Cumu hè a gravidanza di e donne obese
Cuntenutu
- Quantu libbra pò purtà a donna incinta digià in sovrappesu durante a gravidanza?
- Rischi di gravidanza in donne obese
- Alimentazione per e obese incinte
A gravidanza di a donna obesa deve esse più cuntrullata perchè l'eccessu di pisu aumenta u risicu di sviluppà cumplicazioni in gravidanza, cum'è ipertensione è diabete in a mamma, è ancu prublemi cù malformazioni in u zitellu, cum'è difetti cardiaci.
Ancu se, durante a gravidanza ùn hè micca cunsigliatu di fà diete di perdita di pesu, hè di primura cuntrullà a qualità di l'alimentu è l'ingestione di calorie in modu chì u zitellu abbia tutti i nutrienti necessarii per u so sviluppu, senza chì a donna incinta aumenti troppu u pesu.
Se una donna hè ben sopra u so pesu ideale, hè impurtante ch'ella dimigliessi prima di stà incinta per uttene un indice di massa corporeu accettabile è cusì riduce i rischi associati à esse in sovrappeso durante a gravidanza. U seguimentu nutrizionale prima è durante a gravidanza, in questi casi, hè di primura. Perde u pesu prima di stà incinta aiuta ancu una donna à sente u zitellu quandu hè incinta, chì l'eccessu di grassu rende difficiule per una donna obesa di sente chì u so zitellu si move.
Quantu libbra pò purtà a donna incinta digià in sovrappesu durante a gravidanza?
U pesu chì una donna duveria mette durante a gravidanza dipende da u pesu di a donna prima di stà incinta, chì hè valutatu aduprendu l'indice di massa corporea, chì lega u pesu à l'altezza. Cusì, se l'indice di massa corporea prima di a gravidanza era:
- Meno di 19,8 (sottopeso) - l'aumento di pesu durante a gravidanza deve esse trà 13 à 18 libbre.
- Trà 19,8 è 26,0 (pesu adeguatu) - l'aumentu di pesu durante a gravidanza deve esse trà 12 à 16 chilò.
- Maggiore di 26,0 (sovrappesu) - l'aumentu di pesu durante a gravidanza deve esse trà 6 à 11 chilò.
In certi casi, e donne obese ùn ponu micca guadagnà o guadagnà assai pocu durante a gravidanza perchè quandu u zitellu cresce è a gravidanza avanza, a mamma pò perde u pesu manghjendu in modu più sanu è, cume u pesu chì u zitellu guadagna cumpensà ciò chì a mamma perde, u u pesu nantu à a scala ùn cambia.
Attenzione: Questa calculatrice ùn hè micca adatta per e gravidanze multiple.
Rischi di gravidanza in donne obese
I risichi di a gravidanza in e donne obese implicanu prublemi per a salute di u zitellu è di a mamma.
A donna incinta obesa hà un risicu più elevatu di sviluppà pressione sanguigna alta, eclampsia è diabete gestazionale, ma u zitellu pò soffre ancu per via di u pesu eccessivu di a mamma. L'abortu è u sviluppu di malformazioni in u zitellu, cum'è u difettu di u core o a spina bifida, sò più cumuni in e donne obese, in più di un risicu aumentatu di avè un criaturu prematuru.
U periodu postpartum di e donne obese hè ancu più cumplicatu, cun un risicu più grande di difficultà à guarì, dunque perde u pesu prima di stà incinta pò esse un ottimu modu per avè una gravidanza priva di complicazioni.
Alimentazione per e obese incinte
A dieta di a donna incinta obesa deve esse equilibrata è variata, ma e quantità devenu esse calculate da u nutrizziunistu in modu chì a donna incinta abbia tutti i nutrienti necessarii per u sviluppu di u zitellu. Inoltre, pò esse necessariu prescrivere supplementi secondu u pesu di u corpu di a donna incinta.
Hè di primura di ùn manghjà cibi grassi, cum'è cibi fritti o salsicce, dolci è bibite.
Per amparà di più nantu à ciò chì manghjà durante a gravidanza vedi: Alimentazione durante a gravidanza.