Cumu trattà sty in baby

Cuntenutu
Per trattà u sty in u zitellu o in u zitellu hè cunsigliatu di mette una compressa calda nantu à l'ochju 3 à 4 volte à ghjornu per aiutà à alleviare i sintomi di u stye, riducendu u disagiu risentitu da u zitellu.
Nurmalmentu, u stiu in u zitellu si guarisce dopu à circa 5 ghjorni è, dunque, ùn hè micca necessariu aduprà unguenti cù antibiotici per trattà u prublema. Tuttavia, se i sintomi ùn miglioranu micca dopu à 1 settimana, si consiglia di cunsultà u pediatra per inizià un trattamentu più specificu, chì pò include unguenti antibiotici, per esempiu.
In u casu di stighe in i zitelli di menu di 3 mesi, hè sempre cunsigliatu d'andà à u pediatricu prima di inizià ogni tipu di trattamentu in casa.

Cumu fà cumpressi caldi
Per fà e cumpresse calde, basta à riempie un bichjeru cù acqua calda filtrata è verificà a temperatura, per ch'ellu ùn sia troppu caldu per ùn brusgià l'ochji di u zitellu. Se l'acqua hè à a temperatura giusta, duverete immergere una garza pulita in l'acqua, rimuovere l'eccessu è mette in l'ochju cù u stye per circa 5 à 10 minuti.
E cumpresse calde devenu esse piazzate in l'ochju di u zitellu o di u zitellu circa 3 à 4 volte à ghjornu, essendu un ottimu tippu per piazzalli quandu u zitellu dorme o allatta.
Vede un altru modu per fà cumpressi cù e piante medicinali per accelerà a recuperazione.
Cumu accelerà a recuperazione di stye
Durante u trattamentu di u stye in u zitellu, hè necessariu piglià alcune precauzioni, cume:
- Ùn sprime micca o spuntate u stye, perchè pò aggravà l'infezzione;
- Aduprate una nova gasa ogni volta chì fate una compressa calda, chì u batteriu ferma in a gasa, peghju l'infezzione;
- Aduprate una nova gasa per ogni ochju, se ci hè un orzu in i dui ochji, per impedisce chì i batteri si sparghinu;
- Lavate e mani dopu avè datu à u zitellu una compressa calda per evità di catturà i batteri;
- Lavate e mani di u criaturu parechje volte à u ghjornu, perchè pò tuccà u stye è ripiglià l'altra persona;
- Pulite l'ochju cù una garza calda quandu u pus stye inizia à esce per caccià tuttu u pus è pulisce l'ochju di u zitellu.
U zitellu cù un sty pò andà à a guardia di ghjornu o, in u casu di u zitellu, à a scola, chì ùn ci hè risicu di trasmette l'infiammazione à l'altri zitelli. Tuttavia, hè cunsigliatu di fà una cumpressa calda prima di lascià a casa è quandu torna, per alleviare l'inconfortu.
Inoltre, ogni volta chì hè pussibule, l'insegnante o l'altru adultu rispunsevule deve esse dumandatu à esse attenti per impedisce à u zitellu di ghjucà in i sandbox o in i campi di ghjocu cù a terra, postu chì ponu finisce per mette e mani nantu à l'ochji è rendendu peghju infiammazione.
Quandu andà à u pediatricu
Benchì u sty pò esse trattatu in casa in a maiò parte di i casi, hè raccomandatu d'andà à u pediatra quandu u sty apparisce in i zitelli di menu di 3 mesi, ci vole più di 8 ghjorni à sparisce o quandu a frebba supera i 38ºC.
Inoltre, se u stye reappare pocu dopu ch'ellu hè sparitu, hè ancu cunsigliatu di cunsultà u duttore, perchè pò indicà a presenza di qualchì microorganismu chì deve esse eliminatu cun un rimediu specificu.