Cunsequenze di l'ipoglicemia in gravidanza è neonatale
Cuntenutu
Ancu se in eccessu pò esse cattivu, u zuccheru hè assai impurtante per tutte e cellule di u corpu, postu chì hè a fonte principale di energia aduprata per u funziunamentu currettu di l'organi cum'è u cervellu, u core, u stomacu è ancu per u mantenimentu di a salute pelle è ochji.
Cusì, quandu avete livelli di zuccheru in sangue assai bassi, cum'è durante un attaccu ipoglicemicu, tuttu u corpu hè influenzatu è cumplicazioni definitive cume u dannu cerebrale ponu ancu cumparisce.
Vede cumu agisce in una crisa ipoglicemica è evite queste complicazioni.
Principali cunsequenze
E cunsequenze di l'ipogliuemia includenu l'apparizione di i so sintomi chì sò vertigini, visione sfocata, doppia o sfocata, nausea è sudore freddu, è s'ellu ùn hè micca trattatu rapidamente, una mancanza d'energia in u cervellu pò causà:
- Lentezza di i muvimenti;
- Difficultà à pensà è agisce;
- Difficultà à fà ciò chì stavate fendu, sia u travagliu, u funziunamentu di una macchina o a guida è
- Svenimentu;
- Lesione cerebrale irreversibile;
- Manghjà è Morte.
A maiò parte di u tempu, quandu u glucosiu in sangue hè correttu appena i sintomi di l'ipoglicemia sò rimarcati, ùn anu micca cunsequenze negative o cunsequenze. Dunque, e cumplicazioni sò più cumuni in quelli chì soffrenu di ipoglicemia frequente è ùn trattanu micca adeguatamente e crisi.
Cunsequenze in gravidanza
E cunsequenze di l'ipogliuemia in gravidanza ponu esse:
- Sturdimentu;
- Debbulezza;
- Svenimentu;
- Letargia;
- Sensazione di intorpidimentu;
- Cunfusione mentale.
Queste cunsequenze ponu accade quandu a donna incinta ùn seguita micca tutte l'istruzzioni di u duttore è i sintomi di l'ipoglicemia diventanu di più in più intensi finu à chì u funziunamentu currettu di u cervellu sia compromessu, ma generalmente quandu a donna cunsuma un pocu di alimentu equilibra rapidamente i livelli di glucosiu in sangue è ùn ci hè micca sequelae seria.
Per evità l'ipoglicemia in gravidanza, hè cunsigliatu di manghjà ogni 2 ore, dendu preferenza à u cunsumu di alimenti cù un bassu indice glicemicu, cum'è frutti senza peli, cereali integrali, ligumi è carni magre, per esempiu.
Cunsequenze in i neonati
E cunsequenze di l'ipoglicemia neonata frequente ponu esse:
- Difficultà per amparà
- Lesione cerebrale irreversibile
- Manghjà, seguitatu da a morte.
Queste cunsequenze ponu esse facilmente evitate, chì basta per chì u zitellu sia nutritu ogni 2 o 3 ore o per piglià i medicinali prescritti da u pediatra in a dosa ghjusta è à u mumentu ghjustu.
A maiò parte di i zitelli chì soffrenu di ipoglicemia ùn anu nisuna cunsequenza grave o cunsequenze, è questu hè riservatu à i zitelli chì ùn sò micca trattati è chì soffrenu d'ipoglicemia spessu