5 rimedii casani per trattà l'amigdalite
Cuntenutu
- 1. Gargare cù acqua calda è u sali
- 2. Ingerimentu d'oliu di menta piperita
- 3. Masticate una fetta d'agliu
- 4. Gargare cù u bicarbonatu
- 5. Tè Fenugrec
- Altre ricette casalinghe contr'à u mal di gola
L'amigdalitis hè una infiammazione di e tonsille chì accade di solitu per via di una infezione batterica o virale. Per questa ragione, u trattamentu deve esse sempre guidatu da un medico generale o otorinolaringoiatra, perchè pò esse necessariu aduprà antibiotici, chì ponu esse acquistati solu cù una prescrizione.
I rimedii casani indicati aiutanu solu à allevà i sintomi è acceleranu a recuperazione è ùn devenu micca esse aduprati cum'è sustitutu per una guida medica curretta, soprattuttu quandu u mal di gola hè assai severu, u pus in gola hè accumpagnatu da frebba o i sintomi ùn si migliuranu dopu à 3 ghjorni.
Capite megliu chì segni ponu indicà tonsillite è cume si face u trattamentu clinicu.
1. Gargare cù acqua calda è u sali
U sale hè un antimicrobianu naturale cunnisciutu, vale à dì, hè capace di eliminà vari tippi di microorganismi. Questu significa chì quandu si face gargare cù u sale, hè pussibile eliminà l'eccessu di batteri chì puderebbenu causà l'infezzione in e vostre tonsille.
A temperatura di l'acqua hè ancu impurtante, chì l'usu di acqua assai calda o fredda pò peghju u mal di gola.
Ingredienti
- 1 cucchiaiata di sale;
- ½ vetru d'acqua calda.
Cumu aduprà
Imbulighjate u sale in u vetru d'acqua finu à chì u sale si dissolvi cumpletamente è u mischju sia trasparente. Dopu, mette unu o dui sorsi in bocca è, inclinendu a testa in daretu, fate gargare per circa 30 secondi. Infine, pour l'acqua è ripetite finu à a fine di u mischju.
Sta tecnica hè ampiamente aduprata per riduce rapidamente u dolore è pò esse fatta finu à 4 o 5 volte à ghjornu.
2. Ingerimentu d'oliu di menta piperita
L'oliu essenziale di Menta piperita hà parechji benefici per a salute, cumprese a so azzione antiinfiammatoria, antibatterica è antivirale. Cusì, questu oliu pò esse un forte alliatu in u trattamentu di l'ammigdalite, postu chì aiuterà à riduce l'infiammazione è allevia u dolore, in più di eliminà l'eccessu di virus è batteri chì ponu esse causanti l'infezzione.
Tuttavia, per ingerisce st'oliu hè assai impurtante di diluirlu in un altru oliu vegetale, cum'è oliu d'oliva o oliu di coccu, per esempiu, per evità di causà qualchì tippu di brusgiatura in l'esofago.Idealmente, l'olii essenziali devenu esse ingeriti solu sottu a guida di un prufessiunale in u campu, postu chì micca tutti ponu esse ingeriti in modu sicuru.
Ingredienti
- 2 gocce d'oliu essenziale di menta piperita;
- 1 cucchiaia d'oliu vegetale (oliu d'oliva, oliu di coccu o amanduli dolci).
Cumu aduprà
Imbulighjate l'oliu essenziale in a cucchiaia d'oliu vegetale è poi ingerite. Stu rimediu casanu pò esse adupratu finu à 2 volte à ghjornu. Dose più alte devenu esse evitate, chì l'usu eccessivu di questu oliu pò causà effetti tossichi.
Postu ch'ellu deve esse ingeritu, hè ancu impurtante di sceglie un oliu essenziale d'origine biologica è pressatu à fretu, per riduce e probabilità di esse ingerendu qualchì tippu di pruduttu chimicu.
3. Masticate una fetta d'agliu
Masticà una fetta d'agliu hè un altru modu fattu in casa assai efficace per aiutà à trattà l'ammigdalite, postu chì l'agliu, quandu hè masticatu, rilascia una sostanza, chjamata allicina, chì hà una forte azzione antimicrobica, chì aiuta à luttà contr'à vari tippi d'infezioni.
Ingredienti
- 1 dente d'agliu.
Modu di preparazione
Sbuchjate a spicca d'agliu è poi tagliate un pezzu. Mettite in bocca è succhiate o masticate per liberà u suchju chì hè riccu in allicina.
Postu chì masticà l'agliu lascia cattivu fiatu, pudete lavà i denti dopu, per mascherà l'odore di l'agliu. Una altra opzione hè ancu di aghjunghje l'agliu crudu à a dieta.
4. Gargare cù u bicarbonatu
Un'altra gargara assai efficace per l'ammigdalite hè a gargara cù acqua calda è bicarbunatu di sodiu. Questu hè perchè, u bicarbonatu hà ancu una grande azzione antimicrobica chì aiuta à pulisce a gola è aiuta in u trattamentu di l'infezioni.
In fattu, u bicarbonatu pò esse adupratu ancu cù u sali, per ottene un'azzione ancu più forte.
Ingredienti
- 1 (caffè) cullera di bicarbunatu di sodiu;
- ½ vetru d'acqua calda.
Modu di preparazione
Imbulighjate u bicarbunatu di sodiu in l'acqua è poi mette un sip in bocca. Inclinate a testa in daretu è fate gargare. Infine, pour l'acqua è ripetite torna finu à a fine.
Sta tecnica pò esse aduprata parechje volte à u ghjornu o ogni 3 ore, per esempiu.
5. Tè Fenugrec
I sementi di fieno grecu anu un'azione antimicrobica è antiinfiammatoria chì ponu aiutà assai in u sollievu di u dolore di l'ammigdalite, postu chì calmanu l'irritazione di e tonsille eliminendu l'eccessu di virus è batteri.
Ancu se hè un rimediu naturale largamente adupratu, u tè di fienu grecu deve esse evitatu da e donne incinte.
Ingredienti
- 1 tazza d'acqua;
- 1 cucchiaia di semi di fenu.
Cumu aduprà
Aghjunghjite i semi di fenu cù l'acqua in una padedda è portate à focu mediu per 5 à 10 minuti. Poi filtrà, lasciate scaldà è beie 2 à 3 volte à ghjornu.
Altre ricette casalinghe contr'à u mal di gola
Fighjate u video seguente per più cunsiglii nantu à cume luttà contr'à u dolore à u collu di manera naturale è efficiente: