Cumu fà una buccia casalinga
Cuntenutu
Un bonu modu per fà una buccia fatta in casa hè di aduprà una bona crema esfoliante per caccià e cellule morte da u stratu u più superficiale di a pelle, chì pò esse compru prontu, o preparatu in casa cù caffè, crusca d'avena o farina di mais, per esempiu .
Ancu se ci sò parechje creme esfolianti nantu à u mercatu, travaglianu tutte di modu simile, a differenza essendu generalmente in a dimensione è a cumpusizione di e particelle.
In tutti questi casi, hè u spessore di a molecula chì, quandu si strofina in a pelle, favurisce a rimozione di impurità, eccessu di cheratina è di cellule morte, lascendu a pelle più fina, pronta à riceve l'idratazione necessaria.
1. Sbuchjate di mele è di zuccheru
Ingredienti
- 1 cucchiaia di meli;
- 1 cullera di zuccheru.
Modu di preparazione
Imbulighjate 1 cuchjarina di mele cù 1 cuchjarina di zuccheru è strufinate stu mischju tutta a to faccia, insistendu di più nantu à e regione induve a pelle tende à avè più chiodi di garofanu, cume u nasu, a fronte è u mentone. Questa sbucciatura pò esse fatta circa duie volte à settimana.
2. Sbuchjate di farina di granu
L'esfoliazione cù a farina di granu hè ottima per rimuovere e cellule morte di a pelle, postu chì hà a consistenza ideale, è hè una bona opzione per a pelle secca è grassa.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di farina di granu;
- Oliu o crema idratante quandu hè abbastanza.
Modu di preparazione
Mette 1 cucchiaia di farina di granu in un cuntainer cù un pocu d'oliu o crema idratante è applicalu in un muvimentu circulariu. Dopu, cacciate a machja cù acqua fredda, asciugate a pelle cù un asciugamanu dolce è idratate.
3. Sbuchjate d'avena è di fragole
Ingredienti
- 30 g d'avena;
- 125 ml di yogurt (naturale o fragola);
- 3 fragole tritate;
- 1 cucchiaia di meli.
Modu di preparazione
Imbulighjate tutti l'ingredienti finu à ottene un mischju omogeneu è poi massate in faccia delicatamente. Dopu, cacciate a machja cù acqua fredda, asciugate bè a pelle è appiicate una crema idratante.
Stu tippu di pulizia profonda di a pelle pò esse effettuatu una volta à a settimana, ma ùn hè micca cunsigliatu quandu a pelle hè ferita o quandu hà brufoli sporgenti, perchè in questi casi a pelle pò esse dannighjata.
I benefici di u sbuchjulamentu si ponu vede subitu dopu à u trattamentu è includenu una pelle più chjara è pulita, l'eliminazione di i punti neri è una migliore idratazione di tutta a faccia. Vede ancu cumu si face a sbucciatura chimica.