Cumu preparà u pettu per allattà
Cuntenutu
- 1. Lavate u pettu solu cù acqua
- 2. Purtate u vostru bra
- 3. Prendite u sole nantu à i vostri capezzoli ogni ghjornu
- 4. Massà i petti
- 5. Airing the nipples
- 6. Stimulà i capezzoli invertiti
- Altre cura di u senu
Durante a gravidanza, i seni si preparanu naturalmente per l'allattamentu, postu chì si sviluppa i canali mammarii è e cellule chì producenu u latte, in più di una maggiore alimentazione di sangue in a zona, pruvucendu i seni à cresce durante a gravidanza.
Malgradu esse un prucessu naturale, hè impurtante per e donne incinte di preparà ancu u pettu per allattà, aduttendu alcune precauzioni durante a gravidanza chì aiutanu à evità prublemi, cume crepe o fessure in u capezzolu. A preparazione di i capezzoli, rende li più prominenti per l'allattamentu aiuta ancu.
Cusì, per preparà u pettu per l'allattamentu, a donna incinta deve:
1. Lavate u pettu solu cù acqua
I petti è i capezzoli devenu esse lavati cù acqua solu, è ùn devenu micca aduprà savoni o creme. I capezzoli anu una idratazione naturale chì deve esse mantenuta durante a gravidanza, dunque quandu i saponi o creme sò aduprati, sta idratazione hè eliminata, aumentendu u risicu di crepe in i capezzoli.
Un suggerimentu per mantene i vostri capezzoli idratati è evità di cracking hè di aduprà u vostru latte cum'è idratante dopu allattà.
2. Purtate u vostru bra
Durante a gravidanza, a donna incinta duverebbe purtà un bra chì sia comodu, fattu di cuttone, cù strapelli larghi è un bon sustegnu. Inoltre, hè impurtante chì ùn avete micca u ferru per ùn fà male à i vostri seni, avè una cerniera per adattà a taglia è chì i seni sianu cumpletamente in u bra. U bra di allattamentu pò esse adupratu da u terzu trimestru per chì a donna incinta s'abbituessi è sappia aduprà, prima di usalla per a prima volta.
3. Prendite u sole nantu à i vostri capezzoli ogni ghjornu
A donna incinta deve piglià 15 minuti di sole à ghjornu nantu à i so capezzoli, ma solu finu à 10 ore o dopu à 4 ore dopu meziornu, chì aiuta à prevene e crepe è e crepe in i capezzoli, chì sò più resistenti. Prima di piglià u sole, a donna incinta deve mette un filtru solare nantu à i so seni, eccettu nantu à l'areole è i capezzoli.
Per e donne incinte chì ùn ponu micca piglià u sole, ponu aduprà una lampa 40 W à 30 cm di distanza da i capezzoli cum'è alternativa à u sole.
4. Massà i petti
I petti devenu esse massaggiati 1 o 2 volte à ghjornu, da u 4u mese di gestazione, per fà i capezzoli più prominenti è per facilità a tenuta è a suczione di u latte da u zitellu.
Per fà u massaghju, a donna incinta deve tene un pettu cù e duie mani, una da ogni latu, è esercità pressione nantu à u capezzolu, circa 5 volte, è poi ripete, ma cù una manu in cima è l'altra in fondu.
5. Airing the nipples
Hè impurtante di aerà i capezzoli parechje volte durante u ghjornu, chì permette à a pelle di respirà, evitendu l'apparizione di crepe o infezioni fungiche. Cunnosce altre cure materne durante a gravidanza.
6. Stimulà i capezzoli invertiti
E donne incinte ponu avè i capezzoli invertiti, vale à dì, girati versu l'internu, da a nascita o ponu stà cusì cù a gravidanza è a crescita di u senu.
In questu modu, i capezzoli invertiti devenu esse stimulati durante a gravidanza, affinch'elli sianu girati versu l'esternu, facilitendu l'allattamentu. Per stimulà, a donna incinta pò aduprà una siringa è poi deve massà, girendu i capezzoli. Amparate à allattà cù i capezzoli invertiti.
Altre opzioni sò correttori di capezzoli, cum'è u Niplette Correttore di Capezzoli Invertiti d'Avent, o e conchiglie di basa rigide per a preparazione di i capezzoli chì ponu esse acquistati in farmacie o supermercati.
Altre cura di u senu
Altre cura chì una donna incinta deve piglià cù i so seni include:
- Ùn aduprate micca unguenti, creme idratanti o altri prudutti nantu à l'areola o u nipple;
- Ùn frotte micca i capezzoli cù una spugna o un asciugamanu;
- Ùn dusciate micca i capezzoli;
- Ùn sprime micca u latte cù e vostre mani o una pompa, chì pò esce prima di cunsignà.
Queste precautioni devenu esse mantenute per tutta a gravidanza, perchè prevenu possibili lesioni in i capezzoli. Vede cumu risolve i prublemi più cumuni di allattamentu.