Cume aduprà u tampone (O.B) in modu sicuru
Cuntenutu
- Cumu mette u tampone currettamente
- Precauzioni impurtanti quandu si usa u tampone
- Rischi di l'usu di u tampone
- I segni d'avvertimentu per andà à u duttore
Tamponi cum'è OB è Tampax sò una bella soluzione per e donne per pudè andà à a spiaggia, a piscina o esercitassi durante a menstruazione.
Per aduprà u tampone in modu sicuru è evità di sviluppà infezioni vaginali hè di primura tene e mani pulite ogni volta chì l'inserite o u rimughjate è fate attenzione à cambialu ogni 4 ore, ancu sì u vostru flussu menstruale hè chjucu.
Inoltre, per ùn chjappà alcuna infezzione vaginale, chì provoca sintomi cum'è prurito, brusgiatura è scarica verdi, hè impurtante di sceglie a dimensione di u tampone adattatu à u vostru tippu di flussu menstruale, più u flussu hè intensu, più grande hè u tampone deve esse. Un altru modu per prevene infezioni hè di evità l'usu di u tampone ogni ghjornu perchè u calore è l'umidità in u vaginu aumentanu stu risicu.
Cumu mette u tampone currettamente
Per piazzà u tampone currettamente senza danneghjassi, ci vole à:
- Svolgite u cordu assorbente è allungatelu;
- Inserite u vostru dettu indice in a basa di u pad;
- Separate e labbre da a vagina cù a manu libera;
- Spingi delicatamente u tampone in a vagina, ma versu u ritornu, perchè a vagina hè inclinata indietro è cusì facilita l'inserimentu di u tampone.
Per facilità u piazzamentu di u tampone, a donna pò stà cun una ghjamba appughjata nantu à un postu più altu, cum'è una panca o pusata nantu à u bagnu cù e so gambe sparte è e so ghjinochje aparti.
Un'altra opzione à u tampone hè a tazza menstruale, chì pò esse aduprata per cuntene a menstruazione è poi lavata è riutilizzata.
Precauzioni impurtanti quandu si usa u tampone
E primure fundamentali da aduprà sò:
- Lavate e mani prima di mette è ogni volta chì toglie u tampone;
- Aduprate un protettore di mutandine cum'è i ghjorni Intimus, per esempiu, per evità di imbruttà e vostre biancheria intima s'ellu ci sò piccule perdite di sangue.
U tampone pò esse adupratu da tutte e donne sane è ancu da e zitelle chì sò sempre vergini, in questu casu si consiglia di mette u tampone assai pianu è aduprà sempre un picculu tampone per evità di rompe l'imen. Tuttavia, ancu cun questa cura, l'imen pò rompersi, a menu chì ùn sia cumpiacente. Sapete ciò chì l'imen hè cumpiacente è i dubbi più cumuni.
Vede altre cure chì devenu esse pigliate cù a salute intima di e donne.
Rischi di l'usu di u tampone
Quandu hè adupratu currettamente, u tampone hè sicuru è ùn danneghja micca a vostra salute, essendu un modu igienicu per cuntrullà a menstruazione. Inoltre, ùn face micca male à a pelle, permette di portà a ropa à piacè senza sporcassi è riduce ancu l'odore spiacevule di a menstruazione.
Tuttavia, per aduprà u tampone in modu sicuru, hè di primura cambiallu ogni 4 ore ancu se a quantità di flussu hè chjuca. Ùn deve mai esse adupratu per più di 8 ore di fila, in particulare in paesi assai caldi, cum'è u Brasile, per evità infezioni è hè per quessa chì ùn hè micca cunsigliatu di dorme cù tamponi.
L'usu di u tampone hè contraindicatu quandu a donna hà una infezione vaginale perchè pò aggravà a situazione è ancu in i primi 60 ghjorni dopu a consegna perchè hè necessariu cuntrollà costantemente u culore, a struttura è l'odore di i sanguinamenti postpartum. Amparate più nantu à sta situazione quì.
I segni d'avvertimentu per andà à u duttore
Quandu si utilizanu tamponi, una attenzione particulare deve esse pagata à i sintomi cum'è:
- A frebba alta chì accade di colpu;
- Dolore di u corpu è mal di testa senza avè l'influenza;
- Diarrea è vomitu;
- Cambiamenti di a pelle simili à una sunburni in tuttu u corpu.
Questi segni ponu indicà u sindrome di scossa tossica, chì hè una infezzione assai seria causata da un usu impropriu di u tampone per via di a proliferazione di batteri in a vagina, chì si sparghjenu in u sangue, chì ponu influenzà i reni è u fegatu, è hè potenzialmente fatale. Dunque, sè avete qualchissia di sti sintomi, hè necessariu di rimuovere immediatamente l'assorbente è andà in sala d'urgenza per fà testi è cumincià u trattamentu adattatu, chì di solitu si face cù antibiotici attraversu a vena per almenu 10 ghjorni in ospedale .