Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 12 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
E donne incinte ponu viaghjà in aviò? - Salute
E donne incinte ponu viaghjà in aviò? - Salute

Cuntenutu

A donna incinta pò viaghjà in aviò basta ch'ella abbia cunsultatu l'ostetricu prima di u viaghju per una valutazione da fà è per verificà s'ellu ci hè qualchì risicu. In generale, u viaghju in aria hè sicuru da u 3u mese di gravidanza, perchè prima ci hè sempre un risicu di aborto spontaneu è cambiamenti in u prucessu di furmazione di u zitellu, in più di u fattu chì u primu trimestru di gravidanza pò esse marcatu da nausea cuntinua, chì puderia rende u viaghju scomudu è sgradevule.

Per chì u viaghju sia cunsideratu sicuru, hè cunsigliatu di fà attenzione à u tippu di aeroplanu, postu chì i piani più chjuchi ponu micca avè una cabina pressurizata, chì pò comportà una diminuzione di l'ossigenazione di a placenta, una frequenza cardiaca aumentata è una pressione sanguigna. Inoltre, alcune cundizioni relative à e donne ponu interferisce cù a sicurezza di u volu è a salute di i zitelli, cume:

  • Sanguinamentu vaginale o dulore prima di imbarcà;
  • Alta pressione;
  • Anemia falciforme;
  • Diabetes;
  • Insufficiency placentaria;
  • Gravidanza ectopic;
  • Anemia grave.

Dunque, a valutazione medica almenu 10 ghjorni prima di u viaghju hè di primura per verificà u statu di salute di a mamma è di u zitellu è, dunque, esse indicatu se u viaghju hè sicuru o micca.


Ancu quandu e donne incinte ponu viaghjà in aviò

Ancu s'ellu ùn hè micca cunsensu trà i duttori è e compagnie aeree ancu quandu hè sicuru per e donne incinte di viaghjà in aereo, u viaghju hè generalmente permessu finu à 28 settimane, in casu di gravidanze singole, o 25 settimane in casu di gemelli, a condizione chì ùn avè alcun segnu di contraindicazione, cume sanguinamentu vaginale, pressione alta o diabete, per esempiu.

In u casu di e donne di una età gestazionale più alta, u viaghju hè permessu finu à 35 settimane di gestazione à condizione chì a donna abbia l'autorizazione medica in manu, chì deve cuntene l'urigine è a destinazione di u viaghju, a data di u volu, u massimu permessu tempu di volu, età gestazionale, stima di a nascita di u zitellu è cummenti di u duttore. Stu documentu deve esse mandatu à a compagnia aerea è presentatu à u check-in è / o à l'imbarcu. Da a settimana 36, ​​u viaghju hè autorizatu solu da a compagnia aerea se u duttore accumpagna a donna durante u viaghju.


Cosa da fà se u travagliu principia in aereo

Se e cuntrazioni uterine cumincianu à l'internu di l'aviò, a donna deve circà di stà calma in listessu tempu chì deve informà l'equipaggiu di ciò chì accade, perchè se u viaghju hè troppu longu è hè ancu assai luntanu da a so destinazione, pò esse necessariu di sbarcà à l'aeroportu più vicinu o chjamate una ambulanza per aspettavvi appena sbarcate à a vostra destinazione.

U travagliu pò piglià circa 12 à 14 ore in a prima gravidanza è sta volta tende à calà in e gravidanze successive è hè per quessa chì ùn hè micca cunsigliatu di viaghjà in aviò, soprattuttu in viaghji lunghi, dopu 35 settimane di gestazione. Tuttavia, u corpu di a donna hè preparatu per a cuncezzione è u parturimentu pò accade naturalmente in u pianu, cù l'aiutu di persone strette è di l'equipaggiu, essendu una sperienza rimarchevuli.

Cumu relaxà durante u volu

Per assicurà a calma è a tranquillità durante u volu, hè cunsigliatu di evità viaghji assai vicini à a data prubabile di consegna è di preferenza sceglie un accentu in u corridore, vicinu à u bagnu di l'aviò perchè hè normale chì a donna incinta duverà alzati per andà in bagnu parechje volte.durante u viaghju.


Altri cunsiglii chì ponu esse utili, chì garantiscenu a pace è a tranquillità durante u viaghju sò:

  • Mantene sempre a cintura stretta, sottu à u ventre è portanu vesti leggeri è cunfurtevuli;
  • Arrizzà si per marchjà u pianu ogni ora, per migliurà a circulazione sanguigna, diminuendu u risicu di trombosi;
  • Evite i vestiti troppu stretti, per evità cambiamenti in circulazione di sangue;
  • Bei acqua evitendu u caffè, i soft drink o i tè, è preferite alimenti facilmente digeribili;
  • Adoptate tecniche di respirazione, Mantenendu a concentrazione in u muvimentu addominale, perchè aiuta à mantene a mente focalizzata è calma, aiutendu à rilassassi.

Avè sempre libri è riviste in manu cù sughjetti chì ti piace pò ancu aiutà à furnisce un viaghju menu stressante. Se avete paura di viaghjà in aviò, pò esse utile per cumprà un libru chì parla di questu sughjettu, perchè tutti anu boni cunsiglii per superà a paura è l'ansietà durante u volu.

Inoltre, hè impurtante ricurdà chì dopu lunghi viaghji, alcuni sintomi di Jet Lag ponu apparì, cume stanchezza è difficoltà à dorme, chì sò normali è finiscenu in pochi ghjorni.

Articuli Fresche

A nova tecnulugia indossabile trasforma u vostru sudore in elettricità

A nova tecnulugia indossabile trasforma u vostru sudore in elettricità

A mu ica pò fà o rompe un entrenamentu. Per parechji di noi, curdà di i no tri telefoni o cuffie hè una ragione abba tanza per vultà è vultà in ca a. U peghju, per&#...
U Regalu di Gab

U Regalu di Gab

1. Entrate in una fe ta induve cunni cite olu l'o te a. Tu:a. ferma i vicinu à a tavula à buffet - preferite abbandunà a vo tra dieta chè e e ubligatu à parlà cù...