Sò Stress è Cambiamenti di routine chì aggravanu i Vostri Sintomi IBD? Eccu Cumu trattà
Cuntenutu
- Stabilite i vostri grandi 3 must-dos
- Includite attività chì vi rendenu felici
- Praticate strategie di trattamentu quandu vi sentite fora di cuntrollu
- Respira
- Pruvate a meditazione
- Journal it out
- Andate fora per una spassighjata
- Date ti grazia è pazienza
Pò esse difficiule di creà è attaccà à una nova rutina, ma ci sò manere di abbassà u stress è di creà un sensu di calma, da dentro è fora.
Quelli di noi chì campanu cù a malatia infiammatoria di l'intestione (IBD) capiscenu l'effettu chì u stress hà nantu à i sintomi - è ùn hè micca bellu.
U stress pò scintillà u dolore addominale è l'urgenza intestinale, è pò ancu cuntribuisce à l'infiammazione intestinale.
Chjaramente, hè impurtante di trattà bè u stress se vulemu gestisce cù successu i nostri sintomi.
Un modu efficace per gestisce u stress hè di creà rutine. Dopu tuttu, ci hè cunsulazione in a ripetizione di e rutine chì creemu per noi stessi.
Ma chì pudete fà se u vostru prugramma di u ghjornu chì vi avia aiutatu à gestisce i sintomi di IBD hè statu capovoltu?
Ùn puderete micca andà à u vostru travagliu in a so posizione fisica o ancu fà e stesse attività avà, ma una rutina tempuraria darà a vostra struttura di ghjornu è scopu.
Pò esse difficiule di creà è attaccà à una nova rutina, ma ci sò manere di abbassà u stress è di creà un sensu di calma, da dentro è fora.
Stabilite i vostri grandi 3 must-dos
Sì avete una ghjurnata impegnata di chjamate di travagliu o di pulizia di casa, fate un elencu à l'antica di ciò chì avete bisognu à realizà. Mettendu questi compiti nantu à carta, pudete liberà più spaziu mentale per altre cose.
Invece di scrive tuttu ciò chì puderete uttene fattu quellu ghjornu, scrivite trè compiti da fà chì sò i più impurtanti.
Calchì volta avè troppu cose da fà hè paralìticu, è finimu per ùn fà nunda. Sceglie i compiti più impurtanti chì devenu esse fatti per a ghjurnata hè più gestibile. Una volta chì sò fatte, tuttu dopu hè un bonus!
A creazione di sta lista a notte nanzu pò aghjunghje cunsulazione se l'ansietà di notte si insinua.
Includite attività chì vi rendenu felici
L'autocura hè nutrimentu per a mente, cum'è l'alimentu hè nutrimentu per u corpu.
Pensate à ciò chì vi face felice è sentite bè, è poi fate quelle cose. Questu hè particularmente impurtante durante un tempu quandu l'emozioni è i fattori di stress si trovanu in alta.
Alcuni esempi di attività felici ponu esse:
- cuminciendu a ghjurnata cù acqua calda di limonu
- piglià una spassighjata in u vostru quartieru
- chjamendu a to minnanna à arrigistrà si
- dopu una meditazione di 10 minuti ogni matina
- lighjendu prima di dorme
- ballendu in a vostra stanza
- piglià una pausa di yoga à meziornu
- culurisce in un libru di culore
Arricurdatevi chì a mente è u corpu sò cunnessi, allora hè cruciale per curà u vostru benessere mentale è ancu u vostru fisicu per tene luntanu i sintomi di IBD.
Ricumandemu di scrive ciò chì vi rende felice è cumprende almenu una di queste attività di benessere nantu à a vostra lista di cose da fà ogni ghjornu.
Praticate strategie di trattamentu quandu vi sentite fora di cuntrollu
E cose accadenu in u mondu chì puderebbenu fassi sente fora di cuntrollu. Ancu se hè naturale di sente cusì, pò esse schiacciante.
Avè strategie d'andà per tirà da a vostra tasca posteriore quandu u stress hè troppu.
Respira
Da a respirazione di e labbra perseguite à u soffiu di u leone, ci sò parechje tecniche di respirazione da pruvà.
A respirazione hè un modu gratuitu è efficace per mette si in un statu rilassatu. Pruvate diverse tecniche di respirazione per vede ciò chì si sente bè per voi.
Pruvate a meditazione
Pigliate l'intimidazione fora di a meditazione scaricendu una di e numerose app di meditazione nantu à u vostru smartphone. E meditazioni vanu da pochi minuti à ore, allora pudete pruvà quelli chì si adattanu à u vostru modu di vita.
Journal it out
Ùn sottovalutate micca u putere di mette e vostre emozioni nantu à a carta. Pruvate u seguitu prompt di ghjurnale quandu vi sentite fora di cuntrollu:
- Chì mi stressa?
- Perchè mi dà fastidiu?
- Ci hè qualcosa chì possu fà per migliurà a situazione?
- Se no, cumu mi possu sente megliu per avà?
Andate fora per una spassighjata
Aria fresca è muvimentu mentalmente è fisicamente "vi puliscenu" a testa!
Date ti grazia è pazienza
U stress vene è vene, è hè bè. Nuddu aspetta chì siate perfetti tuttu u tempu, allora ùn vi tenite mancu à quellu standard. Ricunnosce chì i vostri sentimenti sò validi, è poi aduprate una di e vostre strategie di seguitu.
Ricurdativi chì ùn ci hè micca un modu ghjustu per custruisce una rutina o gestisce u stress. Se qualcosa ùn funziona micca per voi, ùn hè micca un fiascu; hè solu un segnu per pruvà qualcosa d'altru.
Alexa Federico hè autore, praticante di terapia nutrizionale, è coach paleo autoimmune chì stà in Boston. A so sperienza cù a malatia di Crohn l'inspirò à travaglià cù a cumunità IBD. Alexa hè un yogi aspirante chì camperebbe in un caffè accogliente se puderia! Hè a Guida in l'app IBD Healthline è li piacerebbe cunnosce ci. Pudete ancu cunnesse cun ella nantu à u so situ web o Instagram.