Cumu evità u latte lapidatu
Cuntenutu
Per evità u latte lapidatu, hè cunsigliatu chì dopu chì u zitellu abbia allattatu, verificate s'ellu ci hè statu u svuotamentu cumpletu di i seni. Se u pettu ùn hè micca statu cumpletamente sviutatu da u zitellu, pudete sprime u latte manualmente o cù l'aiutu di una pompa di pettu. In più, aduprà un bon braccialettu à l'allattamentu è piazzà cuscinetti assorbenti adatti per sta tappa pò aiutà à accoglie megliu u senu è impedisce cusì chì u latte si fermi.
U latte lapidatu, chjamatu ancu ingorgimentu di i seni, hè causatu da u svuotamentu incompletu di i seni, chì porta à l'infiammazione di e ghiandole mammarie è sintomi cume i seni assai pieni è duri, u disagiu in i seni è a perdita di latte. L'ingorgimentu di u senu pò accade in ogni stadiu di l'allattamentu, essendu più cumunu trà u secondu è u terzu ghjornu dopu a nascita di u zitellu. Capite ciò chì hè l'ingorgi di senu è i sintomi principali.
U latte lapidatu ùn hè micca male per u zitellu ma pò rende difficiule per u zitellu di ottene u senu currettamente. Ciò chì pudete fà hè di caccià un pocu di latte manualmente o cù a pompa di pettu finu à chì u pettu sia più malleabile è poi mette u zitellu à allattà. Vede chì fà per trattà u latte lapidatu.
Cumu prevene
Alcune attitudini chì ponu aiutà à prevene l'ingorgi di senu sò:
- Ùn ritardate l'allattamentu, vale à dì, mette u zitellu à allattà appena ch'ella sia capace di muzzicà currettamente u senu;
- Allattate quandu u zitellu vole o ogni 3 ore;
- Eliminà u latte cù una pompa di pettu o cù e vostre mani, s'ellu ci hè assai pruduzzione di latte o u latte hè difficiule;
- Fate un pappu di ghiaccio dopu chì u zitellu hà finitu l'allattamentu per riduce l'infiammazione di u senu;
- Pone cumpressi caldi nantu à i petti per rende u latte più fluidu è facilità a so surtita;
- Evite aduprà supplementi dietetichi, chì ci pò esse un aumentu di a pruduzzione di latte;
- Assicuratevi chì u zitellu sviutassi u pettu dopu ogni allattamentu.
Hè ancu impurtante di massà i petti per aiutà à guidà u lettu attraversu i canali di pettu è diventà più fluidu, evitendu u latte petricosu. Vede cumu fà u massaggio per i seni petricosi.