U presidente di a cumpagnia offre scuse à e mamme chì travaglianu
Cuntenutu
Arrampicà si in cima à a scala corporativa hè difficiule, ma quandu site una donna, hè ancu più duru di passà oltre u tettu di vetru. È Katharine Zaleski, un ex manager di U Huffington Post è U Washington Post, serà u primu à dì vi ch'ella era pronta à fà tuttu ciò chì ci vulia per avè successu in a so carriera - ancu s'ellu significava pisà nantu à u spinu d'altre donne.
In un essai cuntruversu per Fortuna rivista, Zaleski offre una scusa publica, spieghendu cumu hà destinatu à altre donne, in particulare e mamme, nantu à a so corsa versu a cima. Frà i so numerosi peccati, ella confessa di licenziare una donna "prima di pudè incinta", pianificendu riunioni tardi è beie dopu u travagliu per fà e donne dimostrà a so lealtà à a cumpagnia, minendu e mamme in e riunioni, è in generale assumendu chì e donne cù i zitelli ùn pudianu micca Siate boni travagliadori.
Ma avà hà vistu l'errore di i so modi è hà fattu un 180. A so scusa hè stata purtata da un picculu cambiamentu: u so propiu figliolu. Avè a so figliola hà cambiatu a so perspettiva nantu à tuttu. (Eccu i Miglii Cunsiglii da e Capi Femminili).
"Eiu avà era una donna cù duie scelte: turnà à travaglià cum'è prima è ùn vede mai u mo criaturu, o rinfriscà e mo ore è rinuncià à a carriera chì avia custruitu durante l'ultimi 10 anni. Quandu aghju guardatu a mo zitellina , Sapiu chì ùn vulia micca chì ella si senti intrappulata cum'è mè ", scrive Zaleski.
Di colpu cunfruntatu cù a listessa scelta chì milioni di altre mamme affrontanu, hà capitu rapidamente micca solu quantu era stata ingiusta in u passatu, ma chì altre mamme puderanu esse i so migliori alleati. Cusì hà lasciatu u so travagliu corporativu di fantasia per inizià PowerToFly, una sucietà chì aiuta e donne à truvà pusizioni induve ponu travaglià in casa per via di a tecnulugia. U so scopu avà hè di aiutà e donne à equilibrà a maternità è a so carriera ridefinisce a "traccia di mamma".
Ùn hè mai faciule ammettà chì vi sbagliate, soprattuttu in modu cusì publicu. È Zaleski riceve assai odiu per e so azioni passate. Ma applaudimu a so bravezza per esse cusì aperta è onesta - è per avè fattu una scusa publica. A so storia, sia i mezi chì hà utilizatu contr'à altre donne è avà a cumpagnia chì hà cuminciatu à aiutà e donne, mette in risaltu e difficultà chì parechje donne muderne affrontanu in u so travagliu. Di sicuru, ùn ci sò micca risposti faciuli, è ci sarà sempre a culpabilità à a fine di u ghjornu è a preoccupazione di s'ellu avete fattu a scelta bona o micca. Ma ci piace chì ella prova à aiutà e donne à risolve stu prublema. Donne chì aiutanu altre donne: eccu ciò chì si tratta.