Cumu sterilizà a buttiglia è caccià u cattivu odore è u giallu
Cuntenutu
- 1. In a pignatta d'acqua bullente
- 2. In u micru
- 3. In u sterilizatore elettricu
- Quante volte duvete sterilizà
- Chì ùn fà micca
- Cumu pulisce a buttiglia di Styrofoam
- Chì tippu di biberon è ciucciu da cumprà
Per pulisce a buttiglia, in particulare u nipple è u ciuccu di silicone di u zitellu, ciò chì si pò fà hè lavallu prima cù acqua calda, detergente è una spazzola chì righjunghji u fondu di a buttiglia, per caccià i residui visibili è poi sterilizà cù acqua bollente per tumbà u germi cattivi.
Dopu questu, i contenitori di plastica ponu esse bagnati in una ciotola per 1 ora cù:
- Basta acqua per copre tuttu;
- 2 cucchiai di candeggina;
- 2 cucchiai di bicarbunatu di sodiu.
Dopu questu, lavate tuttu cù acqua currente pulita. Questu lasciarà tuttu assai pulitu, eliminendu u culore giallu da a buttiglia è u ciuciu, lascendu tuttu assai pulitu è trasparente di novu. Ma in più, hè sempre impurtante sterilizà tuttu, eliminendu cumpletamente tutti i germi, da a buttiglia è u ciucciu. I seguenti sò 3 modi per fà questu:
1. In a pignatta d'acqua bullente
Pone a buttiglia, u nipple è u ciucciu in una padedda è copre cù l'acqua, purtendu u focu à ebullizione. Dopu chì l'acqua abbia cuminciatu à bollire, deve esse lasciata nantu à u focu per altri 5 à 10 minuti, poi deve esse messa à asciugà in modu naturale, nantu à un fogliu di carta da cucina.
Duvete evità di asciugà l'utensili di u zitellu cù qualsiasi tippu di stoffa, affinchì ùn ci sia micca cuntaminazione da i microorganismi è chì a pelusa ùn fermi micca nantu à u tissutu. Dopu a siccatura naturale, a buttiglia è i capezzoli devenu esse cunservati, senza chjudeli cumpletamente, in l'armadiu di a cucina.
2. In u micru
Per pulisce accuratamente a buttiglia è u ciucciu in u microondas, hè necessariu mette tuttu in una tazza di vetru, in un contenitore di plastica sicuru per u microonde o in u sterilizatore à microonde, chì si pò cumprà in farmacie o in butteghe di alimenti salutari. i zitelli.
A procedura hè fatta mettendu l'utensili in u contenitore è coprenduli d'acqua, purtendu u microonde à a putenza massima per circa 8 minuti, o secondu e indicazioni di u fabbricante di u pruduttu.
Tandu, e buttiglie, e tettarelle è i ciucci devenu esse lasciati asciugà di manera naturale nantu à un fogliu di carta di cucina.
3. In u sterilizatore elettricu
In questu casu, l'istruzzioni di u fabricatore, chì vene in a scatula di u produttu, devenu esse seguitate. In generale, a prucedura dura circa 7 à 8 minuti, è u dispusitivu hà u vantaghju di menu usura di l'uggetti, allungendu a so vita utile. Dopu à u prucessu, pudete lascià asciugà l'utensili nantu à u dispositivu stessu prima di almacenalli in un contenitore fermu chjusu.
Quante volte duvete sterilizà
A sterilizazione di i ciucci è di e buttiglie deve sempre esse fatta prima di aduprà per a prima volta, è poi deve esse fatta una volta à ghjornu finu à u primu annu di vita o ogni volta chì cadenu in terra o venenu in cuntattu cù superfici sporche.
Questa prucedura hè impurtante per impedisce u sviluppu di microorganismi in i capezzoli, i ciucchetti è i biberoni di u zitellu, chì ponu finisce per causà prublemi cum'è infezioni intestinali, diarrea è cavità, chì i zitelli sò fragili è ùn anu micca un sistema immune cumpletamente sviluppatu.
Una bona punta hè di avè almenu 2 à 3 buttiglie è succhiotti uguali in modu chì quandu unu hè bagnatu o sterilizatu, l'altru pò esse adupratu.
Chì ùn fà micca
Alcuni metodi di pulizia chì ùn sò micca raccomandati quandu si pulisce u biberone è u ciuccu sò:
- Lave questi contenitori cù una polvere di lavà, perchè hè un pruduttu assai forte è lasciarà un sapore in bottiglia è in ciuccia;
- Lasciate tuttu per ammuglià in un bacinu, ma senza tene tuttu cupertu da l'acqua. Mette un picculu piattu in cima di tuttu pò assicurà chì tuttu s'imbrusteghja veramente;
- Lavate a buttiglia è u ciucciu in a lavapiatti cù altri ogetti di cucina, perchè ùn pò micca esse puliti bè;
- Lasciate a buttiglia per impregnassi solu cù acqua è un pocu detergente cù u coperu giratu versu l'internu sopra u lavamanu di a cucina tutta a notte;
- Asciucate a buttiglia è u ciucciu cù un pannu piattu postu chì a pelusa pò stà chì u zitellu possa inghjuttà;
- Mantene sti ogetti sempre bagnati o umidi in l'internu di l'armadiu di a cucina perchè pò facilità a proliferazione di funghi chì ùn sò micca visti à ochju nudu.
Ùn hè ancu cunsigliatu di pulisce a buttiglia è u ciucciu solu una volta à u mese o una volta à a settimana, postu chì restanu tracce di latte è di saliva chì prumove a proliferazione di microrganismi chì causanu malatie in u zitellu.
Cumu pulisce a buttiglia di Styrofoam
In più di a buttiglia è u ciucciu, hè ancu impurtante di pulisce a Styrofoam, induve a buttiglia hè posta. In questu casu, hè cunsigliatu di lavallu ogni ghjornu cù una spugna dolce, un pocu detergente è 1 cucchiaia di bicarbonato di sodiu, chì aiuterà à rimuovere tutti i resti di latte è di microorganismi.
Tandu deve esse permessu di asciugà naturalmente faccia in ghjò, nantu à un pannu pulitu o, di preferenza, nantu à un fogliu di carta da cucina.
Chì tippu di biberon è ciucciu da cumprà
I migliori biberoni è succhiotti sò quelli chì ùn cuntenenu micca bisfenolu A, cunnisciutu ancu BPA, è certi tippi di ftalati, chì sò sostanze rilasciate quandu questi oggetti entranu in cuntattu cù u calore, è chì ponu esse tossichi per u zitellu.
Quandu u pruduttu ùn hà micca stu tipu di sostanza, hè faciule da ricunnosce, perchè hè di solitu scrittu nantu à a scatula di sti prudutti chì ùn cuntenenu micca: DEHP, DBP, BBP, DNOP, DINP o DIDP. A listessa regula si applica à tutti l'altri oggetti di u zitellu, cum'è ghjoculi di plastica è sonagli ch'ellu solitu mette in bocca.