Cumu hè fatta a mammografia digitale è à chì serve
Cuntenutu
A mammografia numerica, cunnisciuta ancu cum'è mammografia ad alta risoluzione, hè ancu un esame adupratu per esaminà per u cancheru di u senu indicatu per e donne di più di 40 anni. Questu esame hè fattu in u listessu modu cum'è a mammografia convenzionale, tuttavia hè più accuratu è ùn richiede micca chì a compressione sia fatta per un bellu pezzu, riducendu u dolore è u disagiu risentiti da a donna durante l'esame.
A mammografia numerica hè un esame simplice chì ùn richiede micca una preparazione specifica, hè cunsigliatu solu chì a donna eviti l'usu di creme è deodoranti prima di l'esame per evità interferisce cù u risultatu.
Cumu hè fattu
A mammografia numerica hè una prucedura simplice chì ùn richiede micca assai preparativi, hè cunsigliatu solu chì a donna eviti l'usu di crema, talc o deodorante u ghjornu di l'esame per evità interferenze cù i risultati. Inoltre, duverebbe pianificà l'esame dopu a menstruazione, chì hè quandu i seni sò menu sensibili.
Cusì, per eseguisce a mammografia digitale, a donna deve mette u pettu nantu à u dispositivu chì farà una leggera pressione, chì pò causà qualchì disagiu o dolore, chì hè necessariu per l'imaghjini da catturà in u senu, chì sò registrati in l'urdinatore è pò esse analizatu più precisamente da a squadra medica.
Avvanzi di a mammografia numerica
Sia a mammografia convenzionale sia a mammografia digitale anu da scopu di uttene immagini di l'internu di u senu per identificà cambiamenti, chì richiedenu una compressione di u senu, chì pò esse abbastanza scomoda. Malgradu questu, a mammografia digitale hà alcuni vantaghji nantu à quelle convenzionali, i principali sò:
- Tempu di cumpressione più cortu per ottene l'imagine, causendu menu dolore è disconfort;
- Ideale per e donne cù petti assai densi o grossi;
- Tempu di esposizione più cortu à a radiazione;
- Permette l'usu di u cuntrastu, permettendu di valutà i vasi sanguini di u senu;
- Permette l'identificazione di noduli assai chjuchi, chì favurizeghja u diagnosticu iniziale di u cancheru di u senu.
Inoltre, à causa di u fattu chì e maghjine sò salvate in l'urdinatore, u monitoru di u paziente hè più faciule è u fugliale pò esse spartutu cù altri medici chì monitoranu dinò a salute di a donna.
À chì serve a mammografia numerica?
A mammografia numerica, oltre à a mammografia convenzionale, deve esse effettuata solu dopu à 35 anni di età nantu à e donne chì anu mamme o nanni cun cancru di senu, è per tutte e donne di più di 40 anni, almenu una volta ogni 2 anni o ogni annu cum'è esame di routine. Cusì, a mammografia digitale serve per:
- Identificà e lesioni benigne di u senu;
- Per rilevà l'esistenza di u cancheru di u senu;
- Valuta a dimensione è u tippu di grumi di pettu.
Una mammografia ùn hè micca indicata prima di 35 anni perchè i seni sò sempre assai densi è fermi è in più di causà assai dolore a radiografia ùn pò micca penetrà in modu soddisfacente in u tessutu di u senu è ùn pò micca mostrà in modu fiduciale se ci hè una cista o un buccu in u pettu.
Quandu ci hè un suspettu di un buccu benignu o malignu in u senu, u duttore deve urdinà una ecografia chì sarà più comoda è pò ancu mostrà quandu un buccu hè malignu è hè un cancheru di senu.
U risultatu di a mammografia deve esse valutatu da u duttore chì hà urdinatu l'esame in modo da pudè identificà u diagnosticu currettu è inizià u trattamentu adattatu. Vede cumu capisce u risultatu di a mammografia.