Cumu hè u trattamentu per u sindrome di Zollinger-Ellison
Cuntenutu
U trattamentu per a sindrome di Zollinger-Ellison hè di solitu iniziatu cù l'ingestione quotidiana di droghe per riduce a quantità di acidu in u stomacu, cume Omeprazole, Esomeprazole o Pantoprazole, cume i tumori in u pancreas, chjamati gastrinomi, stimulanu a produzzione di acidi, aumentendu a probabilità d'avè un ulceru gastricu, per esempiu.
Inoltre, u gastroenterologu pò ancu raccomandà di avè una chirurgia per rimuovere alcuni tumori, ancu se stu tippu di chirurgia hè generalmente indicatu solu quandu ci hè solu un tumore. In altri casi, u trattamentu pò include:
- Aduprate u calore in forma di radiofrequenza per distrugge e cellule tumorali;
- Injectà droghe chì impediscenu a crescita cellulare direttamente in i tumori;
- Aduprà a chimioterapia per rallentà a crescita di i tumori;
Di solitu, i tumori sò benigni è ùn presentanu micca un grande risicu per a salute di u paziente, tuttavia quandu i tumori sò maligni, u cancheru si pò sparghje in altri organi, in particulare in u fegatu, essendu cunsigliatu di caccià parti di u fegatu, o d'avè un trasplante, per aumentà e possibilità di vita di u paziente.
Sintomi di u sindrome di Zollinger-Ellison
I sintomi principali di a sindrome di Zollinger-Ellison includenu:
- Sensazione di bruciore o dolore in a gola;
- Nausea è vomitu;
- Dolore addominale;
- Diarrea;
- Diminuzione di l'appetitu;
- Perda di pesu senza causa apparente;
- Debbulezza eccessiva.
Sti sintomi ponu esse cunfusi cù altri prublemi gastrichi, cum'è u reflux, per esempiu, è dunque u gastroenterologu pò dumandà di fà qualchì test di diagnosticu cum'è analisi di sangue, endoscopia o MRI per cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu adattatu.
Eccu cumu per riduce l'acidu in eccessu è migliurà i sintomi à:
- Rimediu casanu per a gastrite
- Dieta per gastrite è ulceru