Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Nuvembre 2024
Anonim
28 SEGNI IL TUO CORPO STA CHIEDENDO AIUTO
Video: 28 SEGNI IL TUO CORPO STA CHIEDENDO AIUTO

Cuntenutu

I segni chì apparsu nantu à a faccia dopu una notte di sonnu, ponu piglià un pocu di tempu per passà, soprattuttu s'elli sò assai marcati.

Tuttavia, ci sò modi assai semplici per prevene o mitigalli, scegliendu u cuscinu ghjustu, o ancu avendu li eliminati più rapidamente.

Cumu caccià i segni da a faccia

Per caccià i segni nantu à u cuscinu da a to fàccia, ciò chì si pò fà hè di passà un picculu ciottulu di ghjacciu sopra à i segni, perchè u ghjacciu aiuta à deflà u visu è i risultati ponu esse osservati in pochi minuti.

Tuttavia, u ghjacciu ùn deve esse applicatu direttamente nantu à a faccia, perchè pò brusgià a pelle. L'ideale hè di avvolge u ghiaia di ghiacciu nantu à un fogliu di carta di cucina è poi applicà à i segni, facendu movimenti circulari.

U fretu hà da fà calà i vasi sanguigni, fendu sparì i segni di u cuscinu, chì apparisce perchè u visu si gonfia durante u sonnu è per via di a pressione chì a testa hà fattu annantu à u cuscinu.


Cumu prevene l'apparizione di marche nantu à a faccia

Generalmente, e cuscinette di cuttone sò quelle chì marcanu u più a faccia. Dunque, u megliu modu per prevene l'apparizione di marchi hè di optà per federe di cuscinu in raso o seta, chì anu una superficie più liscia.

A pusizione in chì dorme hè ancu impurtante è, dunque, e persone chì dormenu da u latu, cù u visu in a federa, tendenu à avè più segni. Cusì, per impedisce chì questu accada, dorme nantu à a vostra schiena hè a migliore opzione.

Sapete u megliu materassi è cuscinu per dorme megliu.

Populari In Situ

Darifenacin

Darifenacin

Darifenacin hè adupratu per trattà una ve cica iperattiva (una ituazione in cui i mu culi di a ve cica i contraggenu incontrollabilmente è cau anu urinazioni frequenti, nece ità ur...
Test di stringa

Test di stringa

Un te t di tringa implica ingolle una tringa per uttene un campione da a parte uperiore di l'inte tinu tenue. U campione hè allora te tatu per circà para iti inte tinali.Per fà ta p...