4 esercizii simplici per ingrussà a to voce
Cuntenutu
Esercizi per ingrussà a voce devenu esse realizati solu s'ellu ci hè un bisognu. Hè impurtante per a persona di riflette à s'ellu hà bisognu d'avè una voce più bassa, perchè ùn pò micca d'accordu cù a persona o ancu feritela, chì alcune persone ponu pruvà à furzà a so voce troppu o gridà.
Questi esercizii devenu esse realizati sottu a surveglianza di un logopedista, affinchì sianu eseguiti currettamente è per evità ferite. Inoltre, praticà esercizii per migliurà a diczione pò aiutà à avè una voce più chjara è più precisa. Vede cumu migliurà a diczione di l'eserciziu.
1. Sbadiglia emettendu vucale
Prima di fà l'esercitazioni per aumentà a voce, e corde vocali devenu esse riscaldate prima. Per questu, unu di l'esercizii chì si ponu fà, chì aiuta ancu à calà a laringe hè di sbadiglia cù u sonu di a vucale A per esempiu.
2. Aspirazione cù u sonu
Un altru eserciziu chì si pò fà hè di piglià un soffiu prufondu è dopu di suchjà, cume s'ella fussi una stringa di spaghetti, evitendu troppu sforzi, tenendu un pocu l'aria è à a fine lascendu l'aria emettendu un "Aaahh" o " Ooohh "sonu. Duvete fà 10 ripetizioni, ripusassi è fà 10 di più, beie un pocu d'acqua trà ogni ripetizione è fà stu eserciziu ogni ghjornu.
3. Fate soni bassi
Un altru eserciziu chì aiuta à apprufundisce a voce hè di emette i soni "oh oh oh" in un tonu più bassu di ciò chì pudete, ripetendu 10 volte, è pudete aghjunghje una frase à a fine, trà ogni ripetizione.
4. Imitate un sonu specificu
Pigliate un soffiu prufondu è pruvate à fà u sonu caratteristicu di soffia nantu à una pipa. Duvete imità quellu sonu senza preoccupassi di fà u sonu troppu forte, pruvendu à fà attenzione à a vibrazione di u capu, è pruvate à truvà stu puntu, ripetendu 7 à 10 volte, una volta à ghjornu.
Un altru modu per aghjustà a voce hè di pruvà à parlà in diversi toni di voce, prughjettendu è capisce chì a voce hè modellabile è permette à a persona di parlà in toni diversi.