nasce per un periudu è dopu à qualchi mesi per nasce di novu.

Cura dopu l'estrazione di denti di saviezza

Dopu à avè cacciatu u dente di a saviezza, u dentistu deve guidà certe raccomandazioni cume muzzicà a compressa chì lascia in a bocca per prevene i sanguinamenti, restendu cun ellu per circa 1 à 2 ore. Inoltre, duvete:

  • Evite l'alimentu caldu è preferite u ghjacciu, fintantu chì hè liquidu o dolce, soprattuttu u listessu ghjornu chì u dente di a saviezza hè cacciatu;
  • Ùn lavate micca a bocca, nè aduprà collutori per evità irritazioni è sanguinamenti, durante u primu ghjornu;
  • Aduprate una spazzola di setole dolce per lavà i denti, è solu u ghjornu dopu a cirurgia;
  • Mantene u riposu u ghjornu di l'estrazione dente di saviezza, evitendu d'andà à travaglià;
  • Riturnà à attività fisiche più intensu solu 3 à 5 ghjorni dopu l'estrazione, o secondu l'istruzzioni di u duttore.

Hè nurmale chì u latu di a faccia induve u dente di a saviezza sia statu cacciatu per diventà gonfiu è hè per quessa chì pudete piglià farmaci antiinflamatori cum'è Ibuprofene è aduprà una compressa fredda in faccia. U drenaje linfaticu pò ancu aiutà à sbuffassi, allevendu u dolore. Vede cumu fà in u video seguente:

Cumu accelerà a guarigione

Per chì i tessuti di a gomma guariscinu più veloce, riducendu u dolore è u gonfiore, alimenti ricchi di proteine ​​cum'è ova cotte, pollu sfracellatu o pesciu cottu, per esempiu, devenu esse manghjati.

Questi alimenti cuntenenu i nutrienti chì u corpu hà bisognu per chjude a ferita più veloce, accelerendu a guarigione. Scuprite più esempi di ciò chì pudete manghjà quandu ùn pudete micca masticà.

Segnali di periculu per vultà à u dentistu

Duvete vultà ind'è u dentistu se sintomi cum'è:

  • Febbra sopra à 38ºC;
  • Aumenta u gonfiore in u situ di estrazione di i denti;
  • Dolore assai severu chì s'aggrava cù u tempu;
  • Sanguinamentu eccessivu.

Inoltre, se pare chì un pezzu di alimentu sia entratu in a ferita, duvete ancu vultà ind'è u dentistu, per caccià è impedisce u sviluppu di una infezzione in u situ, per esempiu. Generalmente, quandu un pezzu di cibu si blocca in a ferita, hè cumunu di sente molta sensibilità o una sensazione palpitante.

Articuli Populari

À chì serve a pianta Saião è cumu piglià

À chì serve a pianta Saião è cumu piglià

aião hè una pianta medicinale, cunni ciuta ancu cum'è coirama, foglia di furtuna, foglia di co ta o arechja di monacu, ampiamente aduprata in u trattamentu di di ordini di u tomacu...
Malatia di Fabry

Malatia di Fabry

A malatia di Fabry hè un raru indromu congenitu chì provoca l'accumulazione anormale di gra u in i vini anguini, cau endu u viluppu di intomi cum'è u dolore in e mani è i p...