Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à Rh Negative in Gravidanza
Cuntenutu
Ogni donna incinta cù un gruppu di sangue negativu deve riceve una iniezione di immunoglobulina durante a gravidanza o pocu dopu a consegna per evità complicazioni in u zitellu.
Questu hè chì quandu una donna hà Rh negativu è vene in cuntattu cù sangue Rh pusitivu (da u zitellu durante a consegna, per esempiu) u so corpu reagisce producendu anticorpi contr'à RH positiva, u nome di a quale hè a cuscenza di HR.
Normalmente ùn ci sò micca cumplicazioni durante a prima gravidanza perchè a donna vene solu in cuntattu cù u sangue di u zitellu durante a consegna, ma ci hè a pussibilità di un accidente di vittura o di altre procedure mediche invasive urgenti chì ponu mette in cuntattu u sangue di a mamma è di u zitellu , è sì, u zitellu pò subisce cambiamenti serii.
A soluzione per evità di sensibilizà a mamma à Rh hè per a donna di piglià una iniezione di immunoglobulina durante a gravidanza, affinchì u so corpu ùn formi micca anticorpi anti-Rh positivi.
Quale hè chì deve piglià immunoglobulina
U trattamentu cù iniezione di immunoglobulina hè indicatu per tutte e donne incinte cù sangue Rh negativu chì u babbu hà RH pusitivu, postu chì ci hè u risicu chì u zitellu ereditessi u fattore Rh da u babbu è sia ancu pusitivu.
Ùn ci hè micca bisognu di trattamentu quandu a mamma è u babbu di u zitellu anu Rh negativu perchè u zitellu hà ancu RH negativu. Tuttavia, u duttore pò sceglie di curà tutte e donne cun Rh negativu, per ragioni di sicurezza, perchè u babbu di u zitellu pò esse un altru.
Cumu piglià l'immunoglobulina
U trattamentu indicatu da u duttore quandu a donna hà Rh negativu consiste in piglià 1 o 2 iniezioni di immunoglobulina anti-D, seguendu u calendariu seguente:
- Durante a gravidanza: Pigliate solu 1 iniezione di immunoglobulina anti-D trà 28-30 settimane di gestazione, o 2 iniezioni à settimane 28 è 34, rispettivamente;
- Dopu a consegna:Se u zitellu hè Rh pusitivu, a mamma deve avè una iniezione di immunoglobulina anti-D entro 3 ghjorni dopu a consegna, se l'iniezione ùn hè micca stata fatta durante a gravidanza.
Stu trattamentu hè indicatu per tutte e donne chì desideranu più di 1 zitellu è a decisione di ùn sottumette micca stu trattamentu deve esse discuta cù u duttore.
U duttore pò decide di fà u listessu regime di trattamentu per ogni gravidanza, perchè l'immunizazione dura pocu tempu è ùn hè micca definitiva. Quandu u trattamentu ùn hè micca effettuatu u zitellu pò nasce cù a Malattia Reshus, verificate e cunsequenze è u trattamentu per sta malattia.