WNBA Star Skylar Diggins Piatti nantu à l'annu di l'atleta femminile
Cuntenutu
Quandu avete i b-ballers di a scola media chì imitanu u vostru ghjocu di banda di basket di Nike, una Mercedes da Jay-Z (un rigalu di graduazione di l'università), è un ESPY per u Best WNBA Player sottu u vostru cinturione, avete u dirittu di esse un pocu arrogante. Ma Skylar Diggins, 25, hè tuttu, ma.
"Avete da esse duru, curriri a vostra corsa, sparà u vostru colpu, è esse u megliu chì pudete esse", dice. "Parechji volti circhemu di paragunà noi stessi à l'altri è hè cusì chì determinemu se avemu successu o micca invece di dumandà" Aghju ghjuntu à u mo scopu per mè? "" Diggins, chì hà appena avvoltu a so terza stagione WNBA cù u Tulsa Shock , hà spartutu di più cun Forma nantu à a so perspettiva rinfrescante nantu à a vita è e donne in u sport. (Vulete abs cum'è Diggins '? Pruvate questi 9 Esercizii Core chì vi portanu più vicinu à Six-Pack Abs.)
Forma: Quandu ùn site micca in tribunale o in palestra, chì fate più prubabile?
Skylar Diggins (SD): Amu viaghjà, ciò chì hè bonu perchè devu viaghjà assai indipendentemente. In realtà sò appena tornatu da u festival Life is Beautiful, arte è musica in Las Vegas! Hè stata stupente. U mo amicu era unu di l'artisti prisentati quì, allora sò andatu à fighjà u festival è aghju avutu à vede Stevie Wonder è Kendrick Lamar esecutà. Sò veramente in musica è andu à cuncerti - alcuni di i mo artisti preferiti avà sò Kendrick Lamar, Kanye, Jay-Z, Beyonce, Rhianna, Pharrell, Jhene Aiko è Alina Baraz. Ci hè un sonu per tuttu-qualunque sia u vostru umore.
Forma: Se ùn erate micca un ghjucadore prufessiunale, chì seria u vostru prossimu megliu travagliu di sognu?
SD: Aghju un diploma di cummerciale da Notre Dame, allora vogliu fà qualcosa in affari. Mi piacerebbe esse u CEO di una cumpagnia Fortune 500. Sò naturalmente dominatore è cumandante, allora saraghju bravu! Sò un guardianu puntale-Dicu à a ghjente 'Fate questu! Fate cusì! Corrimu cusì ! Sò un delegatu.
Forma: Avete qualchì rituali stravagante di pre-ghjocu?
SD: Troppu per nome ! Sò stravagante ! Unu di i mo più grandi capricci, u periodu, hè chì mi piace à cità testi di filmi è canzoni in situazioni di ogni ghjornu. A ghjente o mi feghja cum'è aghju trè capi, o ridenu quandu facciu e mo referenze. Ma quant'è prima di un ghjocu, a mo fascia hè a mo firma - u modu chì l'aghju messu, quandu l'aghju messu, tutta a rutina. È ùn sò mancu veramente superstizioso, hè solu a rutina di questu chì m'aiuta à sentu prontu à ghjucà. Cum'è quandu aghju acquistatu novi scarpi di basket, scrivu missaghji nantu à elli! A mo mamma mi manda ancu una citazione inspiradora prima di un ghjocu, è aghju sempre à leghje è parlà cun ella prima di ghjoculi. Mi aiuta à stallassi. Ùn mi ricordu micca una volta chì ùn l'aghju micca parlatu prima di un ghjocu, andendu finu à u culleghju! (Avete bisognu di un novu mantra? Ci piaciunu questi 24 Citazioni Motivazionali per Atleti è Corridori!)
Forma: Truccatu u ghjornu di u ghjocu: sì o nò?
SD: Sò d'accordu cun ella - Eppuru ùn vogliu micca avè una faccia piena di truccu per u basket. Hè inevitabbile chì cù tuttu u sudore sia tuttu u tovagliolu! A mantenenu simplice, forse un pocu di mascara. Di sicuru, ùn aghju micca cuntornatu è mette in risaltu per un ghjocu!
Forma: Quale hè a vostra ragazza atleta crush ?
SD: Mi piace ciò chì face Serena Williams - hè stupente ! Tuttu da u modu in cui si allena à a so natura competitiva è a durezza mentale, oltre à tutti i riconoscimenti. Amu chì hè sassy è forte. Hà un tippu di corpu atleticu, forte, è parechje persone si ne scappanu. Piglia assai scrutinu per questu, ma quandu a fighjulu, sò inspiratu. A so resistenza è a so fiducia in sè stessa è in u so corpu sò grandi. Hè qualcosa chì a ghjente hà bisognu di vede, in particulare i ghjovani donne di culore. Fighjate tutte e barriere ch'ella hè stata capace di francà. È ciò chì ella è Venere anu fattu per a parità di sessu in u tennis hè qualcosa chì stemu sempre luttendu per a WNBA.
Forma: Chì hè a cosa più pazza chì vi hè accaduta dapoi chì andate in prufessione ?
SD: Pensu sempre chì hè una pazza di vede i mo fans. Per esempiu, sò ancu un mudellu sportiu Nike è aghju ste campagne glubali. E persone in Francia, in Germania, è in Giappone mi mandanu ritratti d'elli stessi davanti à sti grandi striscioni è pannelli publicitarii cù u mo visu annantu. Queste cose sò strane! Ùn mi vecu micca in questa luce, allora quandu sò messu in evidenza in e stesse campagne chì alcune di e mo atleti femine preferite crescianu eranu, per mè per esse quellu per altre giovani ragazze, hè umiliante.
Forma: U spettatore è e valutazioni per i ghjochi WNBA in TV sò cullati in l'ultimu annu. Chì pensate chì hà purtatu più fan à u ghjocu?
SD: E donne facenu cose chì ùn avete mai vistu prima di ghjucà sopra à u bordu, u ghjocu diventa più veloce, ci sò stati cambiamenti di regula, è u ritimu è u livellu di abilità di u ghjocu anu ripresu. Hè un bellu tempu per fighjà. È uttene ancu più telespettatori hè di educà a ghjente quandu hè a nostra stagione (hè da ghjugnu à settembre, FYI!) È di mette li in tribuna per a prima volta. A maiò parte di e persone chì venenu à vede un ghjocu volenu vultà torna.
Forma: Cumu si sente nantu à u sport di l'omi di solitu piglia più attenzione? A copertura di u football femminile hà supiratu assai l'omi quest'annu; pensate chì affetterà ancu a WNBA?
SD: Cusì sia. A ghjente parla di tutte e cose chì ùn pudemu micca fà cum'è donne, ma nimu si concentra nantu à ciò chì pudemu fà è e nostre capacità. Cum'è ghjucatori, avemu ancu cuntinuà à esse difensori di u nostru ghjocu. Avemu bisognu à esse presenti è dispunibili. Duranti a stagione off, assai ghjucatori WNBA vanu à l'oltremare per ghjucà. Sarebbe irresponsabile per i ghjucatori di ricusà e quantità di soldi chì sò dispunibuli quì, hè u so travagliu per ghjucà è devenu esse capaci di furnisce à e so famiglie. Ma cun questu, i ghjucatori ùn sò micca capaci di esse implicati in i Stati Uniti cù u marketing di a WNBA cum'è vulianu esse. Quantu più simu capaci di fà a nostra voce fora, u megliu. Questu hè statu l'annu di l'atleti femine, è hè un grande crescendo in l'Olimpiadi, induve videremu ancu più belle storie nantu à e donne è cunnosceremu qualchi sport non tradiziunale. Mentre avemu sempre passi da fà, preferiscu muvimentu pianu pianu chè micca muvendusi in tuttu.