Cumu lavà i capelli currettamente
Cuntenutu
- 1. Lavate i capelli cù shampoo
- 2. Applica u condizionatore solu à l'estremità
- 3. Ùn frotte micca i capelli cù un asciugamanu
- Altre precauzioni impurtanti
- Quantu volte duvete lavà i capelli
- Serà male di lavà i capelli di notte?
- Cumu sceglie u megliu shampoo è acondicionador
Lavà i capelli in modu currettu aiuta à mantene u vostru scalp è i capelli sani, è pò ancu aiutà à evità prublemi scomodi, cume a caspa, i capelli fragili è ancu a perdita di capelli, per esempiu.
I 3 passi più impurtanti per lavà i capelli in casa cù u megliu modu includenu:
1. Lavate i capelli cù shampoo
Lavà i capelli cù u shampoo hè assai impurtante per eliminà l'eccessu di sporcizia chì s'accumula nantu à u scalp è u scalp in i ghjorni.
Per fà questu, bagnate tutti i capelli bè cù l'acqua è poi mettite u shampoo in manu, passate per i filamenti è massaggiate delicatamente u scalp cù a punta di e dite, ma micca cù e unghie, chì e unghie contribuiscenu à sparghje funghi è batteri attraversu u scalp. . In u casu di e persone chì ùn si lavanu micca i capelli ogni ghjornu o chì sudanu assai, hè cunsigliatu chì u shampoo sia applicatu duie volte, chì in questu modu hè pussibule di caccià megliu tutta a terra è e impurità.
Dopu avè lavatu i capelli è u scalp cù shampoo, risciacquate bè cù acqua per chì tuttu u pruduttu sia eliminatu.
2. Applica u condizionatore solu à l'estremità
Prima di applicà u condizionatore, chì lascerà i capelli più morbidi è più lisci, hè impurtante di caccià l'acqua in eccessu spremendu i capelli à a manu. Dopu, u condizionatore deve esse applicatu à e punte è mai à a radice è massà i fili per prumove a chjusura di a cuticula.
Hè cunsigliatu di abbandunà u pruduttu per qualchì minutu è poi risciacquà i capelli per caccià tuttu u pruduttu.
3. Ùn frotte micca i capelli cù un asciugamanu
Dopu avè cacciatu tutta a crema o u condizionatore, hè necessariu asciugà i capelli cù l'asciugamanu, evitendu di strufinà i capelli in modo chì e cuticule di i capelli ùn si aprinu micca di novu è affinchì ùn apparisca micca altri danni à i peli.
Dopu avè eliminatu cumpletamente l'acqua in eccessu, pettinate delicatamente cù una spazzola o setina larga, scegliendu, se hè pussibule, di lasciarla asciugà naturalmente o aduprendu un asciugacapelli, puru chì ùn supere micca i 80 ° C è si trova à una distanza di a almenu almenu 20 cm da l'usciu d'aria.
Altre precauzioni impurtanti
Alcune precauzioni sò necessarie à u mumentu di u lavatu per tene i capelli puliti è sani, cume:
- Preferite aduprà shampoos senza sale, cumu evitanu l'oliu eccessivu nantu à u cuoio capellutu;
- Evite di mette i capelli bagnati, postu chì favurisce l'aumentu di a caspa è a rumpitura di i fili;
- Aduprate u condizionatore à a fine di u lavatu per sigillà i fili;
- Evite l'usu di gel è creme grasse, chì aumentanu rapidamente l'oliu è a caspa;
- Aduprate sempre acqua fredda o calda per lavà i fili;
- Ùn lavate mai i vostri capelli cù sapone, sapone da bagnu, detergente per lavanderia o liquidu per lavà perchè i capelli si asciuganu assai.
I capelli ricci devenu esse lavati preferibilmente a matina, affinchì i filamenti possinu asciugà naturalmente durante a ghjurnata è mantene a forma. Tuttavia, un'altra opzione pò esse di asciugà i fili applicendu un diffusore à u asciugacapelli stessu, ricordandu di applicà sempre un prutettore termicu prima di asciugà.
Quantu volte duvete lavà i capelli
I capelli devenu esse lavati, preferibbilmente ogni dui ghjorni o tutti l'altri ghjorni, per tene u scalp pulitu è liberu di caspa. Tuttavia, i capelli assai secchi ponu esse lavati solu una o duie volte à a settimana, mentre i filamenti oleosi o e persone chì sudanu assai devenu esse puliti più spessu.
Inoltre, hè impurtante di fà un massaghju prufondu ogni duie settimane, cù creme idratanti chì ristabiliscenu i fili è mantenenu a so lucentezza naturale è u so muvimentu.
Serà male di lavà i capelli di notte?
Hè impurtante di ricurdà chì duvete evità di lavà i capelli di notte per ùn dorme cù u scalp umitu, chì aumenta a caspa è lascia i capelli fragili. Dunque, se hè veramente necessariu di lavà i capelli prima di andà à dorme, duvete asciugà cù a temperatura fredda.
Cumu sceglie u megliu shampoo è acondicionador
A scelta di shampoo è acondicionador hè ancu impurtante in u lavatu di capelli, essendu necessariu piglià in contu 4 aspetti, cum'è:
- pH: u shampoo deve avè un pH da 4,5 à 5,5, perchè i fili di capelli anu un cuntenutu alcalinu, allora u shampoo àcidu neutralizerà i capelli;
- Aroma: u shampoo deve esse senza prufume, cum'è un shampoo cun un aroma forte cuntene alcolu, chì pò asciugà i capelli;
- Culore: u shampoo trasparente hè megliu cà quellu traslucidu o latte, perchè quellu trasparente elimina tutte e impurità, mentre chì u latte trattà solu i filamenti di capelli;
- Struttura: u shampoo deve esse lisciu, micca troppu grossu, perchè u shampoo troppu grossu hà sale chì lascia i capelli disidratati è secchi.
Inoltre, quandu sceglite un condizionatore, deve avè un pH trà 3,5 è 4 è esse riccu in proteine è cheratina per idratà i capelli. Questa informazione hè di solitu nantu à l'etichetta di u pruduttu è per informazioni più specifiche, dumandate à u parrucchiere. soprattuttu se avete i capelli tinti.
Fighjate u video per amparà à preparà una vitamina chì rende i vostri capelli più forti: