Cumu a sibutramina perde u pesu?
Cuntenutu
- A sibutramina perde veramente u pesu? Cumu funziona?
- Puderaghju torna à pisà?
- A sibutramina hè male per voi?
Sibutramina hè un rimediu indicatu per aiutà a perdita di pesu in e persone obese cun un indice di massa corporeu superiore à 30 kg / m2, perchè aumenta a sazietà, pruvucendu a persona à cunsumà menu alimenti, è aumenta u metabolismu, facilitendu cusì a perdita di pesu.
Tuttavia, sta medicina hà risichi per a salute è, in più, quandu si interrompe u trattamentu cù sibutramina, alcune persone ponu ritornà à u pesu ch'elli avianu inizialmente prima di cumincià à piglià a medicina, è pò ancu, in certi casi, superà quellu pesu. Hè per quessa hè assai impurtante seguità u duttore durante u trattamentu.
A sibutramina perde veramente u pesu? Cumu funziona?
Sibutramina agisce inibendu a ricaptazione di i neurotrasmettitori serotonina, norepinefrina è dopamina, à u nivellu di u cervellu, pruvucendu queste sostanze à restà in quantità più grande è per un tempu più longu per stimulà i neuroni, causendu una sensazione di sazietà è aumentendu u metabolismu.
A sazietà aumentata porta à menu assunzione di alimenti è u metabolismu aumentatu porta à una spesa energetica aumentata da u corpu, chì contribuisce à a perdita di pesu. Si stima chì a perdita di pesu dopu à circa 6 mesi di trattamentu, assuciata à l'adopzione di un stilu di vita più sanu, cum'è una dieta equilibrata è eserciziu regulare, sia di circa 11 kg.
Amparate à aduprà è chì contraindicazioni di sibutramina.
Puderaghju torna à pisà?
Parechji studii mostranu chì, quandu interrompenu a sibutramina, alcune persone tornanu à u so pesu precedente cun grande facilità è qualchì volta ponu più pesu, ancu supera u so pesu precedente, chì hè per quessa chì a vigilanza medica hè assai impurtante.
Sapete altri rimedii chì u duttore pò indicà per perdere pesu.
A sibutramina hè male per voi?
A crescita di a cuncentrazione di neurotrasmittenti aiuta à perde u pesu, ma in listessu tempu, hà ancu un effettu vasocostrittore è porta à un aumentu di a frequenza cardiaca è di a pressione sanguigna, aumentendu u risicu di attaccu di core o di ictu.
Dunque, prima di decide di piglià u medicamentu, a persona deve esse informata nantu à tutti i rischi chì a sibutramina hà per a salute è ancu nantu à a so efficacia à longu andà, è deve esse monitorata da u duttore durante u trattamentu. Amparate più nantu à i periculi per a salute di sibutramina.