Conjunctivite virale: sintomi principali è trattamentu
Cuntenutu
- Principali sintomi
- Cumu cunfirmà u diagnosticu
- Cumu principia a cunghjuntivite virale
- Cumu hè fattu u trattamentu
- Cura generale durante u trattamentu
- A cunghjuntivite virale lascia e sequelle?
A cungiuntivitis virale hè una infiammazione di l'ochju causata da virus, cume l'adenovirus o l'herpes, chì causanu sintomi cum'è un fastidiu intensu à l'ochji, rossi, pruriti è una produzione eccessiva di lacrime.
Ancu se a cungiuntivitis virale sparisce spessu senza avè bisognu di trattamentu specificu, hè assai impurtante cunsultà un oculistu, per cunfirmà u tippu di cunghjuntivite è riceve e linee guida currette per facilità u trattamentu.
Inoltre, cume a cungiuntivite virale hè altamente contagiosa, hè consigliabile mantene tutte e precauzioni per evità di trasmette l'infezione à l'altri. Ciò include u lavatu di e mani ogni volta chì tocchi a faccia, evitendu di grattassi l'ochji è di ùn sparte micca oggetti chì sò in cuntattu direttu cù a to faccia, cume asciugamani o cuscini.
Principali sintomi
I sintomi chì generalmente si presentanu in u casu di cungiuntivite virale sò:
- Pruritu intensu in l'ochji;
- Produzione eccessiva di lacrime;
- Rossu in l'ochju;
- Ipersensibilità à a luce;
- Sensazione di rena in l'ochji
Nurmalamente, sti sintomi parenu solu in un ochju, postu chì ùn ci hè nisuna pruduzzione di pelle chì finisce per infettà l'altru ochju. Tuttavia, se a cura propria ùn hè micca seguita, l'altru ochju pò finisce per esse infettatu dopu à 3 o 4 ghjorni, sviluppendu i stessi sintomi, chì restanu da 4 à 5 ghjorni.
Inoltre, ci sò alcuni casi induve una lingua dolorosa appare accantu à l'arechja è hè causata da a presenza di l'infezzione in l'ochji, sparendu gradualmente cù i sintomi di l'ochju.
Cumu cunfirmà u diagnosticu
I sintomi di a cunghjuntivite virale o batterica sò assai simili è, dunque, u megliu modu per sapè s'ellu hè veramente una congiuntivite virale hè di andà à l'ochistu. U duttore puderà fà u diagnosticu solu cù a valutazione di i sintomi, ma pò ancu fà un test di e lacrime, induve cerca a presenza di virus o batteri.
Fighjate u video seguente è amparate di più nantu à cume si distingue a congiuntivite virale da altri tippi di congiuntivite:
Cumu principia a cunghjuntivite virale
A trasmissione di a cungiuntivitis virale si face per via di u cuntattu cù a secrezione di l'ochju di a persona infettata o per mezu di a spartera d'oggetti, cum'è fazzoletti o asciugamani, chì sò entrati in cuntattu direttu cù l'ochju toccu. Altri modi per uttene cunghjuntivite virali sò:
- Purtate u truccu di una persona cun cunghjuntivitis;
- Aduprate u listessu asciugamanu o dorme nantu à u listessu cuscinu cum'è qualcunu;
- Spartera occhiali o lenti à cuntattu;
- Date abbracci o basgi à qualchissia cun cunghjuntivite.
A malattia hè trasmissibile finu à chì duranu i sintomi, allora a persona cun cungiuntivite deve evità di lascià a casa, chì pò trasmette a malattia assai facilmente, ancu per mezu di una semplice stretta di manu, postu chì u virus pò stà nantu à a pelle quandu prude l'ochju , per esempiu.
Cumu hè fattu u trattamentu
A cunghjuntivite virale si risolve di solitu da per sè, senza avè bisognu di un trattamentu specificu, tuttavia, u duttore pò raccomandà alcuni rimedi per alleviare i sintomi è facilità u prucessu di recuperu.
Per questu, hè abbastanza cumunu per l'oftalmologu di raccomandà l'usu di gocce idratanti o lacrime artificiali, 3 à 4 volte à ghjornu, per alleviare pruriti, rossi è a sensazione di sabbia in l'ochji. In casi più rari, in cui a persona hè assai sensibile à a luce, è induve a cungiuntivite dura per un bellu pezzu, u duttore pò prescrive ancu altri medicamenti, cum'è i corticosteroidi.
Inoltre, lavà l'ochji parechje volte à u ghjornu è applicà compresse fredde sopra l'ochju, aiuta ancu à alleviare i sintomi assai.
Cura generale durante u trattamentu
Oltre à l'usu di medicinali è misure per alleviare i sintomi, hè ancu assai impurtante di piglià alcune precauzioni per evità a trasmissione, postu chì a cungiuntivite virale hè altamente contagiosa:
- Evite di grattà l'ochji o di purtà e vostre mani in faccia;
- Lavate e mani spessu è ogni volta chì tocchi a to faccia;
- Aduprate salviette è cumpressi dispunibuli per pulisce l'ochji;
- Lavate è disinfettate qualsiasi oggettu chì sia in cuntattu direttu cù a faccia, cum'è asciugamani o cuscini;
Inoltre, hè sempre assai impurtante per evità un cuntattu strettu cù altre persone, stringhjendu a manu, basgiandosi o abbracciandusi, è dunque hè ancu cunsigliatu d'evità d'andà à u travagliu o à a scola, chì aumenta u risicu di trasmette l'infezzione à altre persone .
A cunghjuntivite virale lascia e sequelle?
A cunghjuntivite virale di solitu ùn lascia nisuna sequela, ma a visione sfocata pò accade. Per evità sta cunsequenza, hè cunsigliatu di aduprà solu gocce d'ochji è lacrime artificiali chì sò state raccomandate da u duttore è, se qualchì difficoltà di visione hè identificata, duvete andà torna à l'oftalmologu.