À chì serve è cumu piglià Valerian
Cuntenutu
Valeriana hè un medicamentu adupratu cum'è sedativu moderatu è cum'è aiutu in u trattamentu di i disordini di u sonnu associati à l'ansietà. Questu rimediu hà in a so cumpusizione un estrattu di a pianta medicinale Valeriana officinalis, chì agisce nantu à u Sistema Nervosu Centrale, esercitendu un lieve effettu calmante è aiutendu à regulà i disordini di u sonnu.
A medicina Valeriana pò esse acquistata in farmacie per un prezzu di circa 50 à 60 reai, dopu a presentazione di una prescrizione.
Per chì ghjè
Valeriana hè indicatu cum'è un sedativu moderatu, chì aiuta à prumove u sonnu è trattà i disordini di u sonnu associati à l'ansietà. Amparate cumu funziona a valeriana.
Cumu aduprà
A dosa raccomandata per adulti è zitelli di più di 12 anni hè di 1 pillola, 4 volte à ghjornu o 4 pillule prima di dorme o cum'ellu hà urdinatu u duttore.
A dosa raccomandata per i zitelli trà 3 è 12 anni hè di 1 pillula à ghjornu, sottu supervisione medica.
Quale ùn deve micca aduprà
Valeriana hè una medicina contraindicata in e persone cun ipersensibilità à l'estratti di Valeriana officinalis o qualsiasi cumpunente prisente in a formula, donne incinte, donne chì allattanu è zitelli sottu à l'età di 3 anni.
Duvete evità di beie bevande alcoliche durante u trattamentu è avvisà u duttore di qualsiasi medicazione chì state pigliendu, per evità l'interazioni medicinali.
Scuprite altri rimedii naturali è di farmacia chì vi aiutanu à rilassate è dorme megliu.
Possibili effetti collaterali
Valeriana hè generalmente una medicina ben tollerata, tuttavia, in alcune persone, ponu cumparisce effetti collaterali cume vertigini, disturbi gastrointestinali, allergie da cuntattu, mal di testa è dilatazione di pupilla
Cù usu à longu andà, alcuni effetti avversi ponu ancu nasce, cume stanchezza, insonnia è disordini cardiaci.