Cumu lavà i denti currettamente
Cuntenutu
- Cumu lavà i denti currettamente
- Cumu lavà i denti cun apparechju ortodonticu
- Cumu Mantene l'igiene di u Spazzolinu
- Quandu andà à u dentistu
- Pruvate a vostra cunniscenza
- Salute orale: a sapete curà di i denti?
Per evità u sviluppu di cavità è di placca nantu à i denti hè di primura lavà i denti almenu 2 volte à ghjornu, una di e quali deve esse sempre prima di dorme, chì durante a notte ci hè una probabilità più grande di batteri chì si accumulanu in bocca.
Per chì u spazzolamentu di i denti sia efficace, a pasta di fluoruru deve esse aduprata dapoi a nascita di i primi denti è mantenuta per tutta a vita, per tene i denti forti è resistenti, impedendu u sviluppu di cavità è altre malatie orali cum'è a placca è a gengivite., Chì pò causà cattivu fiatu, dulore è difficultà à manghjà per via di l'infiammazione di u dente è / o di e gengive causanu dolore è difficultà à manghjà, per esempiu.
Cumu lavà i denti currettamente
Per avè una bona salute orale, hè impurtante di lavà i denti bè ogni ghjornu seguitendu i seguenti passi:
- Mettendu u dentifriciu nantu à a spazzola chì pò esse manuale o elettricu;
- Toccate e setole di a spazzola in a regione trà a gomma è i denti, fendu muvimenti circulari o verticali, da a gomma fora, è ripitendu u muvimentu circa 10 volte, ogni 2 denti. Questa prucedura deve esse fatta ancu à l'internu di i denti, è, per pulisce a parte superiore di i denti, un muvimentu avanti è avanti deve esse fattu.
- Spazzola a lingua fà movimenti in daretu è in avanti;
- Sput out pasta di denti in eccessu;
- Risciacquate un pocu di collutoreper finisce, cum'è Cepacol o Listerine, per esempiu, per disinfettà a bocca è eliminà u cattivu rispiru. Tuttavia, l'usu di u collutivu ùn deve micca sempre esse fattu, chì u so usu custante pò sbilancià a microbiota nurmale di a bocca, chì pò favurisce l'occorrenza di malatie.
Hè cunsigliatu chì u dentifriciu cuntene fluoruru in a so cumpusizione, in quantità trà 1000 è 1500 ppm, postu chì u fluoruru aiuta à mantene a salute di a bocca. A quantità ideale di pasta da aduprà hè di circa 1 cm per l'adulti, è chì currisponde à a dimensione di u unghje chjucu o à a dimensione di un pisellu, in u casu di i zitelli. Amparate à sceglie u megliu dentifriciu.
Per evità u sviluppu di cavità, in più di lavà i denti currettamente hè impurtante evità di manghjà cibi ricchi di zuccheru, soprattuttu prima di andà à dorme, chì questi alimenti generalmente favuriscenu a proliferazione di batteri presenti naturalmente in bocca, ciò chì aumenta u risicu di cavità.. Inoltre, altri alimenti ponu ancu dannà i denti causendu sensibilità è macchie, cum'è u caffè o frutti acidi, per esempiu. Scuprite altri alimenti chì dannu i vostri denti.
Cumu lavà i denti cun apparechju ortodonticu
Per lavà i denti cun un apparechju ortodonticu, aduprate una spazzola regulare è cuminciate cù movimenti circulari trà e gengive è a cima di i denti. mènzuli, cù a spazzola à 45 °, eliminendu a terra è e placche batteriche chì ponu esse in questa regione.
Dopu, u muvimentu deve esse ripetutu in u fondu di u mènzuli, ancu cù a spazzola à 45º, caccendu ancu a piastra in questu locu. Dopu, a prucedura à l'internu è a cima di i denti hè a stessa spiegata in u passu à passu.
A spazzola interdentale pò esse aduprata per ghjunghje in lochi difficili da ghjunghje è per pulisce i lati di i denti. mènzuli, perchè hà una punta più fina cù setole è, dunque, hè assai utile per quelli chì utilizanu parentesi o per quelli chì anu protesi.
Scuprite più cunsiglii per mantene a vostra rutina quotidiana di salute orale:
Cumu Mantene l'igiene di u Spazzolinu
Per mantene l'igiene di u spazzolinu, hè cunsigliatu ch'ellu sia tenutu in un locu asciuttu cù e setole rivolte in alto è, di preferenza, prutette da un coperchio. Inoltre, hè cunsigliatu chì ùn sia micca spartutu cù l'altri per diminuisce u risicu di sviluppà cavità è altre infezioni in bocca.
Quandu e setole di a spazzola cumincianu à diventà torte, duvete rimpiazzà a spazzola per una nova, chì accade di solitu ogni 3 mesi. Hè ancu assai impurtante di cambià a vostra spazzola dopu un raffreddore o influenza per riduce u risicu di cuntene una nova infezzione.
Quandu andà à u dentistu
Per tene a bocca sana è libera di cavità, duvete andà à u dentistu almenu duie volte à l'annu, o secondu a guida di u dentistu, affinchì a bocca sia valutata è una pulizia generale pò esse fatta, in cui a presenza hè valutata. di cavità è placca, s'ellu ci hè, pò esse cacciatu.
Inoltre, altri sintomi chì indicanu a necessità di andà à u dentistu includenu sanguinamentu è dolore à e gengive, cattivu fiatu, macchie nantu à i denti chì ùn esce micca cù spazzolatura o ancu sensibilità à i denti è e gengive quandu si manghja fretu, caldu o cibi duri.
Pruvate a vostra cunniscenza
Per valutà a vostra cunniscenza di cumu lavà i denti currettamente è curà a vostra salute orale, fate stu test in ligna veloce:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
Salute orale: a sapete curà di i denti?
Principià a prova Hè impurtante di cunsultà u dentistu:- Ogni 2 anni.
- Ogni 6 mesi.
- Ogni 3 mesi.
- Quandu site in u dolore o qualchì altru sintomu.
- Impedisce l'apparizione di cavità trà i denti.
- Impedisce u sviluppu di u cattivu rispiru.
- Impedisce l'infiammazione di e gengive.
- Tuttu u sopra.
- 30 seconde.
- 5 minuti.
- Minimu di 2 minuti.
- Minimu di 1 minutu.
- Presenza di cavità.
- Sangue sanguinante.
- Prublemi gastrointestinali cum'è ardori di stomacu o reflux.
- Tuttu u sopra.
- Una volta à l'annu.
- Ogni 6 mesi.
- Ogni 3 mesi.
- Solu quandu e setole sò danneggiate o sporche.
- L'accumulazione di placca.
- Avete una dieta alta in zuccheru.
- Avè una scarsa igiene orale.
- Tuttu u sopra.
- Pruduzione eccessiva di saliva.
- Accumulazione di placca.
- Accumulazione di Tartari nantu à i denti.
- L'opzioni B è C sò currette.
- Lingua.
- Guance.
- Palatinu.
- Labbra.