Cume medità currettamente (in 5 passi semplici)
Cuntenutu
- 1. Riservate u tempu
- 2. Truvate un locu tranquillu
- 3. Adopte una postura cunfortu
- 4. Cuntrolla a respirazione
- 5. Focus focus
- Benefici per a Salute di a Meditazione
A meditazione hè una tecnica chì ci permette di cunduce a mente versu un statu di calma è rilassamentu per mezu di metudi chì implicanu una postura è un focus di attenzione per uttene tranquillità è pace interiore, purtendu parechji benefici cume riduce u stress, l'ansietà, l'insonnia, oltre à aiutà à migliurà l'attenzione è a produtività in u travagliu o studii.
Ancu se hè praticata più facilmente in classi è in lochi specifici, cun un istruttore, a meditazione pò ancu esse fatta in altri ambienti cum'è in casa o in u travagliu, per esempiu. Per amparà à medità solu, hè necessariu praticà e tecniche ogni ghjornu per 5 à 20 minuti, 1 o 2 volte à ghjornu.
U passu à passu per medità si compone di:
1. Riservate u tempu
Duvete mette da parte 1 o 2 volte durante u ghjornu per spegne per un pocu. Pò esse quandu si sveglia, per permette di cumincià a ghjurnata cù menu ansietà è più attenzione, à mezu ghjornu, per ripusàvi un pocu da i vostri compiti, o quandu andate à dorme, per calmà a vostra mente prima di dorme .
Idealmente, un periodu da 15 à 20 minuti hè un ottimu momentu per portà u massimu di benefici di a meditazione, ma 5 minuti sò digià abbastanza per permette un viaghju in sè stessu, uttenendu tranquillità è messa à u focu.
Per evità e preoccupazioni per u tempu, hè pussibule stabilisce una sveglia nantu à u vostru telefuninu per u tempu chì vulete mantene a meditazione.
2. Truvate un locu tranquillu
Hè cunsigliatu di separà un spaziu induve pudete pusà cun un pocu di tranquillità, cum'è un salottu, un giardinu, un divanu, è hè ancu pussibule in a sedia di l'uffiziu stessu, o ancu in a vittura, dopu avè parcheghjatu prima di andà in travagliu, per esempiu.
L'impurtante hè chì pudete, di preferenza, esse in un ambiente tranquillu è cun un minimu di distrazioni per facilità a cuncentrazione.
3. Adopte una postura cunfortu
A pusizione ideale per a pratica di meditazione, secondu e tecniche orientali, hè a postura di loto, in a quale restate pusatu, cù e gambe incrociate è i pedi nantu à e cosce, ghjustu sopra e vostre ghjinochje, è cù a spina diritta. Tuttavia, sta pusizione ùn hè micca ubligatoria, è hè pussibule di pusà o di stà in ogni pusizione, cumpresu una sedia o un bancu, finu à chì site cunfortu, cù una spina dritta, spalle rilassate è collu alliniatu.
Duvete ancu truvà un sustegnu per e vostre mani, chì ponu appughjà nantu à e vostre grotte, cù u spinu di l'unu sopra l'altru, o stà unu à ogni ghjinochju, cù e palme calate o in alto. Dopu, tenite i vostri ochji chjusi è permettenu à i musculi di rilassassi.
Posizione di Meditazione
4. Cuntrolla a respirazione
Hè impurtante di amparà à pagà una attenzione più particulare à a respirazione, aduprendu cumpletamente i vostri pulmoni. Una inalazione prufonda deve esse fatta, tirendu aria aduprendu u ventre è u pettu, è una espirazione lenta è piacevule.
Cuntrullà a respirazione ùn pò micca esse faciule à l'iniziu, ciò chì accade cù a pratica, ma hè impurtante chì sia cunfortu è senza sforzi, per ch'ellu ùn diventi micca un mumentu spiacevule. Un eserciziu chì si pò fà hè di cuntà finu à 4 nantu à l'inalazione, è ripete sta volta per l'esalazione.
5. Focus focus
In a meditazione tradiziunale, hè necessariu truvà un focus per mantene l'attenzione, di solitu un mantra, chì hè qualsiasi sonu, sillaba, parola o frase chì deve esse ripetuta parechje volte per esercità un putere specificu nantu à a mente, è per aiutà a concentrazione à a meditazione.
Deve esse vocalizatu o pensatu da a persona chì face a meditazione è, preferibilmente, se hè un mantra d'origine Buddhismu o Yoga, deve esse insegnatu currettamente da un maestru. L '"om" hè u mantra u più cunnisciutu, è hà u putere di purtà a pace interiore durante a meditazione.
Tuttavia, hè ancu pussibule avè altri tippi di focus per l'attenzione, cum'è una maghjina, melodia, sensazione di brisa nantu à a pelle, respirazione stessa, o ancu nantu à qualchì pensamentu pusitivu o scopu chì vulete uttene. L'impurtante hè chì, per questu, a mente hè calma è senza altri penseri.
Hè assai cumunu chì parechji penseri nascinu durante a meditazione, è in questu casu, ùn si deve micca luttà cun elli, ma lascialu vene è poi si ne vanu. Cù u tempu è a pratica, diventa più faciule per fighjà megliu è evità i penseri.
Benefici per a Salute di a Meditazione
Cù a pratica quotidiana di a meditazione, hè pussibule percepisce un megliu cuntrollu di i penseri è mantene u focu nantu à l'attività, in più di portà altri benefici, cume:
- Aiutu in u trattamentu di a depressione è diminuite e probabilità di ricaduta;
- Cuntrollu di u stress è di l'ansietà;
- Diminuta insonnia;
- Migliurà a messa à u focu è e prestazioni à u travagliu è à i studii;
- Aiuta à cuntrullà a pressione alta;
- Un cuntrollu più grande di glicemia in diabete;
- Aiuta à u trattamentu di i disordini alimentari è ossessivu-compulsivi.
Dunque, ancu se hè una tecnica di antiche tradizioni orientali, a meditazione hè appiicata appiecata in a vita d'ogni ghjornu per migliurà u benessere è a qualità di vita. Un'altra pratica chì vi aiuta à rilassate hè u Yoga, chì attraversu esercizii prumove a cunnessione trà corpu è mente è prumove un sintimu di benessere. Sapete ancu i benefici di Yoga.